شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت


شرکت سئو سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در روند طراحی سایت و انتخاب یک شرکت معتبر برای طراحی سایت و سئو سایت شما راه های درست و نیز اشتباه وجود دارد. ما در این مقاله برای جلوگیری از مشکلات رایج در زمینه سئو و طراحی سایت به شناسایی این مشکلات و همچنین به مشاوره برای بهینه سازی طراحی سایت در موتورهای جستجو می پردازیم ما در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چه معیارهایی متناسب برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت وسئو خوب است.
گاهی ممکن است متخصص سئو یک فرد باشد انتخاب مختصصین سئو از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر طراحی سایت وسئو در کسب و کار شما اهمیت داشته باشد بسیار تاثیر گزار بروی کسب و کار شما خواهد بود و این تصمیم یکی از بزرگترین آثار در دست یابی شما به نتایج بزرگ است اشتباهاتی که در انتخاب شرکت طراحی سایت و سئو ممکن است پیش بیاید به شرح زیر می باشد.

جستجو طراحی سایت از طریق گوگل

این موضوع بسیار ساده ای است و این منطق بسیار قابل فهم است که یک شرکت طراحی سایت وسئو خوب در زمینه رتبه طراحی سایت در گوگل ممکن است با یک کلمه سرچ نشود ویا شما می توانید با استفاده از کلمه کلیدی بهترین سئو در تهران یا شرکت های سئو درتهران در گوگل سرچ کنیم و قطعا شماره یک شرکت در بالای صفحه می اید. اما متاسفانه اتفاقی که می افتد این موضوع است که بیشتر شرکت های خوب که کارهای بزرگ انجام می دهند در گوگل نیاز به رنگینک ندارند. چراکه آنها همیشه دارای مشتری های زیادی هستند که رضایت خوبی از آنها دارند و مشغله کاری زیاد دارند و این مشتری های انها است که آنها رابه شرکت های دیگربرای طراحی سایت وسئو معرفی می کند.
این شرکت ها در حقیقت هیچ کاری برای بهینه سازی طراحی سایت خود و به دست آوردن مشتری های جدید انجام نمی دهند یا وقت آن را ندارند که برای بالا آمدن در گوگل کاری انجام بدهند. در نتیجه شما ممکن است در جستجوی گوگل با یک سری از شرکت های ته مانده در زمینه طراحی سایت و سئ تنها بمانید و لزوما اینهابهترین نیستند و این شرکت ها برای اینکه بتوانند در دسترس مشتری قرار بگیرند تمام تلاش خود را می کنند که در جستجوی گوگل در رتبه نخست قرار بگیرند.

اعتماد به لیست بهترین شرکت سئو و طراحی سایت

بسیاری از مردم به جستجوی بهترین طراحی سایت ، سئو یا بهترین مشاوران سئو و یا بهترین شرکت های سئو و به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت وسئو هستند ممکن است تعدادی از این شرکت ها باشند که فقط تدوین کننده باشند ومدل کار آنها به صورتی است که برای لغات ذکر شده در بالا رتبه بندی شوند و آن لیست های بالای صفحه شان را به موسسات سئو و شرکت های دیگر می فروشند این مدل دست یابی به لیست این شرکت ها اصلا مدل جالبی نیستند البته برای خودشان مدل بسیار خوب وجالبی هستند برای پول به جیب زدن اما به عنوان انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب اصلا جالب نیستند. آشنایی با سبک های جدید طراحی سایت که از بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

اعتقاد به وجود یک روش مخفی و رمز در سئو طراحی سایت

سومین اشتباه محرض که بسیاری از مشاوران سئو وطراحی سایت از آن بهره می برند سخنرانی های بی پرو بال است و در نتیجه گوگل از آن بهره میبرند .به عنوان مثال برای رتبه گرفتن از گوگل تعدادی دکمه وجود دارد که با کلیک بروی انها می توانید به نتایج عالی در گوگل دست پیداکنید .باید به این موضوع دقت کنید که در گوگل هیچ روش مخفی وجود ندارد که با استفاده از آن بتوان رتبه طراحی سایت خود را بالا برد و این حرف که یک روش اختصاصی وجود دارد که خیلی خوب عمل می کند کاملا حرف بی پایه واساس می باشد.