ساده ترین تکنیک ها در سئو چیست ؟

ساده ترین تکنیک ها در سئو چیست ؟

ساده ترین تکنیک ها در سئو چیست ؟

یکسری تکنیک ساده در سئو و بهینه سازی وب سایت وجود دارد که هر فردی در طراحی وب سایت خود می تواند از ان ها استفاده کند .این تکنیک ها بسیار ساده ودر عین حال موثر می باشند که هر فردی می تواند در زمان طراحی وب سایت آن را بکار گیرد .شما می توانید برای افزایش رتبه خود در گوگل و افزایش تعداد بازید کنندگان این نکات را روی وب سایت خود اعمال کنید .


اولین نکته ای که درطراحی سایت و بهینه سازی مهم می باشد بهینه کردن لوگوی وب سایت می باشد .
لوگو وب سایت خود را می توانید متناسب با کلمه کلیدی بهینه کنید که امری بسیار ساده و تاثیر گذار در بهینه سازی سایت می باشد و همچنین می توانید لوگو را به صفحه اصلی وب سایت خود لینک دهید و برای درک بهتر محتوای سایت شما توسط گوگل از نام و یا برند شرکت خود برای نام فایل ها استفاده کنید .استفاده از تگ alt فراموش نشود .از برچسب alt برای کلمات کلیدی استفاده شود .

نکته مهم دیگر در طراحی سایت و بهینه سازی سایت لینک دادن به تصاویر می باشد .برای بهینه سازی تصاویر باید به صورت زیر عمل کنید :
1-از کلمات کلیدی برای نام فایل استفاده کنید .
2-برچسب و تگ alt برای کلمات کلیدی مد نظر استفاده کنید .
3-به صفحه وب سایت مربوطه لینک گذاری کنید .
بدین ترتیب می توانید تصاویر وب سایت خود را سئو کنید .


برای اینکه وب سایت شما رتبه بالاتری در گوگل داشته باشد کلمات کلیدی Bold می تواند تاثیر زیادی در این امر داشته باشد .شما با Bold کردن کلمات ضروری به گوگل می فهمانید که چه موضوعی برای شما مهم می باشد .

بر اساس آماری که وجود دارد سایت هایی که بیشتر از دوهزار کلمه داشته باشند در گوگل در رتبه بالاتری قرار دارند و مورد بازدید بیشتری می باشند . شما می توانید با ایجاد محتوای جدید آن را به طور منظم در وب سایت خود قرار دهید .

آخرین بحثی که در سئو حائز اهمیت می باشد لینک دادن به سایت هایی می باشد که در گوگل معتبر می باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است .