ساختار طراحی سایت حرفه ای چگونه است؟

ساختار طراحی سایت حرفه ای چگونه است؟

ساختار طراحی سایت حرفه ای چگونه است؟


ساختار طراحی سایت حرفه ای چگونه است؟
طراحی سایت طراحی وب سایت هنگام طراحی یک طرح بندی طراحی سایت، برخی از اشتباهات رایج که اغلب به وجود می آیند، به خصوص با طراحان سایت تازه کار وجود دارد. در این لیست از مراحل به طرح بندی کامل طراحی سایت ، ما پوشش می دهیم که هر سازنده جدید طراحی سایت در یک آژانس دیجیتال باید قبل از شروع یک پروژه جدید چه چیزی را بداند و انجام دهد و چه چیزی باید در طول فرآیند به آن توجه شود تا از این اشتباهات جلوگیری شود.
این اصول نه تنها جنبه های طراحی سایت را پوشش می دهد، بلکه راهنمایی های عمومی کار را نیز فراهم می کند که به راحتی کار را انجام می دهد. آنها را دنبال کنید و به زودی در راه ایجاد طراحی وب سایت حرفه ای خواهید بود.

طراحی سایت موفق را بری خود معنی کنید

برای پیدا کردن اهداف خود با مشتریان خود صحبت کنید
برای پیدا کردن اهداف خود با مشتریان خود صحبت کنید
قبل از شروع کار باید بدانید که برای چه چیزی طراحی شده است. علاوه بر توصیف سایت، شما باید بدانید که انتظارات برای آن چیست. مثلا یک سایت خبری را ببنید، هدف چیست؟ آیا این امکان را به عنوان بسیاری از آگهی های تجسمی ایجاد می کند و یا بهترین تجربه خواندن را ارائه می دهد؟ این اهداف چگونه اندازه گیری می شوند؟

طرح بندی طراحی سایت را در کاغذ بکشید

طرح های بسیار ابتدایی مجموعه ای از تصاویر در مورد شهرهای سراسر جهان (با کلیک بر روی نماد سمت راست برای بزرگ کردن تصویر) این به نظر بسیار واضح است، اما من اغلب متوجه شدم که طراحان قبل از دادن هر گونه فکر به مشکل که در حال تلاش برای حل آن هستند، به کار خود ادامه می دهند. طراحی در مورد حل مشکلات است و این مشکلات را نمی توان از طریق شیب ها یا سایه ها حل کرد، بلکه از طریق طرح خوب و یک سلسله مراتب روشن.
قبل از شروع سایه ها، درباره محتوا، طرح و عملکرد فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که این افکار مطابق با اهداف مشتری شما هستند و مایل به اشتراک گذاری آنها هستید. هیچ مشتری تا به حال در مورد ایده های بیش از حد ارتباط برقرار نکرده است.

قالب بندی طراحی سایت

طرح بندی یک قاب پایه به شما کمک می کند طرح بندی را ساخت (با کلیک بر روی نماد سمت راست برای بزرگ کردن تصویر) هنگامی که از من خواسته شد که یک نگاه و احساس را برای یک پروژه ایجاد کند، اولین کاری که انجام می دهم این است که چارچوب سطح بالا را که تمام مشکلات طراحی را حل می کند، ارائه دهم. چارچوب رابط کاربری است که محتوا را احاطه کرده و به کاربر کمک می کند که اقدامات را انجام دهد و از طریق آن حرکت کند. این شامل ناوبری و اجزای مانند ستون های فرعی و میله های پایین است.
اگر از این دیدگاه به طرح خود نزدیک شوید، درک درستی از چیدمان طرح خود را در هنگام طراحی قسمتهای فراتر از صفحه اصلی خواهید داشت.

تایپوگرافی خود را در طراحی سایت انتخاب کنید

یک قاعده کلی استفاده از بیش از دو نوع مختلف فونت در یک طرح وب سایت است بررسی انواع و رنگها بخشی از مرحله کشف یک پروژه است. من توصیه می کنم با استفاده از بیش از دو نوع مختلف فونت در وب سایت، اما واقعا به طبیعت بستگی دارد. به طور کلی، یک فونت را انتخاب کنید که برای قسمتهای بزرگ متن متناسب باشد، و با عناوین و دعوت به عمل بیشتر بازی کنید. از استفاده از فونتهای بزرگ نترسید و هنگام استفاده از تایپوگرافی خلاق و سازگار باشید.

تم رنگ خود را در طراحی سایت انتخاب کنید

ابزارهایی مانند Color Hunt برای کمک به انتخاب یک پالت طراحی شده اند
در طی انتخاب مجموعه ای از تایپ ها، شما باید شروع کنید که چه رنگی را در UI، پس زمینه و متن مورد استفاده قرار دهید. من توصیه می کنم با استفاده از مجموعه ای محدود از رنگ ها و تن برای رابط کاربری عمومی.
مهم است که آنها را به طور پیوسته در رابط کاربر بکار برده و بر اساس قابلیت عنصر آن. در مورد طرح سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، Quora و Vimeo فکر کنید. علاوه بر UI، هیچ محدودیتی برای رنگ برای تصاویر یا جزئیات گرافیکی وجود ندارد، تا زمانی که آنها با عملکرد اجزای سازنده تداخل نداشته باشند.
اگر شما گیر کرده اید، نگاهی به لیست برنامه های رایگان ما برای چیدن طرح رنگی ببرید.

طرح بندی ساده تمایل به حرکت آسان تر است

ساده ساختار سایت، ساده تر آن است که کاربران برای حرکت. هر بخش در سایت شما نیاز به داستان دارد؛ این نیاز به دلیل و نتیجه نهایی برای کاربر دارد. طرح باید به محتوا کمک کند تا مهمترین قسمتهای آن داستان را برجسته سازد.
در حقیقت نباید بیش از حد فراخوانی به عمل بر روی یک صفحه باشد - همه چیز باید به این نکته رانده شود. «چطور میتوانم این کار را انجام دهم؟» در مورد ساده ترین طرح هایی که می توانید برای یک هدف ساده تصور کنید، فکر کنید و شروع به اضافه کردن اجزای مورد نیاز کنید. در نهایت شما تعجب خواهید کرد که چقدر سخت است که آن را ساده نگه دارید.