طراحی سایت استاندارد با رعایت اصول و قوانین

طراحی سایت استاندارد با رعایت اصول و قوانین

طراحی سایت استاندارد با رعایت اصول و قوانین


طراحی سایت استاندارد با رعایت اصول و قوانین
می دانیم که طراحی سایت استاندارد با ایجاد محتوای مناسب و کاربردی می تواند نرخ خروج کاربران سایت را قبل از بازدید از یک صفحه بگیرید پس طراحی سایت مناسب نرخ خروج کاربران را کاهش می دهد و موجب افزایش فعالیت کاربران می شود.

نرخ پس زدگی در طراحی سایت چیست ؟

نرخ پس زدگی مقیاسی است جهت بررسی میزان فعالیت کاربران در سایت می توان دلایل عمده ی کاهش فعالیت کاربران را مواردی دانست که باعث گیج شدن و سردرگمی انها خواهد شد همچنین استفاده از انیمیشن و رنگ های نامناسب باعث بر هم خوردن تمرکز کاربران خواهد شد عوامل آزار دهنده می توانند شامل خطا های نامناسب و یا استفاده از فونت های ناخوانا باشد که در بالا رفتن نرخ پس زدگی موثراست چند روش برای کاهش نرخ پس زدگی را در زیر ذکر می کنیم.

فید بک های واکنشی در طراحی سایت

باید توجه داشته باشید که دکمه ها و لینک ها به گونه ای طراحی شوند که کاربر متوجه قابل کلیک بودن ان ها بشود علاوه بران برای پر کردن فرم ها باید دستور العمل های روشن ارائه شود البته که پیغام ها و خطاها در صورتی که به گونه ای درست طراحی نشود خود عامل مهمی در افزایش نرخ پس زدگی ست برای مثال برای بیان پیغام خطا می توان ان را در همان بخش این پوت قرار گرفت برای راهنمایی کاربر از جملات مثبت استفاده کنید و از نمایش پیغام خطا توسط پاپ آپ خودداری کنید.

طراحی سایت متناسب با برند

نوع طراحی سایت ، رنگ لوگو، فونت های به کار رفته، پس زمینه ها و دکمه ها همگی نشان دهنده ی نام تجاری شما خواهد بود نمایش لوگو در تمامی صفحات و استفاده از فونت یکسان برای تمامی صفحات باعث شناخته شدن بهتر برند می شود داشتن هدرو فوتر یکسان و رنگ و بافت متحد در تمامی صفحات موجب کاهش نرخ پس زدگی خواهد شد به یاد داشته باشید که هدر و فوتر نقش مهمی در نمایش طراحی وب سایت و جذب کاربر دارند و موجب افزایش اعتماد کاربر می شوند.

استفاده از اینترفیس مناسب در طراحی سایت

نویگیشن معمولا در بالاترین قسمت طراحی سایت تهران قرار می گیرد پس طراحی ان باید به گونه ای باشد که استفاده از ان برای همه کاربران ساده باشد همچنین فرم های نامناسب نقش بسزایی در خروج کاربران از سایت دارند طراحی فرم ها باید به گونه ای باشد که پر کردن انها ساده باشد و از رنگ های استفاده شود که کاربر را سر گرم کند. اهمیت بهینه سازی در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش