طراحی اپلیکیشن وابزارهای لازم

طراحی اپلیکیشن وابزارهای لازم

طراحی اپلیکیشن وابزارهای لازم


طراحی اپلیکیشن و ابزار های لازم : در کلیه پرژه های مربوط به حوزه ی طراحی اپلیکیشن ابتدا طراحی انجام می شود . یکی از حائذ اهمیت ترین موارد در آغاز یک پروژه ی طراحی اپلیکیشن ، پویا بودن طراحی اولیه ی اپلیکیشن و قالب به کار رفته می باشد . یک پروسه ی طراحی اپلیکیشن روند ثابتی ندارد زیرا هر یک از پروژه ها دارای خصوصیات مستقلی می باشند . در دنیای اپلیکیشن ها زمانی که سخن از استفاده از ابزار ها به میان می آید ابزار های مشابهی میان طراحان اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرند . به عبارت دیگر در حوزه ی طراحی اپلیکیشن ، ابزار ها دارای گستردگی چندانی نمی باشند و تنها چندین ابزار کاربردی و مفید هستند که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند . در ادامه مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم قصد داریم شما کاربران عزیز را با چندین مورد از این ابزار های کاربردی آشنا نمایین بر همین اساس تا اتمام این مبحث با ما همراه باشید .


ابزار Marvel در طراحی اپلیکیشن :


با استفاده از این ابزار می توانید تنها در عرض چند دقیقه طرح اولیه ارائه شده از سوی طراح را به یک اپلیکیشن تبدیل نمایید . برای انجام این کار تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که طرح تان را بر روی یک کاغذ رسم نموده و با این نرم افزار از آن عکس تهیه نمایید و برای تولید اولین نمونه اقدام نمایید . مزیتی که این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزار های این حوزه دارد این است که کاربر می تواند در کوتاه ترین زمان طرح اولیه اپلیکیشن خود را تولید نماید .


ابزار Sketch در طراحی اپلیکیشن :


این ابزار برای سهولت مراحل کار طراحان فعال در حوزه ی اپلیکیشن به وجود آمده است . یکی از رقبای سرسخت این نرم افزار در دنیای اینترنت ، نرم افزار فتوشاپ می باشد . علت محبوبیت این نرم افزار در طراحی اپلیکیشن ، تمرکز آن بر روی طراحی های سبک ui تلقی می شود .