طراحی سایت مجدد

طراحی سایت مجدد

طراحی سایت مجدد


طراحی سایت مجدد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی مجدد یک طراحی سایت همیشه یک چالش است، زیرا به منابع زیادی نیاز دارد و می تواند بسیار خطرناک باشد. ایده استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و روندهای طراحی وسوسه انگیز است. اما به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است یک طراحی سایت قدیمی، اما کاربردی داشته باشیم تا یک طراحی سایت جدید براق که پرداخت نکند. قبل از شروع یک فرآیند طراحی مجدد طراحی سایت ، هدف آن به طور واضح تعریف کردن اهمیت دارد.

طراحی سایت مجدد چه زمانی نیاز می باشد؟

با وجودی که کاربران اغلب تصور طراحی سایت را به عنوان یک تغییر نگاه می دهند، همیشه اینطور نیست. معمولا سه دلیل عمده برای طراحی مجدد طراحی سایت وجود دارد. قابلیت استفاده بهتر و فروش بیشتر. اگر طراحی سایت شما در سالهای به روزرسانی نرسیده و به دلیل مشکلات مربوط به قابلیت استفاده جدی، مشتریان بالقوه را از دست می دهید، طراحی مجدد طراحی سایت ممکن است گزینه خوبی باشد. تغییر ساختار کسب و کار مدل کسب و کار شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است، و طراحی سایت شما دیگر کسب و کار واقعی شما را نشان نمی دهد. به عنوان مثال، شما یک فروشگاه گل فیزیکی و یک طراحی سایت ساده اطلاعات دارید. حالا شما فقط به خدمات تحویل گل تنها نیاز دارید و نیازمند قابلیت تجارت الکترونیک است.
نام تجاری طراحی سایت 55٪ از مردم با یک نام تجاری به طور کلی نا امید می شوند زمانی که یک تجربه ناامید کننده در طراحی سایت خود دارند. رفع تجربه کاربر بد می تواند نام تجاری شما را تقویت کند. گاهی اوقات طراحی مجدد طراحی سایت نیز می تواند بخشی از روند بازپرداخت بزرگتر باشد. اگر هویت نام تجاری بصری به طور قابل توجهی تغییر کند، طراحی سایت شما نیز باید تغییر کند.
شناسایی یک هدف واضح، هر دو طراح UX و تصمیمات مدیر پروژه را در طول فرآیند هدایت خواهد کرد. اگر شما در حال برنامه ریزی برای موفقیت هستید، باید معیارهای موفقیت را قبل از آن تعریف کنید. هنگامی که یک هدف کلی برای طراحی مجدد دارید، اهداف قابل اندازه گیری را برای پروژه تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بعد از طراحی مجدد به فروش بیشتری دست پیدا کنید، می توانید اهداف برای نرخ تبدیل نرخ قمار یا درآمد متوسط برای هر مشتری تعیین کنید. این اهداف باید دقیق باشد. و بهترین پایه برای این معیار فعلی شماست. وضعیت فعلی طراحی سایت شما در رابطه با معیارهایی که شما به عنوان شاخص های موفقیت اندازه گیری می کنید چیست؟

چگونه طراحی سایت خود را با طراحی سایت رقبا مقایسه نمایید

اگر شما تجزیه و تحلیل طراحی سایت به خوبی پیکربندی شده است، برای اولین سوال به مشکل بر نخواهد خورد. معیارهای میانگین خود را برای 12 ماه گذشته به عنوان پایه قرار دهید. در بیشتر موارد مجددا طراحی طراحی سایت ، شما نیز باید یک آزمون قابلیت استفاده را با معیارهای کمی به عنوان بخشی از معیار خود انجام دهید.برای معیار رقیب، شما می توانید ارزیابی قابلیت استفاده رقابتی را انجام دهید. این یک عمل عالی است که نه تنها نقاط ضعف و قوت رقابتی شما را نشان می دهد بلکه برخی از ایده هایی را که قصد داشتند از آنها "سرقت" کنند، تأیید کنید. ارزیابی قابلیت استفاده رقابتی می تواند به عنوان یک بررسی تخصصی توسط یک تمرین کننده UX با تجربه یا به عنوان آزمایش کاربر انجام شود. این دومین آزمون آزمایشی استاندارد است که کاربران از وظایف از پیش تعیین شده در دو یا چند طراحی سایت رقیب استفاده می کنند.

هدف شما برای طراحی سایت چیست

همانطور که طراحی طراحی سایت جدید شما نیاز به کاربر محور دارد، اهمیت کسب و کار شما نیز اهمیت دارد. در غیر این صورت، کل فرآیند بی معنی خواهد بود.

