رازهای طراحی سایت فروشگاهی

رازهای طراحی سایت فروشگاهی

رازهای طراحی سایت فروشگاهی


رازهای طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران هدف از طراحی سایت فروشگاهی فروش محصولات می باشد به همین دلیل باید به نکات جزئی و پر اهمیت دقت لازم انجام شود. محصولات برای طراحی سایت فروشگاهی باید در قسمت محصولات توضیحات کامل و جامعی در مورد محصولات مورد نظر داده شود تا بازدید کننده ای که مطالب را می خواند حدالامکان هیچ سوالی برایش پیش نیاید تا اطلاعاتش از محصول کامل باشد و به راحتی اعتماد کند و به خرید محصول بپردازد.
تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است که از هر محصول از زوایای مختلف و حتی قسمت های مختلف آن محصول تصاویر مختلفی در سایتتان قراردهید.هرچه تصاویر شما با کیفیت تر باشد در نظر مشتری بسیار حائز اهمیت خواهد بود شما حتی می توانید یک ویدیو کوچک برای معرفی محصولتان هم در سایت قرار دهید.

خرید آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی

تا جایی که می توانید مراحل خرید را برای مشتریانتان راحت کنید تا درروند مراحل خرید مشکلی برایشان پیش نیاید و برایشان ابهام نباشد تا دوباره به سایت شما سر بزنند و خرید کنند.و همچنین سایت باید از امنیت بالایی برخوردار باشد زیرا که مشتری که در حال خرید کردن است اطلاعات شخصی خود را در اختیار سایت قرار می دهد پس حتما باید از دست هکر ها در امان بود.
ریسپانسیو بودن نکته ی دیگر در مورد سایت های فروشگاهی که باید به آن دقت کرد این است که سایت شما در موبایل ها و تبلت ها نیز از وضوح بیش تری برخوردار باشد چرا که اکثرا از موبایل و تبلت خود برای جستجو استفاده می کنند طراحی سایت شما باید از ریسپانسیو باید در قالب ریسپانسیو صورت گیرد.

پشتیبانی در طراحی سایت

حتما در سایتتان بخشی را برای پاسخ به پرسش های مشتریان طراحی کنید که به صورت انلاین پاسخگو باشید این کار در نظر مشتری بسیار مهم و پر اهمیت خواهد بود جستجوی پیشرفته در طراحی سایت: در سایت فروشگاهی به دلیل به روز رسانی زیاد پیدا کردن محصول مورد نظر مشتری ممکن است با مشکل مواجه شود به این دلیل تعبیه کردن جستجوی پیشرفته باعث می شود که کاربر راحت تر به محصول مورد نظر دست پیدا کند. اهمیت بک لینک در بهینه سازی طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

اطلاعات و خصوصیات محصولات در طراحی سایت

کاربر باید در زمان خرید محصول بداند که محصول مورد نظر دارای چه رنگ بندی و سایز بندی هایی می باشد نظردهی محصول در طراحی سایت فروشگاهی باید قسمتی طراحی شود که مشتری شما نظر خود را در مورد محصولی که خرید کرده اند را بدهند واز تجربه ی خود در اختیار بقیه قرار دهند. محصولات مرتبط شما باید در طراحی سایت انتهای هر صفحه مربوط به محصول قسمتی برای محصولات مرتبط نیز تعبیه کنید که مشتری شما از محصول مورد نظر را با محصولات مشابه مقایسه کند و تصمیم بر خرید آن بگیرد.