طراحی اپلیکیشن و شیوه کد نویسی

طراحی اپلیکیشن و شیوه کد نویسی

طراحی اپلیکیشن و شیوه کد نویسی


طراحی اپلیکیشن و شیوه کد نویسی : همان طور که می دانید دو مورد از پر استفاده ترین سیستم عامل های تلفن های هوشمند ios و اندروید می باشد . سیستم عامل ios به صورت اختصاصی برای شرکت بزرگ اپل می باشد و تمامی گجت های آن با این سیستم عامل طراحی می شوند . شرکت گوگل نیز سیستم عامل اندروید را معرفی نموده است و بسیاری از برند های محبوب موبایل از این سیستم عامل استفاده می نمایند .


طراحی اپلیکیشن و زبان برنامه نویسی java :


این زبان کد نویسی یکی از محبوب ترین زبان ها در این حوزه می باشد . در واقع طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید توسط این زبان انجام می شود . از آن جایی که این زبان برنامه نویسی دارای قابلیت های متنوع و فریم ورک های توسعه یافته می باشد طراحان اپلیکیشن قادر به پیاده سازی سناریو های گوناگونی در زمینه ی طراحی اپلیکیشن خواهند شد .
طراحی اپلیکیشن و زبان برنامه نویسی Swift :
این زبان برنامه نویسی مخصوص سیستم عامل ios می باشد و تمامی طراحی اپلیکیشن های آن توسط این زبان انجام می شوند . یک طراحی اپلیکیشن کاربردی می بایست ویژگی های به خصوصی داشته باشد . در ادامه ی این مقاله شما کاربران عزیز را با این ویژگی ها آشنا خواهیم نمود از این رو با ما همراه باشید .


قابلیت های طراحی اپلیکیشن مناسب :


1.    امکان اتصال اپلیکیشن طراحی شده به طراحی وب سایت برای مشاهده ی محصولات و خبر های به روز شده ی کسب و کار شما .
2.    وجود امکان به نمایش گذاشتن تصاویر و ویدئو های گوناگون در طراحی اپلیکیشن
3.    وجود امکان اختصاص بخشی از اپ به گالری تصاویر
4.    توانایی ارسال اخبار و انواع اطلاعیه ها به شکل نوتیفیکیشن برای کاربران و مشتریان در زمان های مختلف به خصوص همانند جشنواره ها و دیگر شرایط خاص در دنیای فروش
5.    وجود امکان عرضه ی محصولات و خدمات در بازار و دیگر فروشگاه ها .
به طور کلی باید این نکته را بدانید که اگر صاحب یک کسب و کاری می باشید می بایست بدانید همانند دنیای حقیقی ، دنیای مجازی نیز در حال پیشرفت و گسترش می باشد و روزانه افراد گوناگونی وجود دارند که در انواع گجت های هوشمند غرق می شوند . بر همین اساس برای گسترش کسب و کارتان در فضای مجازی حتما طراحی اپلیکیشن انجام دهید .