روش های جدید و رایج در طراحی سایت

روش های جدید و رایج در طراحی سایت

روش های جدید و رایج در طراحی سایت


روش های جدید و رایج در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو
در همه ی مقالات طراحی سایت در رابطه با اهمیت بالای طراحی سایت های ریسپانسیو بحثی بوده است این موضوع نشانگر اهمیت بالای طراحی سایت ریسپانسیو می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو به کاربرانی که تلفن های همراه و هوشمند دارند که تعداد آن ها هرروز در حال افزایش است این امکان را می دهد تا به راحتی به همه ی وب سایت ها دسترسی داشته باشند و همه ی وب سایت ها را از طریق تلفن همراه خود بدون هیچ کاهش سرعتی مشاهده کنند.
این تکنیک جدید و مدرن مورد استقبال بسیاری از کاربرانی که با استفاده از تلفن های همراه خود وب سایت ها مشاهده می کردند قرار گرفت، زیرا از طریق تلفن های همراه خود به راحتی می توانند وب سایت ها را به بهترین نحو مشاهده کنند. البته توجه داشته باشید به دلیل این ویژگی خاص، طراحی این نوع از وب سایت ها بسیار پر هزینه تر از سایر طراحی سایت ها می باشد اما در عوض شما از این طریق قادر خواهید بود بازدید وب سایت خود را افزایش دهید که نتیجه ی آن زیاد شدن تعداد مشتری هایتان می باشد.

طراحی سایت فلت و ساده

با آپدیت شدن ورژن های جدید ویندوز و آی او اس به نسخه های جدید راه را برای طراحی سایت های ساده و فلت هموارتر کرده است و طراحان از این روش صاف و فلت برا یطراحی سایت های خود بیشترین استفاده را می برند. در طراحی سایت های فلت و صاف همه ی صفحات وب سایت و محتوای درون آن ها به صورت منظم و مرتب به اجرا درمیایند و از این نوع طراحی سایت بیشتر برای وب سایت های حرفه ای و اپلیکیشن های موبایل استفاده می شود.

طراحی سایت اسکرولی برای صفحه اول سایت

طراحی سایت اسکرولی یا پیمایشی، نوعی طراحی سایت سرگرم کننده و خلاقانه می باشد که به دلیل نوع خاص آن همه ی صفحات وب سایت در زیر یک دیگر به صورت لایه ای قرار می گیرند و کاربر به راحتی با پیمیش صفحه اول سایت می توانند به تمامی مطالب سایت دسترسی کامل داشته باشد.

ایجاد صفحه اولیه بامحتوای کامل

یکی از مهم ترین دلایلی که طراحان وب سایت این روش را به مدیران وب سایت پیشنهاد می کنند این است که علاوه بر اینکه از سردگمی کاربران جلوگیری می کند، همه ی اطلاعات وب سایت به طور کامل در یک صفحه به قرار می گیرد و دسترسی به وب سایت را برای کاربران راحت تر می کند.