طراحی سایت بیمه

چگونه می‌توان در صنعت بیمه رقابتی موفق بود؟ مهم‌ترین گام ارائه خدمات خاص و فراهم کردن سهولت کار مشتریان است اما اقدام بعدی می‌تواند راه اندازی شعبه مجازی باشد. طراحی سایت بیمه امکانات بسیاری برای کارگزاری‌های بیمه فراهم آورده است تا نه تنها کار مشتریان بلکه خدمت رسانی شعبات نیز با سهولت انجام شود. به این ترتیب مهم‌ترین کار این است که مشتریان واقعی پس از وجود به طراحی سایت به تمام بخش‌های کاربردی به راحتی دسترسی داشته باشند.
حال اگر بخواهیم به موضوع طراحی سایت بیمه بپردازیم درمی یابیم که طراحی سایت بیمه نیز نیازمند اصول حرفه ای و تخصصی می باشد، برای موفقیت در این مسیر باید ابتدا با معیارها و شاخص های اساسی طراحی سایت بیمه آشنایی کامل پیدا کنید و سپس اقدام به طراحی سایت بیمه نمایید.
طراحی سایت بیمه برای شرکت ها و کسب و کارهایی که در زمینه بیمه و انواع بیمه در حال فعالیت می باشند مناسب می باشد و می تواند عاملی در جذب درآمد از طریق بازاریابی اینترنتی گردد. طراحی سایت بیمه می تواند بستری برای درج نمودن اطلاعات در خصوص خدامت و نیز سرویس هایی که شرکت بیمه فراهم نموده است گردد.

طراحی سایت بیمه

نمونه سایت بیمه

در نمونه سایت بیمه در صفحات و منوهای خود انواع بیمه هایی که برای کاربران و مشتریان در نظر گرفته شده است و نیز همچنین توضیحات و نیز اطلاعاتی که کاربران نیاز دارند را می تواند درج شده اند که در این صورت می تواند به جذب مشتری را کسب وکار تبدیل گردد. برای مشاهده نمونه سایت بیمه می توانید به وب سایت انواع بیمه ها مراجعه کنید تا امکانات و خدماتی که در نمونه سایت بیمه قرار داده می شود را مشاهده کنید.
اگر قصد طراحی سایت برای شعبه کارگزاری خود دارید بهتر است به بررسی برخی از نمونه وب سایت های بیمه بپردازید تا هم ایده بگیرید و علاوه بر این نقطه ضعف رقبا را پیدا کنید و هر خدماتی که آن‌ها ندارند را در لیست خدمات خود بگنجانید به این ترتیب کاربران دلیل خوبی برای انتخاب وب سایت شما خواهند داشت.

طراحی وب سایت بیمه ای

اگر قصد راه اندازی سایت بیمه دارید پیشنهاد می شود تعدادی نمونه طراحی سایت بیمه مشاهده کنید. با مشاهده نمونه طراحی سایت بیمه می توانید گزینه های مورد نیاز مخاطب را شناسایی کنید تا به عنوان نقطه قوت در سایت خود استفاده کنید و علاوه بر این با مشاهده نمونه طراحی سایت بیمه نقاط ضعف رقیبان خود را پیدا می کنید و از آن ها به عنوان نقطه قوت استفاده می کنید و دلیلی ارائه می دهید برای کاربران از نمونه طراحی سایت بیمه شما استقبال بیشتری کنند.

طراحی وب سایت بیمه ای

راه اندازی سایت بیمه

برای راه اندازی سایت بیمه باید در ابتدای مسیر امکانات و ویژگی هایی که در نظر دارید درج نمایید را ایده پردازی کنید. برای راه اندازی سایت بیمه می توان امکان درج اطلاعات و توضیحات را در قالب فایل های متنی، پی دی اف و نیز دیگر فرمت های فایل ایجاد کرد. راه اندازی سایت بیمه می تواند ارتباط را میان مشتریان و نیز کسب وکار ایجاد نماید و از این رو می تواند مشتریانی که به دنبال گرفتن خدمات بیمه ای از شرکت های بیمه می باشند از طریق بازاریابی اینترنتی و از طریق راه اندازی سایت بیمه به سمت کسب وکار شما هدایت شوند. از این رو می تواند به کسب درآمد بیشتر و نیزهمچنین معرفی کسب وکار بیمه ای شما در محیط اینترنت کمک شایانی کند.

