سه راز بزرگ طراحی لوگو برندهای بزرگ

سه راز بزرگ طراحی لوگو برندهای بزرگ

سه راز بزرگ طراحی لوگو برندهای بزرگ

در یک بررسی که روی لوگوی 50 شرکت بزرگ صورت گرفت سه فاکتور اصلی در طراحی لوگو این برندهای بزرگ به بسیار برجسته شد که در ادامه آماده است.


01. استفاده از پالت ساده
از 50 شرکت مورد بررسی، 43 تای آنها تنها از یک یا دو رنگ در آرم خود استفاده کرده اند. همچنین نتایج نشان می دهد که آبی و قرمز محبوب ترین رنگ های انتخابی هستند. روانشناسی رنگ، بخش مهمی از طراحی آرم و لوگو است، آبی و قرمز نشان دهنده طیف های گسترده ای هستند. قرمز بسیار پر تلاتم و پویا است، باعث ایجاد هیجان در بیننده می شود، در حالی که آبی آرامش بخش تر است و حس اعتماد بیشتری القا می کند. استفاده از یک پالت رنگی ساده با ایده ای حساب شده و ترکیب آن با کسب و کار برند یک انتخاب مطمین تر است. اما استفاده از طیف زیادی از رنگ های متضاد اصلا انتخاب مناسبی نیست.
 
رازهای طراحی لوگو

02. طراحی تخت
آرم های تخت به تازگی با افزایش مرورگرهای اینترنتی دستگاه های موبایل محبوب شده اند. از 50 مارک مورد بررسی، 45 تای آنها کاملا از رویکرد تخت برای طراحی تخت استفاده کرده بودند. آرم تخت به سادگی و بهتر در دستگاه های موبایل قابل ملاحظه هستند.
 
لوگوها را تخت طراحی کنید

03. طراحی آرم های مختلف
یک روند نو ظهور که بسیاری از برند ها از ان پیروی می کنند، طراحی چندین نسخه از آرم و لوگو شرکت است. از میان 50 شرکت که مورد بررسی قرار گرفتند، 36 برند نسخه های متعددی از لوگو ایجاد کرده اند. بعنوان مثال یک طراحی تخت ممکن است بر روی دستگاه موبایل واقعا خوب باشد، اما ارزش فکر کردن که لوگوی خود را از آن حالت ساده خارج نمایید و یک نسخه پر آب و لعاب سه بعدی برای حضور در دنیای فیزیکی در غرفه ها و ساختمان های خود داشته باشید.