تکنیک های جدید طراحی وب سایت

تکنیک های جدید طراحی وب سایت

تکنیک های جدید طراحی وب سایت


تکنیک های جدید طراحی وب سایت : در طراحی سایت می توان از روش های بسیاری استفاده نمود . بسته به نوع وب سایت و هدف کارفرما از راه اندازی و طراحی وب سایت ، این روش ها می توانند متفاوت باشند . در مقاله ای که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم به تحلیل و بررسی برخی از روش های پرکاربرد در این زمینه خواهیم پرداخت .


طراحی وب سایت با JAVA Script :


این زبان برنامه نویسی به عنوان اولین زبان اسکریپت در رابطه با مرورگر های اینترنت شناخته شده است . در واقع زبان های حوزه ی اسکریپت به عنوان حد وسط ما بین کد های حوزه HTML و دیگر زبان های کد نویسی وجود دارند و به طور مفسر در حال فعالیت می باشند . میان زبان برنامه نویسی JAVA و JAVA Script تفاوت های بسیاری وجود دارد . در واقع جاوا سکریپ به صورت کاملا مستقل می باشد و توسط شرکت های NetScape و SUN تولید شده است . زبان برنامه نویسی جاوا هم به صورت فایل اجرایی و هم در صفحات وب سایت دارای کاربرد می باشد در صورتی که جاوا اسکریپت تنها برای استفاده در اینترنت به وجود آمده است .


طراحی سایت با HTML :


این زبان برنامه نویسی زبان استاندارد در حوزه طراحی وب سایت می باشد . در واقع تمامی کد های موجود در یک صفحه در آخر به کد های HTML تبدیل می گردند و توسط مرورگر ها قابل نمایش خواهند شد . به بیان دیگر در مرورگر ها امکان شناسایی کد های php و asp که سمت سرور می باشند وجود ندارد و تنها کد قابل درک برای آن ها کد های HTML می باشد . در صفحاتی که با این زبان کد نویسی شده اند می توانید از کاراکتر هایی هم چون جدول ، تصاویر ، متن ها و مواردی از این قبیل استفاده نمایید . البته نا گفته نماند برای هر یک از این کاراکتر ها می بایست از تگ مربوط به آن استفاده نمایید . در واقع صفحات HTML از کد های متنی تشکیل شده است . مقاله جاوا اسکریپت در HTML نیز مرتبط با این مقاله میباشد.