قیمت طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه با توجه به ویژگی ها و خواسته های کارفرما متغیر خواهد بود در ادامه ویژگی های موثر بر قیمت طراحی سایت بیمه ذکر می شود. ایجاد صفحه درباره ما برای جلب اعتماد و اطمینان مشتری و همچنین ایجاد صفحه تماس با ما برای برقراری راحت تر از فاکتور های اولیه برای طراحی سایت هستند و تاثیر چندانی در قیمت طراحی سایت نخواهند داشت اما تقویت سئو و بهینه سازی سایت برای نمایش سایت در رتبه های برتر گوگل الزامی است که بر افزایش قیمت طراحی سایت بیمه موثر است. از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت طراحی سایت بیمه ایجاد پنل ارسال پیامک برای برقراری ارتباط راحت با مشاوران بیمه می باشد. سایر عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت بیمه عبارتند از:
• ایجاد صفحه ای برای معرفی کارگزاری و نمایندگی های بیمه به همراه رزومه کاری
• امکان معرفی شعب و نمایندگی های بیمه
• درج فرم درخواست بیمه در طراحی سایت بیمه
• ایجاد درگاه پرداخت امن و مطمئن
• درج قیمت ها و تعرفه های انواع خدمات بیمه
• درج جدید ترین اخبار و مقالات مرتبط در طراحی سایت بیمه
• طراحی سیستم عضویت آسان
• درج سیستم نظرسنجی و انتقادات و پیشنهادات

هزینه طراحی سایت بیمه

هزینه طراحی سایت بیمه در تمامی شرکت های طراحی سایت یکسان نمی باشد که این امر وابسته به کیفیت کار و همچنین سابقه شرکتی است که با آن همکاری دارید. طراحی سایت ریسپانسیو یکی از عوامل حیاتی برای پیشرفت سایت است در هزینه طراحی سایت بیمه تاثیر گذار است. در واقع هر شرکت با خدماتی که ارائه می دهد هزینه طراحی سایت بیمه را مشخص می کند.
نونگار پردازش با 20 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی سایت از که از بهترین و برترین شرکت های طراحی سایت به حساب می آید که کامل ترین و حرفه ای ترین نمونه کارها را در کارنامه درخشان خود با مناسب ترین هزینه طراحی سایت بیمه به نمایش گذاشته است. مشتری ها و متقاضیان عزیز برای آشنایی بیشتر با این شرکت هم می توانند به مجموعه وب سایت های هولدینگ نونگار مراجعه نمایند و همچنین می توانند به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و پس از مشاوره رایگان و آگاهی از هزینه طراحی سایت بیمه تصمیم نهایی خود را بگیرند. نونگار این تضمین را به مشتری های عزیز خود می دهد تا پروژه های درخواستی برای بیمه آن ها را در کمترین زمان کاری و با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین هزینه طراحی سایت بیمه به آن ها تحویل دهد.

هزینه طراحی سایت بیمه

وبلاگ بیمه

تا به حال واژه وبلاگ بیمه را شنیده اید؟ اغلب مردم با وبلاگ و وبلاگ سازی آشنایی دارند و به خوبی با بیمه و خدمات آن را می شناسند اما نسبت به این که هر بیمه چه امکانات و ویژگی هایی دارد و حتی هر خدمات بیمه با یکدیگر در چیست آگاهی ندارند و احتمالا این موضوع را نیز نمی دانند که از طریق وبلاگ بیمه به راحتی می توانند بیمه ای که از آن استفاده می کنند از طریق دیگر نمایندگی ها که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند دریافت کنند.
وبلاگ بیمه به عنوان مکملی برای گسترش هویت مجازی به حساب می آید و همان طور که ذکر شد با توجه به رقابت های تنگاتنگی که انواع نمایندگی های بیمه با یکدیگر دارند، شرکتی می تواند اعتبار خود را افزایش دهد و اعتماد مردم را جلب کند که برای معرفی خدمات بیمه خود وبلاگ بیمه اختصاصی داشته باشد همچنین یکی از مهم ترین مزیت های وبلاگ بیمه این است که به برند سازی و جذب مشتری های بیشتر به شما کمک می کند. همچنین این امکان برای کارگزاری های بیمه وجود دارد تا بتوانند با شرکت های گردشگری و تفریحی قرار داد ببندند تا بیمه خود را از راه های دیگر نیز بتوانند با سهولت به فروش برسانند.

