راه های افزایش بازدید طراحی سایت

راه های افزایش بازدید طراحی سایت

راه های افزایش بازدید طراحی سایت


راه های افزایش بازدید طراحی سایت از آنجایی که با تغییرات روز افزون دنیای اینترنت و الگوریتم های گوگل همواره در حال پیچیده تر شدن است برای افزایش بازدید طراحی سایت و بیش تر شناخته شدن آن باید خود را با دنیای الگوریتم های گوگل به روز کنیم.

مهم ترین روش های افزایش بازدید از طراحی سایت عبارتند از:

وجود محتوای خوب در طراحی سایت
یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل که بسیار در نظر بازدید کننده مهم و حساس است و توسط آن به طور باور نکردنی جذب طراحی سایت شما می شوند وجود محتوا در طراحی سایت است که خوب یا بد بودن آن در ترافیک سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همیشه سعی کنید بهترین محتوا را ارائه دهید تا بازدید کنندگان سایت شما به جواب سوالی که در ذهنشان ایجاد شده به راحتی دسترسی پیدا کنند.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت
بعد از طراحی سایتتان اولین موردی که باید به آن توجه کنید ریسپانسیو بودن آن است همانطور که سایت شما در کامپیوتر نمایش داده می شود باید به راحتی در نمایشگرهای کوچک نیز مانند موبایل و تبلت نمایش داده شود تا اکثر افراد که جستجوهای خود را با موبایل و تبلت انجام می دهند باید به راحتی قابل دیدن باشد و مشکلی را در نمایش آن ایجاد نکند.

سرعت طراحی سایت
داشتن سرعت بارگزاری بالا در دسترسی افراد به طراحی سایتتان بسیار مهم می باشد زیرا اگر افراد ببینند که سرعت سایت شما پایین می باشد کلافه شده و سریعا طراحی سایت شما را ترک خواهند کرد به همین دلیل زود زود سرعت طراحی سایت خود را چک کنید تا اگر با مشکلی مواجه شد به رفع آن بپردازید.

داشتن عنوان مناسب در محتوا
افراد با عنوان ها جذب محتوا می شوند در اصل عنوان باید طوری باشد که بازدید کننده را به خواندن محتوا دعوت کند هر چه عنوان شما جذاب باشد به همان اندازه افزایش بازدید محتوا و سایت شما افزایش پیدا می کند.

درج تصاویر در طراحی سایت
داشتن تصاویر جذاب در بین محتوایتان باعث می شود تا وجود نوشته های طولانی از یکنواختی در بیاید و با ایجاد تصاویری که شما قرار داده این روحی به محتوای خود ببخشید.همچنین می توانید با اضافه کردن جدول و گرافیک جذاب به محتوای طراحی وب سایت خود آن را چشمگیر تر کنید.

بروز رسانی محتوا طراحی سایت
محتوایی را که ارائه می دهید را به روز کنید و طبق اطلاعات روز آن ها را در اختیار افراد قرار دهید تا کسانی که به سایت شما می آیند با خواندن مطالب قدیمی باعث ازبین رفتن اعتماد آن ها نسبت به سایت شما نشود.

ایجاد بک لینک برای طراحی سایت
بک لینک یکی دیگر از روش های مهم سئو می باشد که در بالا بردن بازدید سایت شما کمک بسیاری می کند هنگامی که طراحی سایت دیگری به سایت شما لینک می دهند گوگل از با ارزش بودن سایت شما اطلاع پیدا می کند برای دریافت بک لینک می توانید به صورت رایگان و اصولی به انجام آن بپردازید.

پاسخ به سوالات بازدید کنندگان
پاسخ دادن به سوالات بازدید کنندگان در حین ادب و توضیح کامل باعث می شود بازدید کننده رضایت کامل را از سایت شما داشته باشد و تبدیل به مشتری شود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی
از آنجا که اکثر افراد در شبکه های اجتماعی به فعالیت می پردازند و بیش تر اوقات فراغت خود را در آن جا سپری می کنند بهتر است برای کسب و کار خود شبکه اجتماعی مخصوصی داشته باشید تا با فعالیتتان افراد را با کسب و کار خود آشنا کنید.

آنالیز سایت رقبا
تحلیل رقبا برای افزایش بازدید سایت شما بسیار تاثیرگذار می باشد باید به بررسی منابع اصلی ترافیکی که دریافت می کنند بپردازید.

دیجیتال مارکتینگ
یکی دیگر از روش هایی که برای افزایش بازدید سایت انجام می دهند دیجیتال مارکتینک می باشد که با استفاده از ارسال ایمیل و قرار دادن لینک در ایمیل به ترافیک بیش تری منجر می شوند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش