طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان


طراحی سایت رایگان
طراحی سایت رایگان هدف خود را اجرای انجام پروسه طراحی سایت با کمترین هزینه معرفی می نماید و قابلیت ها و ویژگی هایی که در طراحی سایت خود می خواهید درج نمایید را با کمترین هزینه و یا به صورت رایگان می توانید اجرا نمایید.

طراحی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت رایگان که بدون هزینه بودن و کم هزینه بودن طراحی سایت را مورد هدف قرار داده است و می تواند در کمترین تایم زمانی طراحی سایت اطلاعاتی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت درج آگهی خود را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مختلف طراحی نمایید.

طراحی سایت رایگان چه امکاناتی را فراهم می آورد؟

طراحی سایت رایگان اگر دانشی جزیی از طراحی سایت داشته باشید میسر می گردد و می توانید با استفاده از قالب های آماده و نیز سیستم های مدیریت محتوای مختلف که هر یک قابلیت ها و نیز ویژگی های متفاوتی را دارا می باشد می تواند ایجاد گردد. طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی تماما به واسط سیستم های مدیریت محتوای مختلف می تواند به صورت رایگان و بدون هزینه فراهم گردد. وردپرس و جوملا می تواند به راحتی طراحی سایت شرکتی را برای شما فراهم نماید. طراحی سایت پرستاشاپ و ووکامرس طراحی سایت فروشگاهی را برای شما ایجاد می آورد و نیز همچنین می توانید از سیستم های خبری و ار اس اس خوان را ایجاد نمایید و یا همچنین سیستم های مدیریت محتوای درج آگهی را ایجاد نمایید که می تواند امکان درج آگهی رایگان توسط کاربران و یا با دریافت مبلغ را فراهم نماید.

شاید استفاده از واژه طراحی سایت رایگان قدری نیاز به تامل داشته باشد در ابتدای بحث من واژه طراحی سایت رایگان را به ارائه وب سایت رایگان تبدیل می کنم ، اصولا واژه طراحی سایت در میان حرفه ای های این کسب و کار به فرایندی اتلاق می گردد که متخصصین امر چند فاز مهم را پشت سر نهند تا به یک طرح و الگوی مورد نظر مشتری دست یابند. فاز نخست جمع آوری اطلاعات و تعیین خواسته های مشتری است ، فاز بعدی پیاده سازی ایده و الگوی اولیه سایت بر روی کاغذ است، پس از آن طراحی نسخه پروتو تایپ در محیط نرم افزاری بصورت عکس و تصویرسازی خام است نهایتا با تایید مشتری وارد فاز ایجاد قالب مبتنی بر html , css,js می شوند. و در ادامه کار با زبان های برنامه نویسی سمت سرور نرم افزار تحت وب توسعه می یابد و یا قالب بر روی سیستم های مدیریت محتوا سوار می شود. آیا انصاف است عبارت طراحی سایت رایگان را که صرفا دانلود یک قالب آماده و قرار دادن آن بر یک سیستم مدیریت محتوای آماده را با هدف فروش هاست و دامنه طراحی سایت بنامیم. بهتر است تبلیغات را اینگونه صحیح تفسیر کنیم فروش هاست و دامنه با نصب نرم افزار مدیریت محتوا ، که البته در حال حاضر در تمام سرویس های هاستینک این گزینه تنها با چند کلیک برای همه میسر است و یک مزیت رقابتی قلمداد نمی شود