طراحی سایت شرکت های بیمه

طراحی سایت بیمه آرمان چگونه است ؟

طراحی سایت بیمه آرمان بسیار ساده و کاربر پسند انجام شده است و مهمترین نکاتی که نظر ما را به خود جلب کرد استفاده از فضای سفید در طراحی سایت بود این نکته امروزه در طراحی سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا از سردرگمی کاربر جلوگیری می کند و باعث می شود کاربر با مطالب حجیم، سردرگم نشود مورد دوم نیز استفاده از رنگ های ملایم در طراحی وب سایت است که مانع از خستگی چشمان کاربر می شود

ارایه ی خدمات در طراحی سایت بیمه ی آرمان چگونه است ؟

هنگامی که به سایت وارد می شوید و به قسمت ارائه ی خدمات رجوع می کنید متوجه دسته بندی های منظم در طراحی سایت تهران می شوید این دسته بندی ها اطلاعات مختلف بیمه ای و اموری که از طریق سایت برای کاربران انجام می شود به نمایش در می آید این اطلاعات شامل خدمات آنلاین، وضعیت استعلام بیمه، استعلام خسارت بیمه نامه، پرداخت اینترنتی، کارتابل بیمه گذاران و گزارشات تحت وب است که البته هر کدام دارای زیر منو های جداگانه است که هدایت بیشتر کاربر کمک می کند

طراحی سایت بیمه ایران

بیمه ایران با طراحی سایت موفق و با عرضه ی کلیه رشته های بیمه شده بیش از پنجاه در صد از سهم بیمه های کشور را در اختیار دارد اکثر پروژه های ملی بزرگ ملی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی تحت پوشش بیمه ایران است این بیمه با توجه به ظرفیت بالای ریسک پذیری علاوه بر انجام بیمه های مستقیم نسبت به پذیرش بیمه به صورت اتکایی از شرکت های بیمه داخلی و خارجی اقدام می کند

طراحی سایت آنلاین خرید بیمه

سایت های بیمه با اجرای کامل سناریو های خرید، از معرفی انواع بیمه نامه ها تا گرفتن اطلاعات و معرفی بهترین نوع بیمه و صدورگواهی و حتی پرداخت آنلاین را شامل می شود

طراحی سایت بیمه سینا

سئو به مجموعه اقداماتی گفته می شود که در طراحی سایت باعث می شوند سایت شما در نتایج اولیه گوگل به نمایش در آید و ارتقا در گوگل یکی از بهترین روش های بازاریابی محسوب می شود پس حضور در نتایج بالای گوگل نه تنها ترافیک سایت شما را افزایش می دهد بلکه در جذب مخاطبین جدید به شما کمک خواهد کرد و باعث افزایش اعتبار بیمه ی شما خواهد شد که متخصصین ما از صفر تا صد پروژه همراه شما خواهند بود و این کار را به بهترین شیوه ی ممکن به پایان خواهند رساند.

