رضایت مشتریان طراحی سایت

رضایت مشتریان طراحی سایت

رضایت مشتریان طراحی سایت


رضایت مشتریان طراحی سایت : در مقاله ی امروز قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که بهتر است برای افزایش بازدهی طراحی سایت تان از آن ها استفاده کنید . درک نکاتی که در این مقاله ذکر شده بسیار آسان می باشد اما در شمار بسیاری از پروژه های طراحی وب سایت نادیده گرفته می شوند .
در بسیاری از وب سایت ها دیده شده هنگامی که یک کاربر از آن وب سایت خرید می نماید هیچ پیام تشکری برای وی ارسال نمی شود . ممکن است این موضوع بسیار پیش پا افتاده باشد اما موجب مراجعه مجدد مشتریان به سایت شما و نهایتا افزایش درآمد شما خواهد شد .


یادآوری کسب و کار تان به کاربران :


یکی از مهم ترین موارد در افزایش بازدهی یک طراحی وب سایت ، یادآوری کسب و کار به مشتریان و بازدیدکنندگان می باشد . برای هر فردی دریافت پیام تبریک در زادروز تولدش بسیار لذت بخش می باشد از این رو می توانید برای ثبت شدن در ذهن مشتریان تان برای آن ها پیام تبریک تولد ارسال نمایید . شما می تواند در هنگام ثبت نام کاربران در وب سایت تان از آن ها تاریخ تولدشان را سوال نموده و در روز مورد نظر پیام تبریک را برای آن ها ارسال نمایید . هم چنین می توانید در این روز برای مشتریان خود تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر بگیرید .
علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از مناسبت های گوناگون در طول سال نیز به عنوان فرصتی مناسب برای ارسال پیشنهاد های ویژه و تخفیف های گوناگون برای مشتریان تان استفاده کنید .


ارسال پیام تشکر :


سعی کنید برای تمامی مشتریان پس از هر نوع خریدی از طراحی سایت ، پیام تشکر ارسال نمایید . مشتریانی که از کارت های اعتباری برای خرید از طراحی وب سایت شما استفاده می نمایند بهترین فرصت برای کسب و کار شما به حساب می آیند . از پیام تشکر می توانید برای تمامی کالا های موجود در طراحی وب سایت تان استفاده نمایید ، هم چنین اگر در وب سایت تان محصول یا کالایی برای فروش ندارید می توانید برای قدردانی از کاربران برای استفاده از خدمات تان پیام تشکر ارسال نمایید .