طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها

طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها

طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها


طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها : امروزه طراحی اپلیکیشن یکی از مواردی می باشد که به عنوان کاراکتری مهم در گسترش کسب و کار ها در حوزه های گوناگون شناخته شده است . در دنیای اپلیکیشن ها ، تفاوت هایی میان برخی از این اپلیکیشن ها وجود دارد از این رو مقاله امروز را به بررسی این تفاوت ها اختصاص داده ایم پس با ما همراه باشید .
در دنیای تلفن های همراه هوشمند ممکن است نامی از اپ های تحت وب یا معمولی و یا اپ های ترکیبی شنیده باشید اما آیا تفاوت این سه نوع را می دانید و یا آیا با ویژگی های آن ها آشنا می باشید ؟ در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .


طراحی اپلیکیشن های تحت وب :


اپلیکیشن هایی که به صورت تحت وب طراحی می شوند در واقع طراحی سایت هایی می باشند که در اکثر مواقع در دیدگاه کاربران به صورت یک اپلیکیشن به نظر می رسند . این اپلیکیشن ها توسط مرورگر های کاربران به وجود می آیند و با زبان برنامه نویسی HTML5 نوشته می شوند . مخاطبین می توانند با داشتن دسترسی به هر وب سایت ، به این اپ ها نیز دسترسی داشته باشند . برای انجام این امر کاربر می تواند با جستجوی یک یو آر ال خاص ، با کلید نصب در صفحه ی نخست طراحی وب سایت مواجه شود .


طراحی اپلیکیشن ترکیبی :


در طراحی اپلیکیشن به صورت ترکیبی از اپلیکیشن های معمولی و تحت وب به طور یک سان و هم زمان استفاده شده است بر همین اساس بعضی از اشخاص این اپ ها را با اپلیکیشن های تحت وب اشتباه می گیرند . در واقع این اپ ها همانند انواع مختلف دیگر طراحی اپلیکیشن های معمولی ، در APP STORE وجود داشته و ویژگی هایی مشابه ای با آن ها دارند . در اپ های طراحی شده به صورت ترکیبی از زبان برنامه نویسی HTML استفاده شده است به همین دلیل به این وسیله می توانند در مرورگرها نمایش داده شوند . در اغلب کسب و کار ها از اپ های ترکیبی برای پوشش دهی بیشتر صفحات طراحی وب سایت استفاده می شود .