اولویت کاری طراحی سایت خود را با نیازهای کاربران مطابق نمایید

با دانستن دقیق آنچه که کاربر هدف خود می خواهد با مراجعه به شخصیت های موجود، شروع کنید. اگر قصد دارید یک گروه جدید از مشتریان را پس از طراحی مجدد هدف قرار دهید، باید تحقیقات کاربر انجام دهید و شخصیت متناظر را بسازید. این مهم است زیرا هر شخصی در هنگام مرور ممکن است هدف خاصی داشته باشد. دانستن قصد کاربر در هر مرحله از سفر مشتری به شما اجازه می دهد آنها را به اقدامات مورد نظر خود هدایت کنید. هنگام طراحی هر صفحه وب، این دو سؤال را بپرسید. در اینجا یک مثال ساده است. بگذارید بگوییم شما طراحی جریان رزرو برای یک طراحی سایت هتل را دوباره طراحی کرده اید. پس از پر کردن تاریخ و اطلاعات مکان، کاربر بر روی صفحه انتخاب نوع اتاق فرود می آید.

فروش محصولات در طراحی سایت

در این صفحه، کاربران در حال تلاش برای انتخاب بهترین نوع نوع اتاق در تاریخ و محدودیت های بودجه هستند. در حقیقت، مردم هنگام خرید خرید آنلاین بیشتر به شهود بیشتر فکر می کنند. بنابراین شما، به عنوان یک کسب و کار، می توانید کاربر را به انتخاب یک نوع گران قیمت گران تر با ترکیبی از UX و محتوای با دقت ساخته شده هدایت کنید.

نیاز کاربر در طراحی سایت را در قالب محتوا تولید نمایید

محتوای طراحی سایت قدرتمند ترین ابزار فروش شماست، به همین دلیل است که باید هنگام طراحی دوباره توجه خاصی به آن داشته باشید. دو جنبه برای آن وجود دارد. طراحی بصری و محتوا باید در دست باشد. کپی طراحی سایت باید بتواند به فروش برسد. همیشه طراحی طراحی سایت بدون داشتن محتوای دقیق در دست است که چالش برانگیز است. در عین حال، شما به سختی می توانید پیش نویس محتوای نهایی برای یک صفحه وب وجود داشته باشد که هنوز وجود ندارد. برای شکستن این حلقه، شما باید در هر دو طراحی و محتوا با هم در نظر بگیرید و قصد داشته باشید که در نظر بگیرید.

مفهوم محتوا را در طراحی سایت خود توجه نمایید

از سوی دیگر، شما باید کپی طراحی سایت خود را دوباره مطابق با طراحی جدید و در نهایت فروش بیشتر. با توجه به جنبه های احساسی تصمیم گیری مصرف کننده، ایجاد ارتباط با کاربر با استفاده از مطالب با دقت نوشته شده مهم است. شما باید زبان خود را بیان کنید و نشان دهید که دقیقا چگونه کسب و کار شما می تواند مشکلات خود را حل کند. در اینجا یک نمونه عالی از برنامه مضر است. توجه داشته باشید که نسخه کوچک و غیر رسمی است.

استراتژی طراحی سایت خود را با نیاز کاربر همراه نمایید

شما می دانید آمار. موبایل در اینجا برای ماندن است و احتمالا دسکتاپ را در تمام صنایع به زودی به دست خواهد آورد. در سال 2017، بیش از نیمی از ترافیک طراحی سایت جهانی از دستگاه های تلفن همراه و به همین ترتیب در آسیا، که 65.7٪ از نمایش صفحات طراحی سایت از طریق تلفن همراه ساخته شد، آمد. اما آیا این به این معنی است که شما باید با یک رویکرد اولین تلفن همراه طراحی کنید؟ طراحی اولین تلفن همراه، ایده پیشرفت پیشرفته را در مقابل اولین طراحی دسکتاپ تکرار می کند که نشان دهنده تضعیف ظریف است. هنگامی که وب موبایل تازه شروع شده بود، تنها نابودی زیبایی به عنوان یک رویکرد طراحی چند صفحه ای بود. این به این معنی طراحی سایت حداکثر اندازه صفحه نمایش و قابلیت کامل است، سپس برای طراحی سایت صفحات کوچکتر بر اساس آن طراحی شده است. هر دو می توانند خوب باشند هر دو می توانند موثر باشند. این بستگی به اهداف کسب و کار و طراحی سایت شما دارد. به عنوان مثال، اگر 80 درصد از فروش طراحی سایت شما از طریق موبایل صورت می گیرد و شخصیت کاربر شما احتمالا این رفتار را حفظ می کند، شما باید یک رویکرد تلفن همراه را انتخاب کنید.

صفحه اصلی طراحی سایت خود را حرفه ای طراحی نمایید

برای اکثر وبسایتها، این بازدیدکنندگان اولین بار هستند. آنها در مورد کسب و کار شما و یا محصولات و خدمات شما چیزی کم ندارند. بنابراین شما باید از این فرصت برای گرفتن آنها استفاده کنید. و پنجره بسیار کوچک است. یکی از مطالعات گوگل نشان داد که کاربران اولین احساس خود را به نمایش می گذارند، احساس "احساس خستگی" در مورد طراحی سایت شما، در کمتر از 50 میلی ثانیه می باشد. همان مطالعه نشان می دهد که طراحی طراحی سایت که به لحاظ بصری کمتر پیچیده است، درک می شود که زیباتر است. مطالعه طراحی مشروعیت طراحی سایت های مقصد نشان میدهد که عناصر طراحی الهام بخش بیشترین تاثیر را در شکلگیری دارند