طراحی سایت بیمه پاسارگارد

جذابیت رنگ ها در وب سایت بیمه پاسارگاد باعث می شود که طراحی سایت بیشتر در ذهن بیننده بماند هماهنگ بودن لوگو و رنگ های به کار رفته در طراحی سایت شما نقش زیادی در به یاد ماندن در ذهن کاربر خواهد داشت

طراحی سایت بیمه ملت

شرکت بیمه ملت سال 1382 تاسیس شد و سرمایه اولیه شرکت 200 میلیارد ریال بود که با تصمیمات مجمع عمومی به مبلغ 2850 میلیارد ریال افزایش یافت بیمه ی ملت با مشتری مداری و تکیه بر نیروی متخصص و کارشناسان خبره سعی در ارائه خدمات بهتر و شایسته تر در سرعت بخشدن به رشد و توسعه ی اقتصادی و افزایش بهره وری دارد مزیت های رقابتی بیمه ملت به شرح زیر است :
• کسب بالاترین توانگری مالی در سطح اول بیمه ی کشور
• دارای شبکه های فروش گسترده و شعب و نمایندگی های فعال
• بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه گذاران
• اخذ گواهی نامه های مختلف در حوزه رعایت حقوق مشتری
• دارای مجوز قبولی اتکایی از بیمه ی مرکزی
• پذیرش شرکت در بازار بورس اوراق بهادر

طراحی سایت بیمه تامین اجتماعی

طراحی سایت قدم اول برای ارائه خدمات آنلاین محسوب می شود در واقع طراحی وب سایت محلی برای ارائه ی خدمت است و ویترین کسب و کار شما را ارایه می کند بنابراین کیفیت و دقت در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می تواند عامل موفقیت و شکست کسب وکار در فضای مجازی محسوب می شود.

انواع بیمه ها

طراحی سایت بیمه مسافرتی

بیمه ی مسافرتی گروهی از بیمه است که برای مسافرانی که به خارج از کشور سفر می کنند کاربرد دارد در این نوع بیمه بیمه گذاران تحت پوشش هزینه های بیمارستانی و درمانی تحت شرایطی که پذیرفته اند قرار می گیرند نکته مهم دیگر این است که شما بدون پرداخت هزینه ی بالا در زمینه ی سئو سایت می توانید این کار را انجام دهید هم چنین طراحی وب سایت این مزیت را دارد که بازگشت سرمایه ی بالایی خواهید داشت و به توسعه کسب و کار شما نیز کمک خواهد کرد

طراحی سایت بیمه اتومبیل

امروزه امکان خرید بیمه بدنه هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین و از طریق طراحی سایت بیمه ی اتومبیل قابل انجام است به عنوان مثال طراحی سایت بیمه بازار مرجع کاملی از شرکت های بیمه را ارائه می دهد و شما می توانید با وارد کردن نام و مدل خودرو و سال ساخت شرایط ویژه ی هر کدام از شرکت های بیمه ای را مشاهده کنید پس از انتخاب بهترین قیمت از میان شرکت های بیمه ای می توانید اقدام به پرداخت آنلاین کنید و از خدمات بیمه ای آن بهره مند شوید و در کمترین زمان بیمه نامه را در محلی که تعیین کرده اید تحویل بگیرید

طراحی سایت بیمه تکمیلی

در حال حاضر بسیاری از امور افراد از طریق اینترنت و بدون حضور در دفاتر و مراکز صورت می گیرد این امر به دلیل پیشرفت فضای مجازی و استفاده ی روز افزون از اینترنت است باید توجه داشت که اهمیت طراحی وب سایت فروش بیمه تکمیلی برای سازمان های بیمه گر بسیار زیاد است زیرا بسیاری از مردم از ضوابط و قوانین فروش این نوع بیمه آگاهی ندارند و با ساخت سایت بیمه می توان اطلاعات جامعی را در اختیار افراد قراد دارد و آنان را به مشتری تبدیل کرد

طراحی سایت بیمه عمر

پوشش های درمانی بیمه عمر که در طراحی سایت باید در نظر بگیرید کدام است؟
1. پوشش بیماری های خاص
2. پوشش از کار افتادگی کامل
3. پوشش های حادثه مانند نقص عضو جزئی

