طراحی سایت آشپزی

طراحی سایت آشپزی

طراحی سایت آشپزی


طراحی سایت آشپزی
طراحی سایت
امروزه طراحی سایت آشپزی یکی از بهترین و موثر ترین و کم هزینه ترین روش های برقراری راتباط بین صاحبان و خریدار می باشد. در مقاله زیر سعی میکنیم تمام مطالب مرتبط با طراحی سایت آشپزی را به طور کامل برای شما شرح دهیم.
هر طراحی سایتی با هر هدف و خواسته ای که طراحی و پیاده سازی شود ویژگی های خاصی را در اختیار صاحبان و مشتری ها قرار می دهد در این بخش به برخی از این امکانات خواهیم پرداخت.

تعدادی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت آشپزی عبارتند از:

1. سفارش گیری آنلاین در طراحی سایت آشپزی بهتر است در طراحی سایت آشپزی بخشی را به سفارش آنلاین اختصاص دهید تا بازدید کنندگان سایت شما پس از بازدید به راحتی قادر باشند تا غذای مورد نظر خود را سفارش دهند، این بخش از سیستم آنلاین همانند طراحی سایت های فروشگاهی عمل می کند. یعنی با اتصال طراحی سایت شما به درگاه های بانکی و طراحی سیستم آنلاین یک فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت خود خواهید داشت که همه ی نکات ایمنی و امنیتی به طور کامل در آن رعایت شده است و بر اساس استاندارد های طراحی سایت می باشد.
1. گالری تصاویر در طراحی سایت آشپزی مهمترین عامل تحریک کننده برای جذب کاربران بیشتر در طراحی سایت آشپزی طراحی گرافیکی زیبا و استفاده از تصاویر غذا های لذیذ و خوشمزه می باشد، قرار دادن تصاویر باعث درک پذیری بهتر می شود که نتیجه ی آن انتخاب راحتر غذا توسط بازدید کنندگان و مشتری ها می شود. در زیر به چند نکته مهم درباره یتصاویر در طراحی سایت می پردازیم:

• استاندارد سازی تصاویر در طراحی سایت آشپزی

هر تصویر باید طبق استاندارد های طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد، یزرا علاوه بر اینکه عکس ها باعث زیبایی و جذابیت طراحی سایت می شوند، ممکن است لود تصاویر سرعت سایت را کاهش داده و موجب سنگین شده سایت شود، که همین موضوع نارضایتی مشتریان و بازدیدکنندگان را به همراه دارد

• تقسیم بندی تصاویر در طراحی سایت آشپزی

قبل از قرار دادن عکس ها بر روی طراحی سایت در ابتدا بهتر است عکس ها دسته بندی کنید و هدف از گذاشتن هر عکس و نیاز مشتریان خود را مشخص کنید و به آن ها این امکان را بدهید تا بازدیدکنندگان شما به راحتی و در کمترین زمان به تصاویر مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

1. نقشه گوگل در طراحی سایت آشپزی

بهترین روش دسترسی به رستوران و مرکز تهیه غذا یا غذا خوری از طریق نمایش موقعیت دقیق و آدرس آن ها بر روی نقشه گوگل به راحتی امکان پذیر خواهد بود. طراحی وب سایت