طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران


طراحی سایت تهران :
اگر صاحب یک وب سایت می باشید می بایست در فواصل زمانی گوناگون وب سایت تان را به روز رسانی نمایید . طراحی سایت مجدد یا به روز رسانی یک وب سایت در افزایش کاربران و درآمد حاصل از وب سایت بسیار تاثیرگذار می باشد . امروزه ترفند های طراحی یک وب سایت به طور دائم دچار تغییراتی می شوند و نکات جدیدی در این حوزه مطرح می شوند . در مقاله ای که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم قصد داریم به تحلیل و بررسی برخی از این نکات جدید در حوزه طراحی وب سایت املاک بپردازیم لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .

طراحی سایت بر پایه تصاویر :

یکی از نکاتی که امروزه در بسیاری از وب سایت ها استفاده می شود ، به کار گیری تصاویر فول اسکرین و کیفیت بالا در بخش زیر عناوین بلد شده می باشد . نا گفته نماند در برخی از وب سایت ها به دلیل زیاده روی در استفاده از تصاویر ، سرعت بارگذاری کاهش می یابد . در طراحی سایت حوزه املاک استفاده از تصاویر با کیفیت تا زمانی که در سرعت لود صفحات سایت تاثیر منفی به جای نگذارد بلا مانع می باشد .

به کار گیری Ghost Buttons در طراحی سایت تهران :

Ghost Buttons به کاراکتر های طراحی شده داخلی وب سایت اتلاق می شود که کاملا شفاف و تو خالی می باشند و به منظور جلب دقت و توجه مخاطبین در بخش های گوناگون یک وب سایت قرار می گیرند . برای طراحی این دکمه ها از اشکال هندسی مختلفی نظیر دایره و مربع استفاده می شود . به طور معمول این دکمه ها بزرگ تر از دیگر کاراکتر های سایت می باشند و در مکان هایی که بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند جای می گیرند تا مخاطبین وب سایت را برای کلیک کردن ترغیب کنند .