طراحی سایت بیمه کارآفرین

طراحی سایت بیمه ی کارآفرین یک طراحی حرفه ای و متفکرانه است صفحه ی اول نه خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت به نظر می رسد و اطلاعات و محتویات مورد نیاز کاربر در اختیار او قرار گرفته است در طراحی سایت و لوگو از رنگ سبز استفاده شده که به نوعی تداعی کننده ی طبیعت و الهام دهنده ی حس زندگی و آرامش است همچنین دسته بندی ها و منو ها و زیر منو ها به صورت صحیح به هدایت کاربر می پردازد و از گم شدن او در میان انبوه اطلاعات جلوگیری می کند

طراحی سایت کارگزاری بیمه

• کارکرد راحت و دسترسی آسان
• ظاهر و گرافیک مناسب و منحصر به فرد طراحی سایت کارگزاری بیمه
• سئو سایت بالا و منحصر به فرد
• تغییر پذیر بودن و ویرایش پذیر بودن
• گسترش پذیر و توسعه پذیر بودن
• درج جدید ترین اخبار و مقالات
• درج مطالب و محتوا مختلف
• امکان مدیریت صفحه ها و زیر صفحه های وب سایت
• امکان مدیریت پیوند ها

سایت بیمه چیست؟

امروزه یکی از مهم ترین ارگان هایی که همه افراد به صورت روزمره با آن در ارتباط هستند بیمه است. با توجه به این موضوع طراحی سایت بیمه یا طراحی اپلیکیشن بیمه می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. به دلیل این که افراد در سایت های بیمه به دنبال اطلاعات کامل هستند، به روز بودن وب سایت ها اهمیت زیادی دارد.

در کسب و کار های امروزی تمام شرکت ها تلاش می کنند تا با داشتن یک وب سایت حرفه ای خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند. با توجه به علاقه مردم به انجام فعالیت های خود به صورت آنلاین این وب سایت ها تا حدود زیادی موفق هستند. بیمه نیز یکی از شرکت های بزرگی است که می تواند با طراحی وب سایت اختصاصی بیمه اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار کاربران خود بگذارد. اکثر افراد اطلاعات دقیقی در مورد انواع بیمه، مدت زمان پرداخت آن و غیره ندارد، با استفاده از وب سایت بیمه می توان این مشکلات را برطرف کرد.

وب سایت بیمه و فروش

سایت های بیمه نیز نوعی فروشگاه در زمینه انواع بیمه هستند. در طراحی سایت اختصاصی بیمه با قرار دادن اطلاعات دقیق در مورد انواع بیمه می توان با فروش آن ها کسب درآمد کرد. یکی دیگر از امکانات این نوع سایت ها قرار دادن شرایطی برای بازاریابی است. یکی از ارکان اصلی در شرکت های بیمه بازاریابی اصولی و معرفی صحیح بیمه به کاربران می باشد. زمانی که شما هدف کاربران از انواع بیمه را بشناسید می توانید اطلاعات دقیقی در وب سایت خود درج کنید و به نوعی بازاریابی اینترنتی خود را به صورت قوی دنبال کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت یک وب سایت حرفه ای در زمینه بیمه ایجاد شرایطی برای مشاوره انلاین می باشد. زمانی که وب سایت شما این ویژگی را داشته باشد کاربر با اعتماد بیشتری اطلاعات خود را دریافت می کند و این موضوع می تواند در موفقیت سایت شما تاثیر گذار باشد. اما در نظر داشته باشید بعد از طراحی هر نوع وب سایتی بهینه سازی و سئو آن در الویت است.

مزایای طراحی سایت بیمه

1. شناخت انواع بیمه توسط کاربران
2. اعتبار کارگذاری در رقابت با صنعت بیمه افزایش پیدا می کند.
3. دسترسی آسان مشتری به خدمات
4. برند سازی کارگذاری بیمه: ساخت و طراحی وب سایت بیمه به شما کمک می کند تا افراد زیادی با برند شما آشنا شوند و دیگر محدود به مکان خاصی نیستید.
5. ایجاد یک بستر مناسب برای تبلیغات
6. ایجاد مشاوره آنلاین: کارشناسان و نمایندگان بیمه به صورت آنلاین توانایی پاسخگویی به تمام سوالات کاربران را دارند.
7. کاهش اتلاف هزینه و وقت کاربران
8. سهولت کار برای متصدیان بیمه
9. فروش بیشتر و در آمد بالاتر: سایت های بیمه توانایی ارائه خدمات دقیق تری نسبت به مراجعه حضوری هستند. این موضوع باعث می شود تا بتوانند کاربران بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند.

