رازهای تولید محتوای پر بازدید برای طراحی سایت

رازهای تولید محتوای پر بازدید برای طراحی سایت

رازهای تولید محتوای پر بازدید برای طراحی سایت


رازهای تولید محتوای پر بازدید برای طراحی سایت از آنجایی که با ورود دنیای اینرنت و فضای مجازی همه ی افراد بیش تر وقت خود را صرف آن می کنند کسب و کارها نیز رفته رفته جای خود را از روش سنتی به روش مدرن داده است.طراحی سایت یکی از مهمترین عوامل گسترش کسب و کار می باشد و صاحبین مشاغل برای ارتقا یافتن اوضاع کسب و کار خود و بیش تر شناساندن خود به افراد اقدام به طراحی سایت می کنند مواردهای زیادی را در ارائه یک طراحی سایت حرفه ای باید رعایت کرد که یکی از آن مواردها که بسیار مهم می باشد ارائه تولید محتوای مناسب و جذاب می باشد.
محتوایی که به جذب بازدید کننده و تبدیل آن ها به مشتری بپردازند.برای این کار باید خود را جای بازدید کننده قرار دهید و کارهایی را طبق سلیقه آن ها انجام دهید تا تاثیرگذار باشد تحقیقات ثابت کرده بازدید کنندگان اول از همه نگاه کلی به مطالب طراحی سایت می اندازند و سپس اقدام به خواندن آن می کنند.

مهم ترین و نکات در محتوا نویسی به شرح زیر می باشد:

انتخاب عنوان مناسب برای طراحی سایت
محتوای شما باید دارای عناوین گیرایی باشد تا بازدید کننده با دیدن آن عنوان محتوا کنجکاو شود تا مطالب آن را بخوانند.

اهمیت دادن به گرافیک طراحی سایت
اولین مرحله ای که بازدید کننده وارد طراحی سایت می شود و نا خوداگاه با چیزی که رو به رو می شود ، ساختار کلی طراحی سایت و گرافیک آن و رنگ های مورد استفاده در صفحه محتوای شما می باشد.

اهمیت دادن به کیفیت محتوا طراحی سایت
توجه کنید که کیفیت طراحی سایت شما نیز حائز اهمیت می باشد علیرغم اینکه شما می خواهید برای رشد کسب و کار خود اقدام به تولید محتوا و جذب مشتری می کنید باید به خاطر داشته باشید که هدف اول شما قبل از هر چیزی باید آموزش و سرگرمی باشد تا برای بازدید کننده جالب باشد.

رعایت فاصله بین پاراگراف های محتوا
برای اینکه مطالب شما خوش خوان به نظر بیاید باید به بعضی از نکات ریز توجه کنید به طور مثال فاصله بین پاراگراف ها را در نظر بگیرید بهتر است هر پاراگرافی بین 3 الی 4 خط حاوی متن باشد و فاصله ی آن ها نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد که بی نظمی به وجود نیاورد و بازدید کننده را کلافه نکند.

رعایت قانون کپی رایت در محتوا نویسی
در هر شرایطی بدانید که اگر مطلبی را که ارائه می دهد به هر دلیلی اگر کپی از سایت های دیگر باشد شک نکنید به سرعت توسط موتورهای جستجو گر شناسایی می شوید و امتیاز منفی را برای شما می دهند که برای سئو سایت شما بسیار زیان بار است.

استفاده از تصاویر جذاب برای محتوا
استفاده از تصاویر بسیار نکته ی مهم در تولید محتوا می باشد در نظر بگیرید که وقتی شما تصاویری در بین محتوایتان نداشته باشید پر از متن های پشت سر هم خواهد بود که با دیدن آن ها افراد کلافه می شوند و به سرعت طراحی سایت را می بندند.

برجسته سازی قسمت های مهم محتوا
با برجسته کردن در اصطلاح بلد کردن برخی قسمت های مهم می توانید بر روی آن ها تاکید کنند و توجه بازدید کننده را بر روی مطالبتان و آن قسمت ها بیش تر جلب کنید.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای محتوا
انتخاب کلمات کلیدی مناسب به کار بردن آن در محتوایی که ارائه می دهید بسیار حائز اهمیت است چرا که کلمات کلیدی باعث می شود تا بازدید کننده وقتی به جستجوی کلمه و مطلبی در گوگل باشد سایت شما را بالا می آورد و کاربران را به طراحی وب سایت خود دعوت می کند.پس در انتخاب کلمات کلیدی حساسانه عمل کنید.

استفاده از فونت مناسب برای محتوا طراحی سایت
مورد دیگری که در طراحی سایت باید به آن دقت کنید استفاده از فونت های مناسب می باشد فونت هایی که نه خیلی بزرگ باشد نه خیلی ریز باشد خیلی در هم نباشد و رنگ های مورد استفاده طوری نباشد که باعث اذیت کردن چشم کاربر شود.

بروز رسانی مداوم محتوا
هر چند وقت یکبار محتواهایی را ارائه می دهید را به روز رسانی کنید و طبق اطلاعات به روز محتوایتان نیز به روز باشد چرا که وقتی بازدید کننده اطلاعات قدیمی شما را بخواند و ببیند که اطلاعات شما قدیمی است دیگر به خواندن ادامه ی محتوایتان نخواهد کرد و طراحی سایت شما را می بندد.

نتیجه گیری

برای داشتن یک طراحی سایت ایده آل باید به محتوای آن توجه ویژه ای کنید که اصول داشتن محتوای خوب نیز دارای نکات ریز و درشتی می باشد که توجه به آن می تواند بسیار در رشد و گسترش کسب و کار شما حائز اهمیت باشد و مشتریان شما اعتماد کاملی را نسبت به سایت و کسب و کار شما داشته باشد و مشتری دائمی شما باشد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش