طراحی سایت استاد دانشگاه

طراحی سایت استاد دانشگاه

طراحی سایت استاد دانشگاه


طراحی سایت استاد دانشگاه
طراحی سایت طراحی وب سایت درصورتی که عضو هیات علمی و یا از اساتید دانشگاه هستید می توانید با یک سایت شخصی به معرفی رزومه ی خود بپردازید و یا از طریق سایت تان با درج مقالات مختلف و محتوای علمی به برقراری ارتباط با مخاطبین خود بپردازید. درج جزوات درسی و مقالات مهم علمی و قرار دادن نمونه سوالات برای دانشجویان درج کتاب ها و عناوین و موضوعات مورد علاقه و مورد بحث دانشجویان شما باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان سایت شما خواهد شد. می توانید از طریق درج ایمیل با مخاطبین سایت تان در ارتباط باشید و یا در قسمت های مختلف سایت تان فرم هایی برای نظر سنجی و نظرخواهی برای بازدید کنندگان از سایت تان فراهم نمایید. همچنین می توانید برای مقالات و محتوای درج شده ی سایت تان قابلیت امتیاز دهی را فراهم کنید تا از طریق امتیاز ثبت شده برای موضوعات مختلف با سلیقه ی مخاطبین تان و موضوعات پر طرفدار تر سایت تان آشنا شوید و مطالبی با این مضمون را بیشتر تولید و انتشار نمایید.

طراحی سایت اختصاصی استاد دانشگاه

طراحی سایت اختصاصی به این معناست که سایت شما به صورت کاملا ویژه و منحصر به فرد و تنها برای شما طراحی و اجرا می شود و در واقع می توان گفت که سایت شما به صورت ویژه و تنها برای شما طراحی می شود. و یک سایت معمولی و متوسط و دارای کیفیت پایین نمی باشد. زیرا برخی از سایت ها با قالب های آماده و پیش ساخته طراحی می شود که دارای کیفیت پایینی می باشد و در واقع می توان گفت که فضای مجازی پر از سایت های مشابه به هم و دارای قالب آماده می باشد که دارای کیفیت پایین و سطح امنیت پایین نیز هستند.

بهینه سازی و طراحی سایت اختصاصی استاد دانشگاه

شما می توانید در سایت تان کلاس های هوشمند و آن لاین برگزار نمایید البته در این مورد باید با طراح سایت تان مشورت و گفت و گویی داشته باشید و ویژگی های مد نظر خود از سایت شخصی تان را مطرح نمایید. علاوه بر طراحی سایت باید با یک کارشناس سئو نیز صحبتی داشته باشید تا بهینه سازی سایت تان را به دقت به انجام برساند تا در نهایت سایت تان به یک سایت حرفه ای و ایده آل تبدیل شود.