سئو منفی در طراحی سایت چیست

سئو منفی در طراحی سایت چیست

سئو منفی در طراحی سایت چیست


سئو منفی در طراحی سایت چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران همانطور که می دانیم علم سئو درطراحی سایت در سال های اخیر تغیرات و پیشرفت های بسیاری داشته است وبسیاری از بازاریابان در سال های اخیر استراتژی خود را برای کسب رتبه بهتر در گوگل انجام داده اند مثلا بالا بردن رتبه طراحی سایت از طریق کلمات کلیدی دیگر به این صراحت و راحتی نیست و متخصصان سئو برای بهبود رتبه سئو پیشنهاد های دیگری را به شما ارائه می کنند و با توجه به سخت تر شدن بهبود سئو کمتر کسی پیدا می شود که به سمت سئو کلاه سیاه برود بلکه به سمت نوعی از سئو جذب می شوند که سئو منفی نامیده می شود .

سئو منفی چیست

سئو منفی به مجموعه ای از تکنیک های کلاه سیاه و غیر اخلاقی در طراحی سایت گفته می شود که برای خراب کردن رتبه رقیب در گوگل استفاده می شود. به این روش سئو منفی گفته می شود که بسیار خطرناک است. تقریبا می تواند ضربه ای جبران ناپذیر به طراحی سایت شما بزند از نشانه های آن افت ناگهانی و شدید طراحی سایت شما روی کلمات کلیدی است درطراحی سایت سئو منفی به مجموعه ای اقدامات غیر اخلاقی وسیاهی گفته می شود که رقبا برای خرابکاری وبرای ضریبه زدن به جایگاه طراحی سایت شما در نتایج گوگل انجام می دهند.

تکنیک های سئو منفی در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

•می تواند هک کردن طراحی سایت شما باشد.
•ایجاد هزاران لینک ناخواسته به طراحی سایت شما.
•کپی کردن مطالب طراحی سایت شما و منتشر کردن آن در طراحی سایت دیگر به صورت غیر مجاز صورت می گیرد.
•استفاده از کلمات کلیدی برای طراحی سایت شما که از کلمات کلیدی مانند پوکر آنلاین وموارد مشابه آن استفاده شده باشد.
• ایجاد حساب کاربری غیر واقعی در طراحی سایت شما که موجب آسیب زدن به شهرت شما می شود.
نمایش سایت در صفحه اول گوگل را نیز مطالعه نمایید.
•باعث حذف بک لینک های طراحی سایت شما می شود.
•آیا بک لینک منفی تهدیدی برای طراحی سایت شما می باشد.

آیا سئو منفی تهدیدی برای طراحی سایت است ؟

بدون تردید سئو غیر اصولی موجب آسیب وارد کردن به طراحی سایت شما می شود سئو منفی یک واقعیت است وطراحی سایت های بی شماری با این مشکل مواجه هستند وبا آن دست و پنجه نرم می کنند دوری از نگاتیو سئو در طراحی سایت راحت تر از مقابله ورفع خرابی ناشی از آن است متاسفانه یکی از دلایل رو آوردن به نگاتیو سئو هزینه کم آن است و داستان پیرامون نتایج پر بار آن که صاحبان کسب وکارها را به اجرای سئو منفی در طراحی سایت ترغیب می کند در طراحی سایت مانند فیور این روش کار جویای زیادی دارد.

چگونه طراحی سایت را از سئو منفی محافظت کنیم ؟

استفاده از ابزار گوگل وب مستر در طراحی سایت برای هشدار دهی از طریق ایمیل :گوگل این توانایی را دارد که هر زمان طراحی سایت شما توسط نرم افزار مخرب مورد حمله قرار گرفت به شما هشدار بدهد . همچنین گوگل می تواند ایندکس نشدن طراحی سایت شما را به شما اطلاع بدهد در صورتی که مشکل اتصال به سرور رادارید شما را مطلع می سازد واگر توسط گوگل دچار پنالتی شدید گوگل به شما اطلاع می دهد.