جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت

جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت

جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت


جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران یکی ازمهم ترین دغدغه های مدیران طراحی سایت افزایش نرخ بازدید کنندگان می باشد به خصوص سایت های فروشگاه های اینترنتی که رونق کسب و کارشان وابسته به بازدید کنندگان و ترافیک سایت می باشد. همانطور که می دانید اولین بازدید کاربر از اهمیت ویژه ای بر خوردار است چرا در اولین ورود تصمیم می گیرد در طراحی سایت بماند و حتی در آینده دوباره به مراجعه کند یا به سرعت سایت را ترک کند.
در فروشگاه اینترنتی مهم ترین اصل پس از جذب کاربر تبدیل آن به مشتری است که این امر در صورتی امکان پذیر است که بازدید کننده تمایل به بررسی داشته باشد و تمامی بخش های سایت شما را مشاهده کند در این مرحله شما نیزبه عنوان مدیر وب سایت می بایست اصول صحیح برای راه اندازی پیروی کنید تا کاربر را فراری ندهید و او را حفظ کنید. به این ترتیب با افزایش بازدید کنندگان و جذب حفظ آن ها افزایش فروش و سود آوری را به دنبال خواهید داشت.

چگونگی و نکات جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت عبارتند از:

•اهمیت عنوان بر جذب بازدید کننده در طراحی سایت
اولین چیزی که کاربر با آن رو به رو می شود عنوان صفحات و متن ها است و با مشاهده عنوان به پیش داوری در خصوص محتوای شما مشغول می شود پس قبل از تولید محتوای مناسب زمانی را برای انتخاب عنوان جذاب و مرتبط قرار دهید.
•سرعت بالای بارگذاری صفحات طراحی سایت
بدیهی است که کاربر پس از ورود تمایل دارد به سرعت به بررسی صفحات و بخش های مختلف بپردازد پس می بایست تمام تلاش خود را برای بالا بردن سرعت بارگذاری انجام دهید و علاوه بر این از گوگل امتیاز خوبی برای خود کسب کنید.
•پرهیز از تبلیغات زیاد در طراحی سایت
مسلما یکی از عواملی که کاربر را فراری می دهد وجود تبلیغات متعدد و پاپ ها می باشد پس حد الامکان از این کار خودداری کنید تا تعداد خروج بازدید کنندگان شما افزایش پیدا نکند.
•ریسپانسیو بودن طراحی سایت
اصطلاحا رسپانسیو بودن که امروزه گوگل نیز به آن توجه ویژه ای می کند این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با استفاده از هر دستگاهی قابلیت ورود و مشاهده را داشته باشند.
•قابلیت گزینه اشتراک گذاری مطالب طراحی سایت
اگر در طراحی سایت خود مقالات و مطالب مفیدی ارائه می دهید با اضافه کردن گزینه اشتراک گذاری به کاربران امکان اشتراک گذاری مطالب وب سایت خود را بدهید و امکان افزایش بازدید کنندگان خود را فراهم کنید.
•ارائه بخش خبرنامه در طراحی سایت
در این بخش این امکان را به مخاطبان می دهید که به دلخواه و تصمیم خودشان اطلاعاتی مانند شماره تماس یا ایمیل را در اختیار شما بگذارند. این افراد معمولا به مشتریان شما مبدل می شوند.

نتیجه گیری

با رعایت نکاتی ساده که در بالا گفته شد می توانید طراحی سایتی موفق با آمار بازدید کنندگان بالا و مشتریان دائمی داشته باشید. برای مطالعه سایر مقالات در این خصوص به وب سایت ما مراجعه کنید. از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می توان به طراحی سایت تهران و سئو حرفه ای اشاره نمود که با مطالعه ی آن به راحتی می توانید به درآمدزایی بپردازید.