شش اصل مهم در طراحی سایت

شش اصل مهم در طراحی سایت

شش اصل مهم در طراحی سایت

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و گسترش جامعه مجازی ، اینترنت به یکی از اعضای خانواده کاربران تبدیل شده است . برای بهره برداری از این دنیای مجازی نیازمند تولید و راه اندازی یک وب سایت می باشید . برای راه اندازی و طراحی یک وب سایت رعایت نکات زیر بسیار مهم می باشد .
1. نام دامین مناسب :
دامین در واقع همان آدرس اینترنتی یک وب سایت می باشد . تمامی وب سایت ها می بایست قبل از شروع فرآیند طراحی سایت در ابتدا نام دامین منحصر به فردی برای خود تعیین کنند . بهتر است از نامی مرتبط و نزدیک به کسب و کارتان برای دامین استفاه کنید.
2. مطالب و محتوا وب سایت :
حتی با داشتن زیبا ترین طراحی وب سایت اگر اطلاعات و محتوای مناسبی در وب سایت شما نباشد بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد . در انتخاب محتوای سایت خود بسیار دقت کنید چراکه کاربران به دنبال محتوا می باشند .
3. سرعت آپلود صفحات وب :
روز به روز کاربران اینترنت رو به افزایش می باشند ولی سرعت آن ها در اتصال به اینترنت با یکدیگر متفاوت می باشد . به همین دلیل سرعت بارگذاری به عنوان مهم ترین عنصر در رتبه بندی محسوب می شود . با طراحی وب سایتی سبک و روان رضایت مشتریان را جذب و درآمدتان را افزایش دهید .
4. رنگ های مناسب در طراحی سایت :
رنگ بندی وب سایت بسیار مهم است . برخی از ترکیب رنگ ها موجب ترک سایت شما توسط مخاطبین می شوند . لذا برای انتخاب رنگ ها حتما با متخصصین طراحی وب سایت مشورت کنید .
5. رعایت استاندارد ها :
به اصول و استاندارد های ساخت سایت و طراحی بسیار توجه کنید و از تکنیک های غیر متعارف و نا مناسب در طراحی سایت استفاده نکنید .
6. صفحه درباره ما :
در این صفحه می بایست تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را قرار دهید . هم چنین برای حرفه ای تر به نظر رسیدن وب سایت بهتر است از نقشه و آدرس استفاده کنید .