طراحی اپلیکیشن با google

طراحی اپلیکیشن با google

طراحی اپلیکیشن با google


طراحی اپلیکیشن با google : شرکت گوگل قصد دارد برای سهولت در پیمودن مراحل طراحی اپلیکیشن ابزار هایی را برای توسعه دهندگان و طراحان اپ ارائه دهد . طراحان با استفاده از این ابزار ها قادر خواهند بود با پیمودن مسیری آسان تر ایده های مد نظر خود را پیاده سازی نمایند . این موضوع تا حدودی دلیلی بر افزایش تلاش های شرکت گوگل در حوزه ی طراحی متریال می باشد . برای شرکت گوگل طراحی سایت به صورت متریال در جهت تعامل کاربری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . شرکت گوگل در این راستا به گسترش قسمت آموزشی خود در حوزه ی روش کار با متریال نموده است .


طراحی اپلیکیشن و ابزار Gallery :


اولین ابزار معرفی شده از سوی Google در طراحی اپلیکیشن ، ابزار Gallery می باشد . این کاراکتر خود دارای ابزار های متنوعی می باشد که برای طراحان سایت و اپلیکیشن مناسب می باشد . در واقع با استفاده از این ابزار فرآیند هایی نظیر اشتراک گذاری ، بارگذاری فایل ها و درج نظر راحت تر خواهد شد . این ابزار یکی از جالب ترین ابزار هایی می باشد که در تاریخ شرکت گوگل در حال تولید است زیرا ایده ها و عناصری که طراحان اپلیکیشن همیشه در مراحل کار خود از آن ها استفاده می نمایند را گرفته و به خلاقیت آن ها بال و پر می دهد .


طراحی اپلیکیشن و ابزار Remixer :


یکی دیگر از ابزار های کاربردی در این زمینه ، ابزار Remixer می باشد . این ابزار به طراح اپ این اجاره را می دهد تا نمونه هایی اولیه از اپلیکیشن یا اپلیکیشن های خود تهیه نماید . این اپلیکیشن ها دارای قابلیت تعامل مستقیم خواهند بود . بنابراین شما به آسانی می توانید در کنار مشاهده ی شکل ظاهری اپلیکیشن ، آن را بر روی طراحی وب سایت یا دیوایس تان تغییر دهید .
ابزار های نام برده شده تنها برای افرادی که با طراحی متریال سرو کار دارند نمی باشد و دیگران نیز می توانند از این موضوع الهام بگیرند . دو مورد از ضرورت های اصلی متریال دیزاین یکپارچه ساختن حرکت در اپلیکیشن و احساس برنامه ها در پروسه طراحی اولیه ی اپ می باشد .