روش های بهبود رتبه سایت

روش های بهبود رتبه سایت

روش های بهبود رتبه سایت


روش های بهبود رتبه سایت
طراحی سایت ۵ توصیه باعث بهبود رتبه سایت به بالای نتایج صفحه جستجو خواهد شد.

محتوای مرتبط با موضوع طراحی سایت خود منتشر کنید

اولین عامل موثر در رتبه سرچ داشتن محتوای با کیفیت است، یکی از روشهای بهبود رتبه داشتن محتوای با کیفیت است. محتوای باکیفیت یا همان روش های بهبود رتبه سایت به خصوص اگر مخصوص کاربرهای مد نظر سایت تهیه شود میتواند ترافیک سایت را افزایش دهد، و همین افزایش ترافیک اقتدار و ارتباط سایت را بهبود میبخشد.

برای هر صفحه یک عبارت کلیدی مشخص کنید. به این موضوع توجه داشته باشید کاربری که جوابش در صفحه شما است، چه عبارتی را جستجو میکند و همان عبارت را به عنوان عبارت کلیدی صفحه خود انتخاب کنید.

محتوای طراحی سایت را به طور مرتب بروز رسانی کنید

حتما متوجه اهمیت بالای محتوا شده اید، موتورهای جستجو نیز به همین صورت عمل میکنند. اگر محتوا به طور منظم بروز رسانی شود نشان دهنده ی مرتبط بودن با سایت است. پس سعی کنید سایت خود را همیشه تازه نگهدارید.

متادیتا در طراحی سایت

در هر صفحه از سایت بین قسمت بالایی صفحه و تگ ها فضایی وجود دارد که متادیتا (اطلاعاتی در رابطه با محتوای صفحه) در آنجا قرار دارد.

متادیتای عنوان در سئو طراحی سایت

متادیتای عنوان مسئول عنوانی است که در بالای پنجره مرورگر نمایش داده میشود. که این متادیتا مهمترین متادیتای صفحه است.

متادیتای توصیفی در سئو طراحی سایت

متادیتای توصیفی توصیفی از محتوای صفحه است که روی صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود. بنابراین سعی کنید که این توصیف جذاب و دقیق باشد و به درستی محتوای صفحه را توضیح دهد. هنگام نوشتن متادیتای توصیفی، هدف خود را ترغیب مردم برای ورود به سایت قرار دهید.

متادیتای کلیدواژه در سئو طراحی سایت

متادیتای کلیدواژه در واقع عبارتهایی هستند که کاربران جستجو میکنند و صفحه شما با این عبارات شناخته میشوند. برا این کار باید عبارتهای مختلفی رو پوشش دهید تا بتوانید در جستجوهای بیشتری نمایانشوید. اگر در این کار زیاده روی کنید، مرورگر داده ها را به طور کاملا نادیده میگیرند. به عنوان قانونی کلی این موضوع را در نظر داشته باشید که حدود ۶-۸ عبارت و هر عبارت ۱-۴ کلمه داشته باشد.

سئو طراحی سایت باید ارزش لینک دادن رو داشته باشد

سعی کنید تا جایی که امکان دارد لینکهای بیشتری بگیرید و این لینکها باید مرتبط با سایت باشند و در بین متن نوشته شوند. اگه با عبارت “اینجا کلیک کنید” به شما لینک دادن، این لینک از نظر موتورهای جستجو ارزشی ندارد.

در سئو طراحی سایت از alt tag استفاده شود

رسانه های تصویری و ویدئویی خود را همیشه با آلت تگ توصیف کنید و یا یک عبارت جانشین توصیفی برای آن داشته باشید. موتورهای جستجو به کمک این عبارتها به محتوای رسانه های تصویری موجود در صفحات شما پی میبرند و آنها را در سرچ های مرتبط نمایش خواهند داد.