سه ابزار جدید برای طراحی وب سایت مجدد

سه ابزار جدید برای طراحی وب سایت مجدد

سه ابزار جدید برای طراحی وب سایت مجدد


در سال جاری ابزار های به روز و جدیدی بوجود آمده اند که به آسانی در انواع مرورگر ها اجرا شده و کار طراحان وب سایت را آسان می نمایند . امروزه ابزار های جدید بسیاری به طور دائم در حال معرفی به طراحان می باشد . در ادامه با 3 مورد از این ابزار ها آشنا می شوید و بر همین اساس با قدم هایی محکم تر وارد دنیای طراحی وب سایت خواهید شد . البته ناگفته نماند که این نرم افزار ها مبتنی بر مرور گر های طراحی سایت می باشند .
1) نرم افزار مبتنی بر طراحی سایت UI بسیار افزایش یافت . هم اکنون یکی از ابزار های به روز مبتنی بر طراحی وب سایت به نام Gravit که تمامی خدمات ذکر شده را در مرورگرتان اجرا می کند ، در اختیار شما می باشد . به کار گیری ابزار مبتنی بر مرورگر ، پروژه شما را از قابلیت Sync بهره مند می سازد .
2) نرم افزار مبتنی Modelo :
/>منتشر نمودن طراحی برای پرینتر 3D به خصوص هنگامی که کارفرما شما نرم افزار 3D مناسب را ندارد یا نحوه کار با آن را بلد نیست کار سختی خواهد بود . با استفاده از نرم افزار مبتنی بر مرورگر Modelo این مشکل حل خواهد شد. به کمک Modelo بدون نیاز به استفاده از هیچ نرم افزار دیگری ، شما قادر به مرور ، مشاهده و انجام تغییرات بر روی مدل سه بعدی تان بر روی مرور گر خواهید بود .
3) نرم افزار مبتنی بر