طراحی سایت قرعه کشی

طراحی سایت قرعه کشی

طراحی سایت قرعه کشی


طراحی سایت قرعه کشی
طراحی سایت طراحی سایت قرعه کشی طرفداران زیادی دارد چرا که بازدید کننده بدون پرداخت هزینه ای می تواند شانس خود را امتحان کند و برنده جوایزی شود. وب سایت قرعه کشی پیچیدگی زیادی ندارد اما از نظر امنیت میبایست تدابیر قوی رعایت شود چرا که کاربران اطلاعات خود را وارد می کنند و باید حریم خصوصی آن ها رعایت شود.

طراحی وب سایت قرعه کشی

شرکت طراحی وب سایت نونگار پردازش نمونه های بسیاری از پروژه های طراحی سایت قرعه کشی داشته که موفق هم بوده اند. پیشنهادات ویژه می توانند المان های چشمک زن باشند اما نباید در این مورد زیاده روی کرد چرا که آزار دهنده خواهد بود. رنگ ها نیز با رعایت هارمونی و به دور از زیاده روی بهتر است از رنگ های تند و تیز و هیجان برانگیز باشد تا احساسات هیجانی کاربر را به وجد آورد. تب های موجود در طراحی سایت قرعه کشی زیاد نیست و نباید تو در تو باشد در این صورت حس خوبی به کاربر منتقل نمی کند به طوری که فرض می کند از کلیک ها به نتیجه ای نمی رسد. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت قرعه کشی امکان درج تبلیغات است که این روش دیگری از کسب درامد به کمک وب سایت است. طراحی سایت قرعه کشی باید پاسخگوی نرخ ترافیک بالا در لحظه باشد که راه حل آن استفاده از سرور پر سرعت می باشد. خصوصا در زمان های اعلام نتایج که حجم کاربران زیادی در لحظه وارد وب سایت می شوند و سرور باید پاسخگو باشد تا تمام کاربران امکان مشاهده سایت را داشته باشند.

طراحی سایت قرعه کشی چه قابلیت هایی خواهد داشت؟

• امکان درج اطلاعات • بررسی لحظه ای نتایج • معرفی برندگان • معرفی جوایز • مدت زمان شرکت در قرعه کشی • نمایش آنلاین قرعه کشی اسامی برندگان