طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو

طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو

طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو


طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو دارای خلاقیت و کابردهای بسیار زیادی است به طوری که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بزرگ از آن استفاده می کنند. اما بنا به دلایلی طراحی سایت فروشگاهی مجنتو در کنار تمام زیبایی هایی که دارد باعث می شود که کاربران خیلی زیادی به سراغ آن نروند که عبارت است از: هزینه ی بالای طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو، پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو.

طراحی سایت تخصصی فروشگاهی با مجنتو

به شما که در حال خواندن این مقاله هستید و قصد دارید که یک فروشگاه اینترنتی نوپا تاسیس کنید پیشنهاد می کنیم که از طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو استفاده کنید بلکه از طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ یا طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس استفاده کنید. چون طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو شما را دچار چالش های زیادی می کند. در مقابل اگر شما قصد دارید گه فروشگاه اینترنتی خود را توسعه دهید و آن را بزرگ تر از گذشته کنید و از طرفی دیگر در زمینه ی کار با سیستم های مدیریت محتوا تجربه و مهارت کافی و لازم دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو استفاده کنید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو:

• دارا بودن پنل ادمین قدرتمند و امکان نمایش اطلاعات ثبتی کاربران، جزئیات پرداخت و فهرستی از موجودی ها در پنل ادمین در طراحی سایت فروشگاهی با ادمین
• امکان ویرایش قدرتمند و رایگان در طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو
• سطح کنترل بالا و امکان پیاده سازی هر نوع سفارش سازی در آن با طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو
• قابلیت استفاده از طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو برای انواع فروشگاه های اینترنتی اعم از کوچک، متوسط، بزرگ

معایب طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو:

• حساسیت بسیار بالا در انتخاب نوع هاست به علت سنگین بودن و حرفه ای بودن طراحی سایت فروشگاهی مجنتو
• پر هزینه بودن طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو به علت استفاده از تمام قابلیت ها، قالب ها و یا افزونه ها