طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت با قالب آماده


طراحی سایت با قالب آماده
طراحی سایت
وقتی تصمیم گرفتید با استفاده از الگوی وب سایت یک سایت بسازید ، اولین کاری که باید انجام دهید یافتن نقطه شروع متناسب با نیازهای شما است. وب سایت های زیادی وجود دارند که قالب های با کیفیت بالا ، چه رایگان و چه تجاری را ارائه می دهند. به طور کلی ، الگوهای وب سایت های تجاری پیشرفته تر هستند و مطالب بسیار بیشتری از نمونه های رایگان شامل می شوند. چنین مطالبی می تواند انواع مختلفی از اسکریپت ها ، فایل های منبع طراحی ، فونت ها ، راهنماهای کاربر و / یا عکس های سهام باشد که می تواند در وب سایت شما استفاده شود. این در بسیاری از موارد مفید است. به عنوان مثال ، تصاویر منبع برای طراحی به شما امکان می دهد پس زمینه ها و تصاویر هدر را تغییر دهید ، و اگر الگو از یک هدر یا یک منوی ناوبری استفاده می کند که تصاویر حاوی متن هستند (مانند نام وب سایت یا عنوان پیوند دکمه) ، می توانید از فایل های منبع برای ویرایش متن ها اما این امر همچنین می تواند شروع کار را برای یک مبتدی دشوارتر کند زیرا ممکن است لازم باشد از ویرایشگرهای تصویر برای ایجاد چندین تغییر قبل از استفاده از الگو استفاده کنید.
الگوها به شما امکان می دهند بدون نیاز به استفاده از ویرایشگر تصویر ، تمام مطالب را ویرایش کنید ، نیازی به آن نیست. بعلاوه ، الگوهای وب سایت من با هر موضوع خاصی ایجاد نمی شوند ، بنابراین می توان از هر الگویی برای هر نوع وب سایتی استفاده کرد - برخلاف بسیاری از الگوهای تجاری که اغلب برای دسته خاصی از سایت ها ایجاد می شوند. به عنوان مثال ، الگوهای سایت شرکت میزبان تجاری می توانند عکسی از قفسه سرور را در هدر نشان دهند در حالی که الگوهای وب سایت های تجاری می توانند شامل عکس افراد با لباس مناسب در یک جلسه کاری باشند. کمبود موضوعات خاص آزادی بیشتری را فراهم می کند ، اما به هزینه یک نگاه عمومی تر ، به این معنی که طراحی الگو به هیچ وجه منحصر به فرد نیست. این البته همیشه درست نیست. الگوهای عمومی در بازار تجاری و همچنین قالب های رایگان با موضوعات خاص وجود دارد ، اما کمتر رایج است.

در زیر به بررسی برخی از مزیت های طراحی سایت با قالب آماده میپردازیم:

• صرفه جویی در هزینه و زمان
استفاده از قالب های آماده یکی از راه های طراحی سایت ارزان به حساب میاید، صرفه جویی در زمان و هزینه یکی از مزیت های اصلی قالب آماده به حساب میاید، زیرا از این طریق قادر خواهید بود فقط در عرض چند روز صاحب یک سایت کارآمد شوید که باعث رشد و پیشرفت شما در عرصه ی کاریتان می شود.
• تنوع انتخاب قالب
اگر از قالب های آماده استفاده کنید، به دلیل تنوع بالای قالب ها متناسب با نیاز و هدف کاری خود قادر خواهید بود هر مدلی را که مد نظر شما است را انتخاب کنید.
• قالب های آماده استاندارد هستند
بیشتر قالب های آماده براساس استانداردهای جهانی ایجاد می شوند، به دلیل اینکه قالب های آماده برای کشور های مختلفی ساخته می شوند بنابراین در ساخت آن ها نهایت دقت به کار رفته است و با همه ی مرورگرها باز می شوند

انواع قالب های آماده برای طراحی سایت دو نوع می باشد:

قالب های آماده ی رایگان
استفاده کردن از قالب های آماده رایگان یکی از راه های طراحی سایت ارزان و رایگان به حساب میاید، بسیاری از افراد بعد از خرید قالب ها آن ها را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهند اما بسیار از قالب های آماده رایگان قدیمی بوده و خطاهای زیادی دارند.
قالب های آماده ی پولی
در سایت های فروش قالب های آماده متناسب با معیار و نیاز های کاری خود قادر خواهید بود از میان هزاران قالب آماده مناسب ترین قالب را انتخاب نمایید.
طراحی وب سایت

نتیجه گیری

هدف این آموزش ساخت یک وب سایت ساده و مفید از یک الگوی عمومی است، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که به مرور الگوهای مختلف بپردازید تا یکی از موارد مناسب را پیدا کنید. اگر روی یکی از تصاویر یا عنوان مورد نظر برای هر الگویی کلیک کنید، به صفحه ای خواهید رسید که اطلاعات بیشتری درباره آن الگو دارد.
در هر صفحه تک الگو یک لینک بارگیری وجود دارد (برای برخی از الگوها چندین لینک بارگیری برای نسخه های مختلف الگو)، اطلاعاتی در مورد اندازه بارگیری ، تاریخ انتشار الگو و پیوند به یک نسخه نمایشی مستقیم از الگو. همچنین شرح مختصری از الگو و یک یا چند تصویر کوچک تصویر وجود دارد. برای دیدن تصاویر در قالب های بزرگتر از جمله تصاویر در اندازه کامل می توانید روی تصاویر کوچک کلیک کنید. برای هر گزینه طرح یک تصویر وجود دارد که الگو شامل آن است و برخی از الگوها دارای تصاویر صفحه ای هستند که نسخه های جایگزین الگو را که در آن طرح یا طرح اصلاح شده است نشان می دهد.
وقتی طرحی را که دوست دارید پیدا کردید ، روی لینک بارگیری کلیک کنید تا الگو را در رایانه خود بارگیری کنید. الگوها در بایگانی .zip بسته بندی شده اند ، بنابراین این یک پرونده واحد برای بارگیری برای هر الگو است.