ایده طراحی سایت بیمه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده خرید تمدید بیمه خودرو و یا بیمه عمر خود را داشته باشید اما زمان کافی برای مراجعه به دفاتر و شعبات بیمه ای نداشته باشید؟ آیا در محل کار خود و یا نیمه های شب تصمیم بر خرید بیمه ای جدید گرفته اید؟ آیا تا به حال احساس کرده این دفتر بیمه ای شما مبلغ زیادی در قبال بیمه از شما دریافت میکند و قصد مقایسه خدمات و هزینه سایر شرکت ها را داشته باشید؟ در چنین شرایطی چه خواهید کرد؟

طراحی سایت بیمه با امکان انجام تمامی خدمات بیمه ای به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در هر مکان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شماست تا انجام چنین اموری را برای کار سهولت ببخشد. کافی است یکبار با طراحی سایت بیمه خدمات بیمه ای را انجام دهید دیگر حتی به مراجعه حضوری فکر هم نمیکنید!

سوالات مهمی که ممکن است در پروژه طراحی سایت بیمه با آن ها برخورد کنید عبارتند از:

ویژگی مثبت طراحی سایت بیمه چیست؟
طراحی سایت بیمه کمک کرده است تا هزینه های اضافی رفت و آمدها کاهش پیدا کند و همچنین از تلف شدن وقت در ترافیک و در صف ماندن و ... جلوگیری می کند و همه این مزایا تنها با داشتن طراحی سایت بیمه امکان پذیر می باشد زیرا با دسترسی به اینترنت به راحتی به صورت آنلاین می توانید خدمات بیمه خود را انجام دهید.

اهمیت طراحی سایت بیمه چیست؟
برای معرفی بهتر و سریع تر خدمات بیمه خود می توانید پا به عرصه ی مجازی گذاشته و موفقیت های بیشتر و راحت تری را کسب کنید نسبت به کسی که برای خدمات بیمه خود طراحی سایت بیمه ندارند و شمایی که از همان ابتدا کسب و کار خود را با طراحی سایت بیمه آغاز کرده اید قطعا عملکرد بسیار موفق تری خواهید داشت.

آیا از طریق طراحی سایت می توان خدمات بیمه را به فروش رساند؟
با طراحی سیستم درگاه پرداخت آنلاین و مطمئن در طراحی سایت بیمه و همچنین با جلب رضایت و اعتماد مشتری ها به راحتی می توانید خدمات بیمه خود را به صورت آنلاین و از طریق طراحی سایت بیمه خود به فروش برسانید.

اهمیت داشتن یک سایت برای بیمه

امروزه با به وجود آمدن تعداد متنوع ای از بیمه ها،و در کنار آن ،پدید آمدن قوانینی مبنی بر جلوگیری از داشتن برگه بیمه و چاپ شدن آن که حدودا در دوسال اخیر اتفاق افتاده است،توسعه دهندگان در این حیطه وارد فاز جدیدی می شوند،که آن چیزی جز طراحی سایت و ایجاد یک سایت با محتوای بیمه نمی باشد،امروزه جمع کثیری از نمایندگان بیمه با درک کامل از این شرایط به ساختن سایت و ساخت یک محیط کاری به شیوه آنلاین و غیر حضوری پرداخته اند،لازم به ذکر است که این روش سبب شد که درآمد کاری آن ها نیز دو چندان شود

شما با درک این موضوع متوجه خواهید شد که ساخت سایت بیمه از چه اهمیتی برخوردار است

آیا طراحی سایت بیمه به اعتبار کار شما می افزاید؟

یکی از اهداف مهم ساخت سایت برای بیمه بالا بردن اعتبار کار شما می باشد،شما با به عمل آوردن این کار باعث می شوید که کار شما به چشم کل کشور بیاید و این که شما در شهر کوچکی مشغول هستید یا شهر بزرگ کشور در این خصوص اصلا اهمیتی نخواهد داشت

