طراحی سایت رسپانسیو چیست

طراحی سایت رسپانسیو چیست

طراحی سایت رسپانسیو چیست


طراحی سایت رسپانسیو چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران شاید شما نیز مانند بسیاری از مردم اصطلاح ریسپانسیو یا واکنشگرا را شنیده باشید. در واقع این کار بخشی از فرآیند طراحی سایت می باشد که در طی آن سایت برای نمایش در تمامی دستگاه های دیجیتال هماهنگ سازی شده باشد. محتوا و نمایش سایت در تمامی سایت ها مطابق با همان صفحه ی نمایشگر ایجاد می شود و این موضوع توسط طراح سایت امکان پذیر می باشد. در سال های اخیر به دلیل افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

چند نکته که در طراحی سایت ریسپانسیو باید درنظر گرفت

هدفمند کردن محتوای سایت تنها چیزی که باعث می شود رتبه ی سایت شما به بالا صعود کند محتوا و مطالب سایت شما می باشد. محتوا یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزا سایت شما می باشد. بنابراین اگر می خواهید یک طراحی سایت ریسپانسیو موفق داشته باشید به محتوای سایت تان توجه داشته باشید.

تجربه کاربرپسند در طراحی سایت

بیش تر از زیبایی سایت و اینکه سایت به اندازه ی صفحه ی نمایشگر گوشی ما درآید این است که کاربران و بازدید کنندگان از سایت ما تجربه ی خوبی را به خاطر داشته باشند و بتوانند به راحتی با سایت ما به تعامل بپردازند. انعطاف پذیری تصاویر و قرار گرفتن هریک در جایگاه مناسب و راحتی و در دسترس بودن کلیه ی سایت برای مخاطب از اهداف ریسپانسیو در طراحی سایت می باشد.

ابزار ها و منابع در طراحی سایت

سعی کنید برای بررسی و مشاهده ی ریسپانسیو سایت تان از چند مرورگر استفاده کنید. همچنین سعی کنید از تلفن های همراه و تبلت ها و یا نمایشگر های خیلی بزرگ نیز سایت خود را بررسی کنید تا در صورت رخ دادن خطا بتوانید تغییرات لازم را در زمینه ی ریسپانسیو اعمال نمایید.

تصاویر و فیلم های انعطاف پذیر در طراحی سایت

این قابلیت به شما این فرصت را می دهد که با توجه به ویژگی سرریز css بتوانید سایز رسانه ی مورد نظرتان را تعیین کنید. تصاویر و فیلم های انعطاف پذیر به ریسپانسیو شدن و یکپارچه شدن سایت شما بسیار کمک خواهد کرد.