طراحی سایت لیمو

طراحی سایت لیمو

طراحی سایت لیمو


طراحی سایت لیمو
طراحی سایت لیمو یا طراحی سایت نونگار از شرکت های قدرتمند در زمینه طراحی سایت می باشد که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت هایی همچون طراحی سایت ، طراحی پرتال ، طراحی اپلیکیشن ، سئو سایت را به انجام می رساند. طراحی سایت لیمو که با برند لمون به مدت 15 سال در زمینه طراحی سایت فعالیت می نماید بسیاری از نمونه کارهای قدرتمند را در زمینه طراحی سایت دارد.

طراحی سایت لیمو یا لمون

طراحی وب سایت لیمو یا همان لمون از شرکت های قدیمی در زمینه طراحی سایت می باشد که در غرب تهران دفتر کاری خود را دارد و با برندهای معتبری به عنوان کارفرمایای شرکت نونگار یا همان برند لیمو یا لمون به انجام رسانده است. طراحی سایت لیمو پس از حضور کارفرما در شرکت در خصوص نیاز و خواسته ی آنها از طراحی سایت پرسش می نمایند و سپس گرافیست مجموعه نونگار طرحی که کارفرمایا در ذهن دارد را در قالب گرافیکی به نمایش می گذارد تا مورد تایید مشتری قرار گیرد سپس طرح را در قالب کدنویسی اجرا می نمایند.

طراحی سایت لیمو چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت لیمو با نام شرکت نونگار پردازش و با برند لیمو یا همان لمون رضایتمندی کارفرمایان خود را در اولویت کاری خود قرار می دهد و از این رو در خصوص آنچه خواسته و مطلوب مشتری می باشد به طور دقیق پرسش می نماید و در نتیجه خروجی امر یا همان طراحی سایت ایجاد شده مطابق با نظر و خواسته کارفرما می باشد