طراحی اپلیکیشن و مارکت ها

طراحی اپلیکیشن و مارکت ها

 طراحی اپلیکیشن و مارکت ها


طراحی اپلیکیشن و مارکت ها طراحی اپلیکیشن و مارکت ها : در مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز وب سایت " سایت کد " در نظر گرفته ایم قصد داریم در ابتدا با تعریفی مختصر از ماهیت اپلیکیشن ها و کاربرد های آن ها آشنا شویم ، سپس به بررسی نکاتی جالب درباره مارکت های اپلیکیشن بپردازیم لذا با ما همراه باشید .


طراحی اپلیکیشن یا نرم افزار چیست ؟


منظور از اپلیکیشن یا اپ ، نرم افزاری رایانه ای می باشد که اصطلاحا به شکل End User می باشند . اگر بخواهیم در این باره برای شما عزیزان مثال هایی را مطرح کنیم می توانیم به نرم افزار هایی هم چون WORD ، EXCEL ، PHOTOSHOP و انواع GAME های کامپیوتری اشاره داشت .


کاربرد اصلی طراحی اپلیکیشن :


از آن جایی که امروزه دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها نقش به سزایی را در زندگی کاربران ایفا می کنند اپلیکیشن ها نیز بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفتند . در واقع کاربران می خواهند کار های روزمره خود را به آسان ترین شکل انجام دهند از این رو اپلیکیشن ها در این باب بسیار خوب عمل نموده اند . هر کسب و کاری برای جذب مشتری بیشتر می بایست اقدام به طراحی اپلیکیشن نماید و علاوه بر طراحی سایت ، خدمات و کالا های خود را از طریق اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار دهد . از جمله کسب و کار هایی که به هیچ عنوان کاربران اپلیکیشن ها را از دست نمی دهند می توان به آموزشگاه ها و باشگاه های مشغول به فعالیت در زمینه های ورزشی اشاره داشت .


مارکت های اپلیکیشن :


آسان ترین روش برای یافتن و دانلود یک اپلیکیشن ، نصب یک اپلیکیشن مارکت می باشد . برای هر سیستم عامل مارکت مخصوص به آن موجود می باشد . طراحی اپلیکیشن مارکت ها به گونه ای انجام شده است که شما عزیزان به آسانی می توانید از طریق دسته بندی های موجود در آن ، اپلیکیشن مورد نیازتان را بیابید و نهایتا آن را در تلفن همراه خود نصب نمایید . از جمله مارکت های معروف اپ استور و گوگل پلی استور می باشند .