طراحی سایت خود را چگونه جذاب نمایید

طراحی سایت خود را چگونه جذاب نمایید

طراحی سایت خود را چگونه جذاب نمایید


طراحی سایت خود را چگونه جذاب نمایید
طراحی سایت طراحی وب سایت گوگل اغلب تغییرات و پیشرفت های خود را در الگوریتم انجام می دهد. آنها اصلاحاتی را اجرا می کنند تا دقیقا تنظیم کنند که چگونه نتایج جستجو نمایش داده می شوند. درست مانند Google، جهان طراحی سایت تغییرات را به طور مداوم به این بهترین شیوه ها متصل می کند. اگر عناصر زیر به صورت ذهنی و با دقت در طراحی سایت شما گنجانده شود، نه تنها شما ایجاد یک سفر و تجربه کاربر باور نکردنی خواهید کرد بلکه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود که در نهایت باعث افزایش درآمد شرکت می شود.

تایپوگرافی را در طراحی سایت خود پیاده سازی نمایید

تایپوگرافی که برای طراحی سایت شما استفاده می کنید، تصور را که بازدیدکنندگان شما در مورد کسب و کار شما دارند، تعیین می کند. هنگام انتخاب تایپوگرافی مناسب برای نام تجاری خود، شما نیاز به یک تصویر دقیق برای نام تجاری خود دارید. اگر می خواهید یک احساس مدرن یا جوان را به سایت خود بسپارید، پس بهتر است انتخاب بدون سانسور باشد.
با این حال، انتخاب بر اساس اولویت شما است. هنگامی که تصمیم می گیرید در فونت سمت راست، به یاد داشته باشید در مورد خوانایی، رنگ و مخاطبی که هدف قرار می دهید فکر کنید.فونت انتخابی شما همچنین می تواند نحوه خواندن پیام های شما را نیز تعیین کند. آیا به معنای جدی بودن است؟ یا سرگرم کننده؟
سرانجام توجه داشته باشید که فونت در تمام دستگاهها سازگار باشد!

ویدیو و تصویر در بک گراند طراحی سایت خود فراهم نمایید

Visuals یکی از بزرگترین تغییرات در مفاهیم طراحی سایت هستند. متوجه خواهید شد که بسیاری از طراحی سایت ها محتوای صفحه طولانی را برای نمایش بصری جذاب تر و جذاب تر به نمایش در می آورند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها برای رویکرد مینیمالیستی تصمیم گرفته اند. آنها بسیاری از متون را در صفحه رها کرده و عکاسی و ویدیوهای بزرگ را به عنوان پس زمینه طراحی سایت انجام داده اند.
این که آیا یک تصویر پس زمینه یا یک ویدیو است، می تواند به بازدید کننده ای که شما را در مورد آن چه می گوید و آنچه را که در راه جذاب و متفکر ارائه می دهد، کمک کند. به عنوان مثال، این طراحی سایت با استفاده از یک ویدیو تعاملی به عنوان پس زمینه طراحی سایت خود است. آنها بیشتر متون را در سایت خود حذف کرده اند. به این ترتیب، آنها می توانند کاربران را به آنچه که می خواهند، متمرکز کنند، یعنی ارتباط برقرار کردن و پخش کردن با ویدیو. این عناصر باعث می شود که کاربر به حرکت در می آید و در اغلب موارد نرخ تبدیل از طریق سقف با این تغییر ساده و موثر افزایش می یابد. در دنیای پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته، هیچکس نمیخواهد صفحه اصلی را با محتوای مجاز وارد کند.

رنگ های پررنگ را در طراحی سایت خود استفاده نمایید

این یک آشکار است. رنگ نقش مهمی در طراحی سایت شما دارد. انتخاب ترکیب رنگ مناسب می تواند بر موفقیت طراحی سایت شما در حفظ مشتریان و حفظ آنها در صفحه تاثیر گذارد. به عنوان مثال، شرکت ها مایل به استفاده از یک پس زمینه روشن یا تیره و فونت سفید برای ایجاد کلمات خود را برجسته. این کنتراست رنگ ها پیام های خود را پاپ می کنند.

