طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین


طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین : اگر در زمینه ای مشغول به فعالیت می باشید که مربوط به فروش یک محصول است حتی در صورت نداشتن یک طراحی وب سایت می توانید تنها از طریق یک اپلیکیشن محصولات تان را به فروش بگذارید . از آن جایی که کاربران تلفن های همراه هوشمند روز به روز در حال افزایش است طراحی اپلیکیشن به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش ها در برقراری ارتباط و تعاملی بهتر با کاربران و مشتریان و معرفی محصولات می باشد . با مطالعه ی مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم می توانید در چند مرحله اپلیکیشن مورد علاقه تان را طراحی نمایید .


طراحی اپلیکیشن کاربردی برای مشتریان :


اپلیکیشن ها یا نرم افزار ها باعث می شوند فروشگاه شما در تمامی ساعات همراه کاربران باشد و بدون محدودیت زمانی و مکانی از فروشگاه شما بازدید و خرید کنند . با در دست داشتن یک اپلیکیشن می توانید به ارسال نوتیفیکیشن کاربران تان را از اخبار جدید ، تخفیف ای ویژه و مواردی از این قبیل آشنا نمایید . اگر می خواهید طراحی اپلیکیشن شما سودآور باشد بهتر است محصولات جدید تان را سریعا وارد نموده و آدرس صفحات مربوط به اپلیکیشن تان در شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس تان را حتما در اپلیکیشن قرار دهید .


مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین :


در مرحله اول می بایست در یک اپ ساز ثبت نام نمایید . به طور مثال می توانید به وب سایت make.appsaz مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید .
در مرحله دوم می بایست تنظیمات داشبورد را انجام دهید . در واقع پس از ورود به داشبور می بایست کلید + را فشرده و نام اپلیکیشن تان را در این بخش دارد نمایید . بعد از انجام این امر وارد بخش ویرایشگر خواهید شد .
اکنون نوبت بخش طراحی می باشد . در اصل یکی از بخش های موجود در ویرایگشر ، بخش طراحی می باشد . در این بخش به شما اجازه انتخاب منوی صفحه اول نرم افزار را انتخاب ، تصویر پس زمینه این صفحه را وارد نموده و فونت مورد نظرتان را انتخاب نمایید .