دستگاه های پوشیدنی و تاثیر آن بر طراحی سایت

دستگاه های پوشیدنی و تاثیر آن بر طراحی سایت

دستگاه های پوشیدنی  و تاثیر آن بر طراحی سایت


چگونه دستگاه های پوشیدنی وب سایت های سنتی را تغییر خواهد داد.

برای تقریبا دو دهه، بازاریابان دیجیتال و کسب و کار آنلاین در برخی از مفروضات اساسی به اینترنت و تجربه آنلاین متکی بودند. طراحی سایت ، تجربه کاربر، محتوا، واستراتژی بهینه سازی سایت همه به درست بودن این فرضیات بستگی دارد.
تا به حال، وب سایت های سنتی قطب اطلاعات برای شرکت ها بودند. آنها را می توان به طور مستقل دید و یا از طریق موتورهای جستجو پیدا کرد، و یک باره رسانه های اجتماعی شروع به توسعه یافتند که آنها را می توان از طریق این کانال ها نیز دید. وبسایت هایی که منجر به ورود بازدید کننده می شوند منجر به فروش هم می شوند. با طراحی عالی و محتوایی قانع کننده، شما می توانید انها راله مشتری تبدیل کنید، اما هدف بزرگ در وهله ی اول این است که کسی را به وب سایت خود وارد کنید، و در سمت دیگر جذب کاربر مهم است، کاربران با تکیه بر وبسایت اطلاعات شرکت را پیدا می کنند. هنگامی که اینترنت به طور گسترده ای در دسترس قرار گرفت و تلفن های همراه محبوب گشت ، اصول طراحی و کسب ترافیک تغییر کرد. کاربران نیاز به تجربه ای مشابه بر روی دستگاه های تلفن همراه دارند در غیر اینصورت آنها رد می کنند.