دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس

دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس


دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس آیا تا به حال به طراحی سایت برای کسب و کار خود فکر کرده اید؟ ممکن است در ابتدا ایده ای دست نیافتی و دشوار به نظر بیاید خصوصا اگر تخصصی در این زمینه نداشته باشید. درد واقع راه اندازی یک تجارت آنلاین موفق کار ساده ای نیست و ریسک بزرگی را می طلبد اما زمانی که برای راه اندازی تجارت آنلاین نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی نداشته باشید قدرت ریسک پذیری و اراده برای کار افزایش پیدا می کند. پس شانس خود را با راه اندازی یک طراحی سایت حرفه ای امتحان کنید. اگر قصد راه اندازی سایت به صورت شخصی و یا مدیریت آن با عهده خودتان را کرده اید می بایست سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید که در میان آن ها وردپرس از محبوبیت زیادی برخوردار است.

چرا وردپرس محبوبیت زیادی دارد؟

• سهولت نصب
پروسه نصب بسیار آسان و سریع است و تنها کاری که باید انجام دهید ساخت صفحات سایت و بارگذاری دیتابیس می باشد.

• سهولت کاربری و استفاده
یکی از برجسته ترین ویژگی های وردپرس راحتی در استفاده است و تمامی افراد حتی کسانی که دانش تخصصی در زمینه طراحی سایت و کار با وردپرس ندارند می توانند با این نرم افزار کار کنند و حتی حرفه ای شوند. وردپرس رابط بصری مناسبی دارد و همچنین مدیر سایت با استفاده از پنل مدیریت می تواند صفحات جدید ایجاد کند، محتوا و تصاویر را آپلود کند و علاوه بر این توسط پنل مدیریت می توان تنظیمات و تم را تغییر داد. متن باز بودن پلتفرم وردپرس که به صورت رایگان نیز در دسترس می باشد هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم کاربردی.

• طراحی سایت ریسپانسیو
از آن جایی که کاربران موبایلی بیشترین نرخ ترافیک را به دنبال دارند وب سایت ها می بایست به صورت ریسپانسیو طراحی شوند تا مشتریان واقعی از طریق تلفن های همراه را نیز جذب کنند. ودرپرس طراحی وب سایت ریسپانسیو ارائه می دهد که بدون نیاز به انجام فرآیند جداگانه و کمک از توسعه دهندگان وب سایت اطمینان می دهد سایت شما در تمامی دستگاه ها نمایش یکسان دارد.

• مدیریت محتوا و رسانه
تصاویر، ویدئو ها و سایر مدیا به راحتی قابل ثبت در طراحی سایت وردپرس هستند. این فرآیند با درگ و دارپ نیز قابل انجام است به این ترتیب می توانید مدیا و محتوای مورد نظر را کشیده و در بخش آپلود رها کنید و همچنین امکان دسترسی به تنظیمات تصاویر و ویرایش آن ها را خواهید داشت.

• تنظیمات ظاهری
طراحی سایت با وردپرس این قابلیت را فراهم می کند که انتخاب های متعددی برای تم و ظاهر وب سایت خود داشته باشید و با توجه به نوع تجارت خود قابل سفارشی سازی است. کاربران می توانند تم مورد نظرشان را دانلود کرده و با توجه به حوزه فعالیت کسب و کار و برند خود از آن ها استفاده کنند و به این ترتیب حضور چشمگیری در دنیا مجازی و هویت مجازی خود ثبت کنند.

• پلاگین های متعدد
وجود پلاگین های متعدد یکی از نقاط قوت پلتفرم هستند. با استفاده از پلاگین ها کاربران می توانند تنظیمات و قابلیت های وب سایت خود را ارتقا دهند و ویژگی های دلخواهشان را به آن بیافزایند و تنها کاری که برای افزودن ویژگی ها و افزونه های جدید نیاز است انجام دهید این است که پلاگین مورد نظر را دانلود کنید. نکته قابل توجه دیگر وجود افزونه های متعددی است که به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

• انعطاف پذیری
وردپرس یک cms متن باز است که با توجه به انعطاف پذیری چشمگیری که دارد می تواند برای انواع طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت آگهی و طراحی سایت خبری و سایر وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرد.

• بهینه سازی و سئو سایت
وردپرس به دلیل کد گذاری های تمیز و ساده ای که دارد به راحتی توسط خزنده های گوگل بررسی و محتوای سایت خوانده می شود و کسب رتبه برای سایت با سرعت بیشتری انجام می شود به همین دلیل است که سایت های وردپرسی سئو فرندلی شناخته می شوند.

طراحی سایت وردپرس

وردپرس امروزه نزدیک به 40 درصد سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند که نشان از ارتقا سرویس دهی وردپرس است و همچنین پیشرفت و بهبود پشتیبانی. علاوه بر این وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است که دلیل آن به روز رسانی به موقع نسخه ها می باشد چرا که در آپدیت های جدید وردپرس باگ ها و اختلالات نسخه قبلی بر طرف می شود. این مورد خصوصا در طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اطلاعات بانکی کاربران رد و بدل می شود و نباید هکران به راحتی به این وب سایت ها حمله کنند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش