طراحی سایت خود را بهبود بخشید

طراحی سایت خود را بهبود بخشید

طراحی سایت خود را بهبود بخشید


طراحی سایت خود را بهبود بخشید
طراحی سایت طراحی وب سایت ساخت یک طراحی سایت تنها آغاز ایجاد یک حضور آنلاین است. پس از ساخت آن، طراحی سایت نیاز به تعمیر و نگهداری دارد تا به موتورهای جستجو و رقابت مربوط باشد. هدف هر صاحب طراحی سایت باید حفظ سایت جامع، به روز و کاربر پسند باشد. همانطور که با بسیاری از موارد، داشتن چک لیست برای کار کردن، اغلب بهترین راه برای ساده سازی کار و پوشش همه پایگاه های شما است. با توجه به این موضوع، یک چک لیست ساده برای وب مسترها و صاحبان سایت ها برای اشاره به منظور اتخاذ یک رویکرد ساختاری به مدیریت طراحی سایت وجود دارد.

لینک های داخلی را در طراحی سایت خود چک نمایید

حفظ لینک های سایت احتمالا مهم ترین جنبه فنی نگهداری طراحی سایت است. خوشبختانه طراحی سایت می تواند کار ردیابی، شناسایی و گزارش دادن در لینک هایی که شکسته می شود و نیاز به ثابت شدن دارد، ساده شود.

غلط گرامری و املایی ار در محتوای طراحی سایت خود حذف نمایید

اگر چه منابع، مانند ابزار وب مستر گوگل، می توانند سلامت طراحی سایت شما را ردیابی کنند و مسائلی را که باید مورد بازبینی قرار گیرند، شناسایی کند، آنها کامل نیستند. به همین دلیل مهم است که یک مرور دستی دوره ای از محتوای طراحی سایت برای یافتن و رفع معایب گرامری، املایی و قالب بندی داشته باشید. نگران نباشید از یک جفت چشم دیگر بخواهید کمک کند.

وبلاگ را در طراحی سایت خود داشته باید

ارسال به روز رسانی منظم به وبلاگ خود نیز باید بخشی از فعالیت تعمیر و نگهداری هفته شما باشد. با اضافه کردن مطالب جدید و جالب به طور منظم، شما در حال گسترش طراحی سایت خود و ایجاد فرصت هایی برای تولید ترافیک موتور جستجو بیشتر، در نتیجه جذب کاربران جدید. این همچنین به ارائه محتوا برای به اشتراک گذاشتن در سایتهای اجتماعی کمک می کند تا بینندگان بیشتری را به نمایش بگذارد.

طراحی سایت خود را به طور مرتب به روز نمایید

اگر طراحی سایت یا وبلاگ شما با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (مانند وردپرس) ساخته شده است، مهم است که آن را به روز نگه دارید. با انجام این کار، شما امنیت خود را برای جلوگیری از تلاش های هک و اطمینان از عملکرد کارآیی ارتقا می دهید. این نیز برای به روز رسانی افزونه ها که باید به طور مرتب استفاده شوند، لازم است تا مطمئن شوند که آنها با CMS شما سازگار هستند و کارآمد هستند. نگاهی به داده های تجزیه و تحلیل خود داشته باشید و صفحاتی را که بالاترین میزان بازده را دارند، بیابید، زیرا صفحات به احتمال زیاد صفحاتی هستند که نیاز به کم کاری دارند. در هنگام مرور این صفحات به کفش کاربران خود مراجعه کنید و سعی کنید صفحات را با بهبود تصویر، پیام رسانی و محتوا مفیدتر کنید.

بنر طراحی سایت خود را گاها تغییر دهید

بنر طراحی سایت خود را گاها تغییر دهید یک راه سریع برای به روز رسانی طراحی سایت شما و ایجاد یک نگاه تازه، این است که به روز رسانی تصاویر شما استفاده می کنید. ابزارهای وب مستر را بررسی کنید یا از یکی از ابزارهای بررسی لینک استفاده شده در بالا برای پیدا کردن و رفع تصاویر شکسته استفاده کنید. علاوه بر این، به طور منظم از طریق طراحی سایت بررسی کنید و هر محصول قدیمی یا قدیمی که ممکن است از آن استفاده کنید، بهروزرسانی کنید.

خطاها را از طراحی سایت خود حذف نمایید

از زمان به زمان شما باید داده های تجزیه و تحلیل خود را برای شناسایی مشکلات، به ویژه در مورد یافتن صفحات با نرخ بازده بالا یا صفحات تولید 404 خطا، بررسی کنید. آنها را به لیستی از مشکلات برای حل و فصل اضافه کنید. هنگام تغییر و آزمایش طرح های جدید، گزارش های سرور شما بهترین مکان برای دیدن اینکه چگونه کاربران به تغییرات شما واکنش نشان می دهند، به شما این امکان را می دهد که براساس آن تنظیم کنید.

رفتار کاربران را در طراحی سایت خود دنبال نمایید

با انجام یک آزمایش کاربردی یک یا دو بار در سال، شما قادر به دریافت بازخورد واقعی از کاربران و شناسایی فرصت ها برای بهبود قابلیت استفاده طراحی سایت خود هستید. در نهایت این می تواند یک تجربه کاربری بهتر برای آنها بر اساس بازخورد خود ارائه دهد. به عنوان یک صاحب طراحی سایت یا مدیر وب، شما بدون شک در دستور کار خود قرار دارید. این چک لیست ساده برای اداره نگهداری طراحی سایت می تواند به شما اطمینان حاصل کند که شما یک تجربه کاربری خوب را ارائه می دهید، در حال رشد دیجیتال خود و ایجاد فرصت های جدید کسب و کار برای کسب و کار شما می باشد.

هاستیگ معتبر برای طراحی سایت خود انتخاب نمایید

برای اینکه طراحی سایت شما توسط دیگران دیده شود، باید بر روی سرورهایی که به اینترنت متصل هستند میزبانی شود. شما طراحی سایت خود را بر روی یک سرور آپلود خواهید کرد و سپس آن را به صورت آنلاین فعال کنید. شرکت های بسیاری وجود دارند که این خدمات را از طریق برنامه های مختلف خدمات ارائه می دهند. نوع میزبانی که انتخاب می کنید بستگی به میزان امنیت مورد نیاز شما، میزان ترافیکی که شما انتظار دارید و میزان اطلاعات مربوط به طراحی سایت شما. لطفا از طریق اینجا کلیک کنید تا گزینه های میزبانی ما را ببینید.

دامنه طراحی سایت خود را با دقت انتخاب نمایید

نام دامنه آدرس طراحی سایت شما، به عنوان مثال www.google.com است. این اطلاعاتی است که مشتریان شما باید برای به دست آوردن سایت خود به خاطر داشته باشند. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی طراحی سایت همچنین خدماتی را برای انتخاب نام دامنه خود ارائه می دهند. شما به طور ایده آل نیاز به پیدا کردن یک دامنه ای که به یاد می آورد آسان است، که در دسترس است و به خوبی نشان دهنده کسب و کار شماست.

استراتژی طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی خود را انتخاب نمایید

هنگامی که طرح اجرا شده در ساخت دارید، مرحله نهایی این است که سایت خود را با شرکت میزبانی خود انتخاب کنید. اکثر میزبان قصد دارند دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه انجام این کار داشته باشند . ایجاد یک طراحی سایت آسان تر از همیشه شده است، با شرکت های میزبانی بهینه سازی شده برای کمک به طراحی سایت خود را در حال اجرا و در حال اجرا، و سیستم های مدیریت محتوا تبدیل به کاربر پسند است. با پیروی از این 5 مرحله ابتدایی، شروع به کار کنید و سپس زمان شروع استراتژی برای هدایت ترافیک به طراحی سایت خود را آغاز کنید.
بسیاری از شرکت ها سال ها را با برنامه ریزی استراتژی های جدید و تاکتیک های مختلف برای افزایش پایگاه مشتریان خود آغاز می کنند. صرف نظر از اینکه چگونه کسب و کار شما در حال برنامه ریزی برای برنده شدن بر روی مشتری های جدید است، بسیار مهم است که طراحی سایت شرکت شما به خوبی کار می کند و قادر به اداره بار افزایش ترافیک قبل از شروع یک کمپین جدید است. پس از همه، آخرین چیزی که میخواهید این است که طراحی سایت شما هنگام خراب شدن با بینندگان، سقوط کند. به طور کلی، مشتریان از طریق طراحی سایت های مخرب کنار گذاشته می شوند و احتمالا به جایی دیگر منتقل می شوند.

طراحی سایت خود و رقبا را آنالیز نمایید

با تست ظرفیت طراحی سایت خود برای رسیدگی به حجم زیادی از کاربران، شروع کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت بالا می رود تا بار حداکثر پیش بینی شده، و حتی فراتر از آن تست برای تعیین نقطه شکست است. نقاط شکست تست نیز به شما این امکان را می دهد که تعیین کنید که چقدر موثر از چالش ها بهبود می یابد. برای تعیین بار حداکثر تخمینی، از آمار بازدید کننده و تحلیلگران در مقایسه با رشد و طرح کسب و کار خود استفاده کنید. هنگامی که شرکت شما یک ظرفیت ظرفیت بار را برای استفاده به عنوان یک معیار تعیین کرده است، آزمایشکنندگان بار تماشا، سناریوهای مبتنی بر آن اعداد را ایجاد خواهند کرد. آنها توانایی استفاده از نرم افزار را دارند تا مانند سایر کاربران از دستگاه های مختلف و مکان هایی که مسیرهای مشابهی را دنبال می کنند، یک مشتری معمولا از طریق سایت شما استفاده کند. این کار تست کنندگان را قادر می سازد بارهای عملکرد هر صفحه را امتحان کنند و همچنین اجازه می دهد تا آنها را ببینند که چگونه طراحی سایت شما تحت شرایط مختلفی اجرا می شود.

رفتار کاربران طراحی سایت خود را مشاهده نمایید

پس از اینکه شبیه سازی ها تکمیل شد، تکنسین های تحلیلی بارها باید از طریق تست ها در یک محیط واقعی اجرا شوند. با این تست، آنها باید همه چیز را یکبار آزمایش کنند. آزمون باید از طریق تکرار نحوه یابی سایر طراحی سایت های شما، از طریق ارسال ایمیل تأییدیه دریافت شده برای ثبت نام، برای انجام خرید، محدوده باشد.خوشبختانه، روند تست کاملا به سرعت انجام شده است. پس از تکمیل، تستهای بار باید اطلاعات را با هر کس که در توسعه طراحی سایت حضور دارد، به اشتراک بگذارد؛ مانند شما، طراحان طراحی سایت و ارائه دهندگان خدمات. هنگامی که اطلاعات بین بسیاری از افراد به اشتراک گذاشته می شود، می توانید مشکلات را شناسایی کنید. به زودی خواهید فهمید که بسیاری از مسائل با آزمایش بار با توجه به زیرساخت و پهنای باند ناکافی است. خبر خوب این است که اینها رفع نسبتا آسان هستند. باید با کد طراحی سایت مشکلی داشته باشید، قبل از شروع بازاری، این امکان را دارید تا تغییرات ایجاد کنید.

همواره به دنبال بهبود طراحی سایت خود باشید

یکی از بزرگترین مواردی که می توانید هنگام انجام آزمایش بارگیری یاد بگیرید این است که یافته ها بخشی از چرخه تعمیر و نگهداری شما باشد. هر بار که به طراحی سایت تغییراتی داده می شود که بر ترافیک تاثیر می گذارد، باید آزمایش بیشتری انجام دهید. همانند هر عنصر دیگری از یک کسب و کار موفقیت آمیز، یک طراحی سایت باید در هر زمان به شکل نوک بالا باشد. مردم طراحی سایت هایی را که بارگیری می کنند و دلیل خوبی ندارند، تحمل نمی کنند. اگر وقت و پول صرف سرمایه گذاری در ساختن طراحی سایت خود کنید، خواهید دید که آن را سود سهام و مشتریان خود را افزایش خواهد داد.