طراحی سایت دانشکده

طراحی سایت دانشکده

طراحی سایت دانشکده


طراحی سایت دانشکده
طراحی سایت طراحی وب سایت با توجه به اینکه تعداد دانشجویان در هر دانشگاه و دانشکده بسیار زیاد بوده و فعالیت های آن ها نیز بسیار گسترده می باشد پس برای رسیدگی به امور دانشجویی طراحی سایت برای همه ی دانشگاه ها امری بسیار ضروری تلقی می شود.

اما به دلیل اینکه برای انجام امور دانشجویی ابتدا باید وارد وب سایت شد و سپس وارد سامانه ای برای انجام امور مخصوص به دانشجو ها شویم پس باید اقدام به طراحی یک پرتال حرفه ای دانشگاهی کنیم، این نوع طراحی سایت یا طراحی پرتال را می توان طراحی سایت پرتال می نامند.

ویژگی های طراحی سایت دانشکده

در طراحی سایت دانشکده تمامی بخش های مهم و مربوط به دانشگاه و دانشجویان باید در قالب منو های اصلی طراحی شوند. باید تمامی اطلاعات تماس و آدرس دانشکده های مختلف دانشگاه در طراحی سایت دانشگاهی ذکر شود.
در طراحی سایت دانشکده باید اطلاعات دقیق و کاملی از رزومه دانشگاه، معرفی اساتید دانشگاه و دانشکده به همراه سوابق تحصیلی آن ها، موفقیت های کسب شده توسط دانشگاه، قرار دادن ساعات حضور اساتید و... قرار داده شود.
در طراحی سایت دانشکده باید تمامی فرم های درخواست هم برای اساتید و هم برای دانشجویان قرار داده شود تا به راحتی قادر به دانلود و پرینت گرفتن از آن ها باشند. و دیگر ویژگی مهم در هر طراحی سایت دانشکده قرار دادن چارت دروس هر رشته و محل و ساعت برگزاری کلاس ها و امتحانات می باشد.

اصول طراحی سایت دانشکده

طراحی سایت دانشگاهی و دانشکده قوی ترین منبع خبری برای دانشجویان و اساتید به حساب میاید، پس تمامی اطلاعیه ها و اخبار های مربوط به برگزاری همایش ها و سمینار ها، کلاس های درسی و غیر درسی و حتی عدم تشکیل کلاس ها در این بخش قرار داده شود.
پس از تکمیل طراحی سایت دانشگاهی و دانشکده باید اقدام به طراحی سامانه مختص به دانشجوها کنیم. این بخش مهم در طراحی سایت دانشگاهی راهی پیوندی و ارتباطی بین دانشجویان و استاتید و مسئولان دانشگاه می باشد، مهم ترین هدف از طراحی این سامانه ارتباطی جلوگیری از حضور فیزیکی و ایجاد هرج و مرج در دانشگاه می باشد، از طریق این سامانه در کمترین زمان می توان امور دانشگاهی را به انجام رسانید.