طراحی سایت باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان


طراحی سایت باشگاه مشتریان
طراحی سایت طراحی وب سایت یکی از مهم ترین روش های بازاریابی و ایجاد حس مثبت بعد از خرید و دریافت محصول و همچنین ایجاد خدمات پس از فروش و تبدیل آن ها به مشتری های راضی و دائمی و جلب نظر آن ها نسبت به شرکت ها و سازمان های کوچک یا بزرگ باعث ایجاد طراحی سایت باشگاه مشتریان شده است.
توضیحات بالا نشان می دهد که حتی اگر یک شرکت و سازمان بهترین خدمات رسانی را نیز داشته باشد، نیازمند به ابزار و فضایی برای ثبت نظر مشتری ها و نظر سنجی آن ها باید وجود داشته باشد تا از طریق آن ها حس اطمینان و اعتماد بسیار بالایی را در مشتری ها ایجاد نماید تا آن ها به مشتری های ثابت و. دائمی تبدیل شوند. طراحی سایت باشگاه مشتریان این فضا را ایجاد کرده و باعث تضمین اعتماد و اطمینان شرکت ها وسازمان ها می شود.

طراحی وب سایت باشگاه مشتریان

طراحی وب سایت باشگاه مشتریان با ایجاد صفحات و با اهدافی مثل ثبت آمار فروش، ایجاد صفحه برای نظر سنجی و پرسش و پاسخ، درج کارت های تخفیف، درج آدرس شبکه های اجتماعی برای ارتباط بهتر و... به انجام می رسد. تهیه یک لیست از اطلاعات مشتری ها و همچنین بررسی چگونگی عملکرد آن ها برای فروش بیشتر و پیشنهاد دادن بسته های ویژه که دارای تخفیف می باشند آن ها را به خرید بیشتر جذب می کند و در نگه داشتن مشتری ها و تبدیل آن ها به مشتری های راضی بسیار تاثیر گذار می باشد.
طراحی سیستمی برای امتیاز دهی به مشتریان در صورتی که در فعالیت ها و نظر سنجی ها شرکت داشته باشند و یا با شرکت کردن آن ها در موضوعات خاص در طراحی سایت باشگاه می توان آن ها را به خرید بیشتر جذب کرد و ارتباطی دو طرفه بین مشتری و وب سایت را ایجاد کرد.

ویژگی ها در طراحی سایت باشگاه مشتریان

• طراحی صفحه ای برای درج گزارش و آمار فروش در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای قررا دادن هدایا در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای درج کارت های تخفیف در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای نظرسنجی و پرسش و پاسخ در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طزاحی صفحه ای برای تبادل نظر بین کاربران در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای مانیتورینگ نظارت به وب سایت در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای امتیازدادن به کاربران در طراحی سایت باشگاه مشتریان
• طراحی صفحه ای برای درج گالری تصاویر مشتریان و نمایندگان در طراحی سایت باشگاه مشتریان