رعایت نکات کلیدی برای موفقیت طراحی سایت

رعایت نکات کلیدی برای موفقیت طراحی سایت

رعایت نکات کلیدی برای موفقیت طراحی سایت


رعایت نکات کلیدی برای موفقیت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران شما یک طراحی سایت ایجاد میکنید هدف این نیست که کاربران را گمراه کند و یا به چالش بکشند، بلکه آنها را به شیوه جالبی به آنها ارائه می دهند. سعادتمند ترین سایت شما تا به حال دیده اید ما دوست داریم طراحی سایت های مورد علاقه خود را ببینیم. به ما بگویید چرا آنها را دوست دارید و طرح های خود را در نظرات زیر نشان می دهید. از فتوشاپ به چگونه به نوبه خود به وب سایت های زندگی می کنند برخی از نکات و ترفندهای مفید در تبدیل یک فتوشاپ استاتیک فتوشاپ به یک وب سایت جریان وب پویا و پاسخگو در هیچ زمان اگر شما مانند بیشتر طراحان هستید، احتمالا راحت تر از مراحل اولیه فرایند طراحی در یک برنامه دسک تاپ مانند فتوشاپ یا طراحی سایت استفاده می شود.
این می تواند یک راه عالی برای رسیدگی به فرایند باشد زیرا آن را به حداقل می رساند تعدادی از گزینه های شما را در داخل سرعت چیز حتی بیشتر اما متأسفانه، این نیز می تواند کارهای تکراری زیادی داشته باشد. با توجه به این موضوع، در اینجا نحوه ساخت فرآیند طراحی سایت به را سریعتر و آسانتر میکنم. آیا می خواهید به دنبال همراه در سراسر این پست، من در حال ساختن یک وب سایت بر اساس طراحی سایت نمونه کارها رایگان هستم تحولات طراحی سایت در آینده که از مقالات کاربردی در وب سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

استفاده از تصاویر مناسب برای طراحی سایت

مرحله تمام دارایی های تصویری خود را از فتوشاپ طراحی سایت استخراج کنید من تصور می کردم که این یک کار بسیار خسته کننده بود، اما ادوبی یک ویژگی تولید آرم های تصویری فوق العاده را ایجاد کرد که این روند را بسیار سریع تر و آسان تر می کند. در اینجا چگونگی تولید دارایی های تصویری شما در طراحی سایت در پانل لایه ها، تمام تصاویر خود را انتخاب کنید و نام بگذارید اطمینان حاصل کنید که اسامی آماده تولید هستند زیرا شما در مرحله بعدی آنها را صادر می کنید. تمام لایه های تصویر خود را به نام تولید آماده این یک پوشه حاوی تمام دارایی های تصویری شما را در طراحی سایت ایجاد می کند. آنها نام ها، فرمت ها و اندازه های تصویری که در فتوشاپ تعریف کرده اید، دارند.
ایجاد دارایی های تصویری به طور خودکار تصاویر خود را به یک پوشه برای آپلود دستی طراحی سایت ارسال می کند و آن را صادر می کند. مرحله یک پروژه جدید طراحی سایت ایجاد کنید و قلمهای خود را اضافه کنید هنگامی که یک پروژه جدید ایجاد کرده اید، به برگه در تنظیمات پروژه بروید و تمام فونت های مورد نیاز طراحی سایت خود را اضافه کنید. شما می توانید از هر فونت در کتابخانه فونت های گوگل، هر فونت ای که شما دارید، را انتخاب کنید یا حساب کاربری خود را برای اضافه کردن فونت از آنجا متصل کنید.

استفاده از فونت مناسب برای طراحی سایت

شما می توانید فونت های طراحی سایت را از فونت های گوگل یا مجموعه شخصی خود را در استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که فقط وزن شما نیاز را انتخاب کنید این که آیا شما آپلود فونت یا انتخاب آنها از فونت های یا هستید، مراقب باشید فقط وزنهایی را که در سایت شما نیاز دارید را انتخاب کنید. هر وزن فونت که به طراحی سایت اضافه می کنید، به حجم کل فایل و در نتیجه زمان بارگذاری افزوده می شود. مرحله تصاویر خود را آپلود کنید در طراح، پانل دارایی ها را باز کنید و تمام تصاویر خود را با کشیدن و رها کردن آنها و یا کلیک کردن بر روی دکمه آپلود نماد ابر با پیکان رو به بالا در طراحی سایت را اضافه کنید. در هر صورت شما می توانید دسته ای تصاویر خود را آپلود کنید. بارگذاری تصاویر به مدیر دارایی، بنابراین شما تمام تصاویر خود را آماده برای رفتن در مرحله راهنمای سبک طراحی سایت خود را ایجاد کنید.
ایجاد یک راهنمای سبک در به شما امکان می دهد که سبک های طراحی سایت های جهانی را در یک مکان تنظیم کنید، بنابراین شما می توانید به سرعت طراحی سایت خود را به روز کنید زمانی که مشتری تصمیم می گیرد که فونت سرفایل را دوست ندارد و یا مایل به یک سایه آبی متفاوت است. شما می توانید راهنمای سبک یا به عنوان صفحه خود را از سایت ایجاد کنید، یا آن را یک نماد، به طوری که شما به راحتی می توانید آن را از صفحات طراحی سایت در هنگام کار شما اضافه کنید و آن را حذف کنید.

استفاده سبک های مدرن برای طراحی سایت

هنگام ساخت طراحی سایت راهنمای سبک، معمولا شامل موارد زیر می شود از طریق عنوان اطمینان حاصل کنید که انتخابگرهای جهانی خود به عنوان مثال، همه عنوان برای هر سطح عنوان تایپ کنید. پاراگراف شما ممکن است نیاز به سبک های پاراگراف جداگانه برای محتوای بلند مدت و دیگر دکمه فراموش نکنید که کشورهای مختلف خود را سبک کنید لینک متنی به همین ترتیب در ایالات رنگ ها حتما تمام رنگ های سفارشی خود را به عنوان نمونه های جهانی ذخیره کنید. ساخت قسمت راهنمای راهنمای سبک خود را به یک نماد، آن را آسان به قطره به هر صفحه طراحی سایت برای مرجع و سپس حذف کنید نوک طرفدار سبک خود را یک نماد هدایت کنید. تمام بخش راهنمای راهنمای سبک خود را به یک نماد تبدیل کنید تا از هر صفحه طراحی سایت اضافه یا حذف شود.
این مفید است زیرا به شما اجازه می دهد که راهنمایی سبک را در صفحه ای که در حال کار بر روی آن هستید مراجعه کنید و به راحتی می توانید آن را در صفحه طراحی سایت انجام دهید. شما همچنین می توانید انواع سبک و تاریک از عناصر متن و آرم ها را اضافه کنید. پس زمینه صفحات مفید در رنگ متفاوت خواهد بود. مرحله پالت رنگ نام تجاری خود را ایجاد کنید ما ذکر کردیم رنگ ها را به راهنمای سبک در مرحله قبل اضافه کنیم، اما توجه بیشتری را جلب می کند. یک بلوک دیواری را به صفحه طراحی سایت خود اضافه کنید و رنگ پس زمینه خود را از طراحی سایت فتوشاپ به آن بدهید. برای انتخاب رنگ در خود از استفاده کنید و کد را به سمت بچسبانید تا اطمینان حاصل شود که فقط سایه درست شده است.