طراحی سایت فروش ظروف سفالی

طراحی سایت فروش ظروف سفالی

طراحی سایت فروش ظروف سفالی


طراحی سایت فروش ظروف سفالی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران به ظروفی که با گل ساخته می شوند ظروف سفالی گفته می شود. برای ساخت ظروف سفالی اغلب اوقات از خاک رس استفاده می کنند و چون در ترکیب خاک رس مقدار زیادی آهن وجود دارد رنگ آن سرخ است. ظروف سفالی از قدیمی ترین ساخته های دست انسان هستند که بسیاری از آنها در تمدن های نخستین مانند تمدن سومر یافت شدند. ظروف سفالی به راستی بخشی از هویت فرهنگی – ایرانی ماست. اما متاسفانه امروزه اکثر ما یارانیان از ظروف چینی و پیرکس استفاده می کنیم. ظروف سفالی از مواد کاملا ارگانیک ساخته و بعد از آن پیخته می شود می شود بنابراین ظروف سفالی بسیار بهداشتی تر از ظروف پلاستیک و شیشه ای هستند و نگهداری غذا در آن ها بسیار تمیزتر و بهتر است.

طراحی سایت تخصصی فروش ظروف سفالی

جالب است بدانید که ظروف سفالی برای نگه داشتن لبنیات بسیار مناسب است زیرا دما را مناسب نگه می دارد و کلا مایعات نیز در این ظروف خنک تر از سایر ظروف می ماند. رنگ هایی که برای ظروف سفالی استفاده می شوند غیر طبیعی و شیمیایی نیستند و به هیچ وجه برای سلامتی ضرر ندارند. و حتی می توانید این ظروف را در ماکرویوو یا ماشین ظرف شویی استفاده کنید. حال اگر شما دارای یک کارگاه ظروف سفالی هستند برای تبلیغات این ظروف اصیل ایرانی در فضای مدرنیته امروزه چاره ای جز داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و مناسب ندارید که مزیت های ظروف سفالی ساخته شده به دست هنرمندان کارگاه خود را به اطلاع کاربران برسانید و آنها را ترغیب به خرید محصولات خود کنید.

مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت فروش ظروف سفالی عبارتند از:

• امکان ایجاد صفحه گالری برای نمایش محصولات خود در طراحی سایت فروش ظروف سفالی
• امکان معرفی مراکز فروش و نمایندگی ها در طراحی سایت فروش ظروف سفالی
• امکان فروش آنلاین محصولات خود در طراحی سایت فروش ظروف سفالی
• امکان ارائه توضیحات کامل در رابطه با پیشینه ساخت ظروف سفالی در طراحی سایت فروش ظروف سفالی
• امکان جذب مشتریان بیشتر از طریق ارائه فواید استفاده از ظروف سفالی در طراحی سایت فروش ظروف سفالی
امکان ارائه توضیحات برای هر کدام از محصولات مانند : قیمت، اندازه، رنگ بندی و نام طرح و ... در طراحی سایت فروش ظروف سفالی