طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه

طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه

طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه


طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه
طراحی سایت طراحی وب سایت امروزه طراحی سایت دوزبانه و چند برای کسب و کارهایی که در حوزه های تجاری و بازرگانی در زمینه ی بین الملل فعالیت دارند و یا برای کارفرمایانی که کاربران و بازدید کنندگان غیر زبان فارسی دارند بسیار لازم و ضروری می باشد. یکی از ویژگی های مثبت طراحی سایت چند زبانه این موضوع می باشد که مدیران این وب سایت به راحتی قادر خواهند بود تا با مشتریان خارجی و افرادی که حتی در بیرون از مرز ایران هستن در تعامل و همکاری بود و با آن ها وارد معامله و خرید و فروش شوند.
تبلیغات به صورت اینترنتی و در موتورهای جستجوگر که مهم ترین آن ها گوگل می باشد به شما این امکان را می دهد تا در هر مکان و موقعیت جغرافیایی که باشید تبلیغاتتان برای عموم مردم در سراسر جهان به نمایش درآید و آن ها به بازدید از وب سایت شما بپردازند و قطعا بازدید کنندگان که وارد وب سایتتان می شوند انتظار دارند با وب سایتی که مشابه با زبان خودشان هست رو به رو شوند بنابراین از این جهت است که وب سایت های دوزبانه و چند زبانه از اهمیت های بالایی برخوردار هستند.

ویژگی‌های طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه

در طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه بهترین حالت ایجاد فضایی یکپارچه و هماهنگ برای کنترل تمامی زبان‌های وب سایت می باشد و اگر این کار با مهارتو تخصص لازم و به‌ درستی انجام نشود، امکان اینکه وب سایت های ایجاد شده با یکدیگر متفاوت باشند و عملکرد هایی متفاوت از یکدیگر داشته باشند وجود دارد به همین خاطر کار مدیر وب سایت را بسیار دشوار می کند زیرا در این صورت او مجبور می شود تا هر یک را به صورت جداگانه مدیریت و برزو رسانی کند.
برای افزایش رتبه وب سایت های دو زبانه و چند زبانه در موتورهای جستجوگر گوگل، رعایت اصول سئو بر اساس استانداردهای جهانی و بین المللی بسیار با اهمیت می باشد و همچنین سئو سایت بالا به وب سایت شما کمک می کند تا به راحتی در معرض دید بازدید کنندگان و کاربران قرار گیرد.

قیمت طراحی سایت‌ دو زبانه و چند زبانه

  از آنجایی که شیوه های بسیار متفاوتی برای چند زبانه کردن سیستم های مدیریت محتوا و زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت های دو زبانه و چند زبانه موجود می باشد بنابراین نمی توان قیمت واحد و مشخصی را برای آن ها تعیین کرد و هر کدام قیمت قیمت های متفاوتی خواهند داشت. یکی از عوامل مهمی که باعث مشخص شدن قیمت وب سایت های چند زبانه می شود، هماهنگ بودن نوشتار زبان مبدا با زبان مقصد می باشد.
مثلا اضافه کردن زبان عربی به وب سایتی که زبان پیش‌فرض آن زبان فارسی می باشد، دارای قیمت پایین ‌تری نسبت به اضافه کردن زبان انگلیسی به آن می باشد، زیرا جهت و راستای نوشتار زبان فارسی و عربی از سمت راست به چپ می باشد و به تغییرات خاصی نیازمند نمی باشد.