روش های برتر طراحی سایت

روش های برتر طراحی سایت

روش های برتر طراحی سایت


روش های برتر طراحی سایت : اگر کمی در حوزه طراحی وب سایت به تحقیق و جستجو پرداخته باشید قطعا متوجه گرایش های موجود در این حوزه شده اید . در مقاله امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با چند مورد از این گرایش ها یا روش های طراحی وب سایت آشنا نماییم لذا تا انتهای این مبحث ما را دنبال کنید .


طراحی وب سایت به روش Responsive :


در مقالات گذشته به طور مفصل به تحلیل و بررسی این روش طراحی سایت پرداخته شده است اما اگر بخواهیم به صورت مختصر توضیحی از آن را برای شما عزیزان داشته باشیم باید بگوییم این روش برای وب سایت هایی مناسب می باشد که می خواهند در صفحات نمایش با انواع اندازه ها به درستی مشاهده شوند . با گذشت زمان این نوع از طراحی وب سایت ها بیشتر و بیشتر مورد توجه کاربران و طراحان وب سایت قرار گرفته است .


طراحی وب سایت به روش تخت :


با روی کار آمدن برخی موارد نظیر ویندوز 8 طراحی سایت به سبک تخت مخاطبین و علاقه مندان بسیاری را پیدا کرد . این علاقه مندی به جایی رسید که بسیاری از کارفرما ها خواهان طراحی سایت به این سبک شدند . در واقع در این نوع از طراحی وب سایت به طراحی تمیز و دوری از تصاویر و منو های سه بعدی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و نهایتا به خلق صفحات وب پاک تر و چشم گیر تر می پردازد .


طراحی سایت به روش پیمایشی :


اگر می خواهید کاربران وب سایت تان را از دست ندهید از تغییر مسیر های خسته کننده و غیر ضروری در وب سایت تان جلوگیری نمایید و راهبری آسانی داشته باشید . این نوع از طراحی برای کاربران بسیار خلاقانه و سرگرم کننده می باشد . کلیه صفحات مورد نیاز یک سایت اینترنتی در یک صفحه و در لایه های زیر هم ایجاد شده است و مخاطب می تواند با پیمایش صفحات به تمامی محتوا موجود در سایت دست پیدا نماید .