رتبه یک گوگل شدن

رتبه یک گوگل شدن

رتبه یک گوگل شدن


رتبه یک گوگل شدن
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران برای کسانی که در تلاش برای ایجاد ترافیک ارگانیک هستند ، Google قدرتمندترین است. وب را می خزد و تعیین می کند که تقریباً برای هر موضوعی کدام صفحات برای کاربران مفیدترین و مرتبط هستند.
برای رسیدن به این هدف ابتدا می بایست به چند سؤال زیر پاسخ داد :
• آیا رتبه یک گوگل شدن برای هر کسب و کاری ضروری است ؟
• آیا سایت را تنها با پرداخت پول می توان به رتبه یک گوگل آورد ؟
• آیا سایت که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است در همان رتبه یک باقی می ماند ؟
• رتبه یک گوگل شدن نیاز به چه مقدار هزینه و زمان دارد و با این حجم از رقابت در اینترنت آیا واقعا شدنی است ؟

برای پاسخ به این سؤالات ابتدا می بایست گفت :

• هر کسب و کاری نیاز به رتبه یک گوگل شدن ندارد . این که شما در صفحات اول گوگل باشد امری ضروری است ، زیرا اکثر کاربران اینترنتی تنها از سایت های صفحه ی اول گوگل بازدید می نمایند.
• اگر طراحی سایتی بر اساس اصول سئو و مطابق با الگوریتم های گوگل توسط شرکت سئو ، سئو و بهینه سازی شود ، می تواند پس از گذشت مدت زمانی ، علاوه بر رتبه یک گوگل شدن ، جایگاه خود را نیز حفظ نماید که این کار چندان آسان نیست اما شدنی است .
• هر وب سایتی شرایط و ویژگی های متفاوتی با سایرین دارد و نمی توان زمان و هزینه ی مشخص برای تمامی طراحی سایت ها بر آورد کرد . پیش از اقدام به سئو و بهینه سازی سایت ، می بایست سایت رقبا را از همه لحاظ آنالیز نمود . به عنوان مثال ، برخی از سایت های رقیب سالهاست که در حال فعالیت می باشند.

مرحله 1: کلمات کلیدی کم عملکرد را پیدا کنید

بیشتر متخصصان جستجوگر تبلیغ ، یافتن رتبه بندی صفحه دو شما را تبلیغ می کنند ، سپس سعی می کنند آنها را به صفحه یک فشار دهند. این منطقی به نظر می رسد ، اما دو دلیل وجود دارد که این ایده خوبی نیست:
• همیشه بهبود رتبه بندی با بیش از 10 امتیاز آسان نیست.
• اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، فقط رتبه بندی در صفحه 1 نباید هدف شما باشد.
اولین نکته باید کاملاً توضیحی باشد. به این شکل فکر کنید: برد در مسابقه از دو گل عقب تر از ده عقب بردن راحت تر است.
در مورد آن نکته دوم ، نگاهی به منحنی میانگین CTR برای چند صفحه اول نتایج Google بیندازید.

مرحله 2. برای رتبه بندی بالاتر ، یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید

هر کلمه کلیدی در این گزارش فیلتر شده یکی از کلمات کلیدی است که شما قبلاً برای آن رتبه بندی کرده اید ، اما نه در موقعیت قطب. این بدان معناست که هنوز جای پیشرفت وجود دارد. مرحله بعدی حذف این لیست برای کلمات کلیدی است که بیشتر می خواهید رتبه بندی آنها را بهبود ببخشید.
با گفتن این موارد ، هیچ رتبه ای برای جستجوی رتبه بندی برای کلمات کلیدی کم ارزش یا مواردی که احتمالاً کار دشواری است وجود ندارد. بنابراین در اینجا چند نکته برای جستجوی بهترین کاندیداها وجود دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال رتبه یک گوگل می باشید ، به شرکت طراحی سایت و سئو مراجعه نمایید. اگر هنوز سایت را طراحی و راه اندازی نکرده اید ، از آنها بخواهید سایتی سئو پذیر برای شما طراحی نمایند. نحوه چیدمان طراحی سایت از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.