طراحی سایت بی کیفیت از نظر گوگل چیست

طراحی سایت بی کیفیت از نظر گوگل چیست

طراحی سایت بی کیفیت از نظر گوگل چیست


طراحی سایت بی کیفیت از نظر گوگل چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت
به دلیل اهمیت امتیاز دهی و رتبه بندی سایت گوگل و اهمیت این موضوع برای کلیه ی شرکت ها و دارندگان سایت ها به جمع اوری ویژگی های یک سایت با کیفیت و تفاوت ان از سایت های بی کیفیت اقدام کرده ایم . امیدواریم مطالبی که در ادامه ذکر می شود مورد توجه تان قرار بگیرد. اما باید این نکته را نیز یاداور شویم که تعریف سایت اسپم و سایت بی کیفیت از هم جدا و کاملا مجزا می باشند. درصورتی که وب سایت شما دارای همه یا چندین مورد از ویژگی های یک وب سایت بی کیفیت را دارا باشد احتمال اینکه نتواند رتبه ای از سمت سایت گوگل دریافت کند بسیار بالا خواهد بود. بنابراین پس از طراحی وب سایت گام به گام بر اساس اصول پیش بینی شده ی سایت گوگل وب سایت خود را مدیریت کنید و پیش ببرید تا بتوانید شاهد موفقیت سایت خود در این حوزه باشید.

ویژگی های یک طراحی وب سایت بی کیفیت

یکی از مواردی که باعث بی کیفیت بون یک سایت خواهد شد بی کیفیت بودن مطالب و درج محتوای نا مطلوب است . مطالب و مقالات کوتاه و غیر مرتبط با سایت از جمله مواردی هستند که گوگل از انها بیزار است . درواقع محتوای مطالب برای سایت گوگل دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.
همچنین بهره گیری از دایرکتوری های بی کیفیت از دیگر عوامل بی کیفیت شناخته شدن یک وب سایت است. شاید در سال های گذشته تنها ساختن لینک ها دارای اهمیت بود اما امروزه به جای کمیت و تعداد لینک ها این کیفیت لینک ها میباشد که دارای اهمیت است .
شاید برخی از مدیران سایت دارای این فکر باشند که تبلیغ و استفاده از شبکه های اجتماعی تاثیری در بهبود رتبه سایت شان نداشته باشد که در این مورد باید بگوییم که این یک تفکر اشتباه است. زیرا گوگل بسیار از سایت هایی که از شبکه های اجتماعی بهره می برند حمایت می نماید از نظر گوگل این شبکه های اجتماعی به سایت مورد نظر ارزش و اعتبار خواهند بخشید.
استفاده از لینک سازی های غیر طبیعی یکی از راه های بی کیفیت شدن سایت شماست . این نکته را در نظر داشته باشید که حتی حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت هم نمی توانند در روز هزاران لینک ایجاد کنند. بنابراین این لینک سازی ها ارزشی ندارد و نه تنها به بهبود بهینه سازی های سایت شما نخواهد شد بلکه باعث کاهش ان نیز می شود.
به کلمات کلیدی بسیار توجه کنید . استفاده ی بی مورد و زیاد از کلمات کلیدی در سایت شما باعث می شود که گوگل سایت تان را تنبیه و مجازات کند و رتبه ی سایت تان را بخاطر همین استفاده های زیاد و بی مورد پایین بیاورد.
خرید لینک نیز از نظر سایت گوگل پذیرفته نیست و این کار ممکن است به رتبه ی سایت شما اسیب زده و باعث کاهش ان شود.
از درج مطالب تکراری نیز در سایت تان خود داری کنید . مطالب کپی و مشابه که در سایت های دیگر درج شده است از نظر گوگل برای سایت تان دارای هیچ ارزش و اعتباری نخواهد بود و به رتبه ی سایت تان نیز اسیب خواهد زد.