ساخت سایت به برند کاری شما این فرصت را می دهد که ارزش کاری بیشتری کسب نماید

سایت بیمه در چه ساعاتی از روز خدمات رسانی می کند؟

همانطور که برای نمایندگان بیمه محدودیت مکانی وجود ندارد،برای کاربران نیز علاوه بر عدم تاثیر محدودیت مکانی،محدودیت زمانی نیز وجود نخواهد داشت،چرا که طی ۲۴ساعت روز هر ساعتی که فرصت دارند می توانند به کار خود رسیدگی کنند

آیا با ساخت سایت می توان مشتری بیشتری را جذب کرد؟

فعالیت نمایندگان بیمه به صورت آنلاین و غیر حضوری این فرصت را به آنها می دهد که با افراد بیشتری نسبت به شرایط حضوری رو به رو بشوند،در نتیجه فروش آنها نیز بالا رفته و سبب می شود که کار آنها توسعه بیشتری داشته باشد،چرا که خدمات رسانی در سایت بیمه به صورت شبانه روزی می باشد

آیا امکان فروش اقساطی در بیمه آنلاین وجود دارد؟

بله در بیمه آنلاین این امکان وجود دارد،اما باید توجه داشت که توسعه دهندگان علاوه بر ارائه این خدمات،یک یادآوری برای مخاطبان مثل سرویس پیامکی درنظر بگیرند،چرا که باعث تشویق کاربر و بالا رفتن میزان خرید و فروش خواهد شد

ایجاد باگ مشاوره در بیمه آنلاین

این بخش برای توسعه کار شکا بسیار موثر است،بدیهی است که افرادی وجود دارند که شناخت و درک لازم از این محیط و روش آنلاین ندارند،همین امر سبب می شود مشکلات زیادی رخ بدهد،شما با درج بخش آموزشی در سایت خود از وقوع این مشکلات جلوگیری خواهید کرد،و با درج بخشی برای کاربران که این امکان به آنها داده بشود که سوالات خود را مطرح کنند باعث می شود در حیطه کاری خود پیشرفت کنید چرا که سوالات و مشکلات کاربران نقاط ضعف و قوت کار شما می باشد

برای ساخت وب سایت بیمه باید چه امکاناتی را محیا کرد؟

شاید شما نمایندگی یک یا تعدادی از شرکت های بیمه را برعهده بگیرید و یا به عنوان یک بازاریاب در شرکت های بیمه مشغول به کار باشید،شما در هر دو صورت می بایست سایتی را طراحی کنید که هدف آن جذب مشتری باشد،لازم است در این خصوص امکاناتی را فراهم آورید

از جمله این امکانات شامل مواردی مانند:به رسمیت شناختن کامل نمایندگی و ذکر اطلاعاتی برای تماس،ارائه ای از خدمات متنوعی که در بیمه خدمات رسانی می کنید،انجام عملیات فروش در وب سایت بیمه،درج بخشی به منظور خبررسانی،ارائه خدمات فروش به شیوه اقساطی،شناساندن شعبات،ساخت بخشی به منظور ارتباط با کاربران

در بخش وبلاگ و اطلاع رسانی چه باید کرد

برای بالا بردن رتبه وب سایت بیمه خود،شما می بایست از این بخش استفاده کنید،چرا که وبلاگ این زمینه را فراهم می کند که کاربران اطلاعات جامع و کاملی را از بیمه نامه داشته باشند

در بخش معرفی شعبات چه باید کرد؟

شما می بایست برای وب سایت بیمه خود نمایندگانی را در نظر گرفته و آنها را معرفی کنید،همین امر سبب می شود که بتوانید چندین دفتر خانه در شهرهای مختلف داشته باشید

پس بهتر است که یک صفحه مخصوص برای این بخش ساخته شود و در آن اطلاعات لازمه را وارد کنید و یک بستری را محیا کنید برای کسانی که داوطلب هستند برای نمایندگی