کنتراست رنگی را در طراحی سایت خود اجرا نمایید

به یاد داشته باشید، یک سایت نیاز به ایستادگی کردن در یک کاربر دارد، اما برای تمام دلایل درست است. با استفاده از رنگ های جسورانه در قسمت های خاص سایت برای برجسته کردن پیشنهادات یا محصولات، بخش مهمی در جذب یک مشتری بالقوه به کلیک کردن و پیدا کردن بیشتر است.

باکس های متعدد در طراحی سایت خود ایجاد نمایید

اگر شما یک محصول را که به شدت بر روی تصاویر نمایش داده می شود، فروش می دهید، سپس یک طراحی سایت مبتنی بر کارت کمک خواهد کرد که محصولات خود را بهتر نمایش دهد. طراحی کارت بسیار شبیه pinterest به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به صورت یک طرفه نشان دهید و به کاربر یک تجربه بسیار پاکیزه تر بدهید.
طراحی کارت دقیقا همان چیزی است که نام آن را شامل می شود. محصولات به صورت کارت یا کاشی در سایت نمایش داده می شوند. هر کاشی فرد بر روی یک محصول خاص تمرکز می کند. این یک روش عالی برای نشان دادن چندین محصول در یک صفحه است.

تصویری از اعضای کسب و کار خود را در طراحی سایت درج نمایید

تصاویر قهرمان چیزی است که ما به طور خلاصه در قسمت پسزمینه ویدیو و تصاویر بالا ذکر کردیم. اینها معمولا تصاویر با وضوح بالا هستند که تمام صفحه صفحه را تشکیل می دهند بدون نیاز به محتوای زیادی.تأثیر این بر روی نرخ تبدیل سایت بسیار زیاد است، زیرا شما اساسا خلاص شدن از همه دلخواه و حواس پرتی و ارائه یک صفحه اصلی مشتری با چند دکمه تماس به عمل بر روی آنها. این یک عنصر از طراحی سایت است که شرکت من، Phoenix Web Design، در مورد آن علاقمند است. ما دوست داریم که هیچ کمکی به هیچ محتوایی وجود دارد، هیچ پیوند اضافی و گیج کننده مشکلات ناوبری وجود ندارد، یا هر گونه پیمایش در صفحه. این فقط ساده و بسیار موثر است.

طراحی سایت فلت و تخت امروزه محبوبیت بیشتری دارد

طرح های سه بعدی زمانی یک ویژگی طراحی محبوب در طراحی سایت ها بود. با این حال، همه چیز به تازگی تغییر کرده است و شرکت ها سایه ها و ادراکات 3D را رد کرده اند.
آنچه که از این دریافت می کنید، یک صفحه وب واضح تر و ساده تر است و همانطور که همه ما می دانیم، طراحی سایت ها برای استفاده در نظر گرفته شده اند. نه تنها این، بلکه شما همچنین می توانید سایت ها را سریع تر بارگذاری کنید بدون این که تمام جنبه های بیش از حد فنی موجود باشد. اگر طراحی طراحی سایت تخت فقط آن را برای شما انجام ندهید، باید به جای آن مزایای آیکونهای مسطح را در نظر بگیرید. این ها به یک عمل استاندارد تبدیل شده اند و باعث می شود سایت شما حرفه ای تر و راحت تر در چشم کاربران نیز باشد.

منوی همبرگری در طراحی سایت امروزه بسیار دیده می شود

یکی از محبوب ترین عناصر برای سایت های دوستانه همراه، منو همبرگر است که معمولا شامل 3 خط افقی در گوشه بالای طراحی سایت است. هنگامی که روی خطوط کلیک میکنید، یک فهرست ناوبری کشف یا گسترش خواهد یافت. این ویژگی به طور گسترده ای توسط سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا صفحه را به حداقل می رساند. این روشن است، درهم و برهم، و ساده در کمک به بازدید کنندگان.
منو همبرگر همچنین به شما اجازه می دهد تا گروه های بیشتری را در منو گروه بندی کنید. اگر یک منوی همبرگر اجرا نشد، اتاق کمی برای اعمال لینک های ناوبری در بالای صفحه وجود دارد.
متوجه خواهید شد که گوگل نیز در صفحات خود اجرا کرده است.