تعرفه بازاریابی آنلاین در طراحی سایت

تعرفه بازاریابی آنلاین در طراحی سایت


تعرفه بازاریابی آنلاین در طراحی سایت من این سؤال را در پیش می گیرم بودجه بازاریابی خود را برای چه چیزی هزینه می کنید سوال خصوصاً هیجان انگیز نیست درست است منظور من این است که چه کسی می تواند در مورد بودجه صحبت کند وقتی می توانید در مورد چیزهای هیجان انگیز مانند چت بوتس یا هک رشد صحبت کنید با این حال نحوه هزینه بودجه خود در طراحی سایت بسیار مهم است مثل مالیات است جالب نیست اما به هر حال باید این کار را انجام دهید.
اگر مالیات خود را به درستی انجام ندهید می توانید پول زیادی را از دست بدهید و تصمیمات غلط در مورد بودجه بازاریابی شما نیز می تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه آورد. من با بازاریان زیادی آشنا شده ام که پول زیادی را صرف نرم افزار می کنند و طرفداران جعلی را در رسانه های اجتماعی در طراحی سایت خریداری می کنند. این بازاریاب ها در حال تحقق پتانسیل های خود نیستند زیرا بودجه خود را بابت موارد بی فایده هدر می دهند.

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

شما می دانید عبارت قدیمی محتوا پادشاه است نه منظورم این است که چرا این مقاله را می خوانید؟ زیرا حاوی اطلاعات مفیدی است. بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای در طراحی سایت مهم و محبوب می شود. موثرترین شکل بازاریابی محتوا ، وبلاگ است. من عاشق پست های وبلاگ هستم زیرا آنها به من این امکان را می دهند که اطلاعات ارزشمند زیادی را در اختیار خوانندگانم قرار دهم. من می توانم با مباحث پیچیده به روشی طولانی و مفصل سر و کار داشته باشم.
هیچ قالب دیگری نمی تواند چنین چیزی را به من ارائه دهد من می دانم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم زیرا چند میلیون در حرفه ام از دست داده ام اما اکنون من برنامه ریزی بودجه را می دانم ، حتی اگر مجبور شدم آن را به سختی در طراحی سایت یاد بگیرم. من حرفه خود را مدیون بازاریابی محتوا هستم ، بنابراین دوست دارم که برای آن پول خرج کنم ، و اندکی هم نیست. شاید شما می دانید دستورالعمل های من در صفحه کوئک اسپورت است.

بازاریابی محتوا در طراحی سایت

انتشار پست های عالی وبلاگ کافی نیست استراتژی شما باید کامل باشد محتوا ، خواه تصاویر ، متن ها یا فیلم ها ، کار زیادی می خواهد. احتمالاً قبلاً یک استراتژی بازاریابی محتوا دارید. سپس می خواهم از شما چیزی بپرسم استراتژی شما در طراحی سایت چقدر سازمان یافته است آیا شما یک فرآیند خوب فکر کرده اید که بارها و بارها پیاده سازی می کنید یا در هنگام اجرای آن احساس روده خود را دنبال می کنید؟ اگر جواب شما دومی است.
وقت خود را تلف می کنید مانند این برای بازاریابی محتوا من مبلغ دلار برای ایجاد این راهنما قرار داده ام. من هر سال هزاران دلار صرف مطالب خود کردم چرا من این کار را می کنم زیرا محتوا پایه و اساس برند من نیل پاتل در طراحی سایت است وقتی نیل پاتل را می شنوید ، بلافاصله به مقاله های مفصل و مفید من فکر می کنید ، مانند مطلبی که می خوانید. اما لازم نیست که شما یک نویسنده با استعداد یا حتی نویسنده باشید می توانید یاد بگیرید که چگونه مقالات وبلاگ عالی بنویسید.

ابزارهای بک لینک در طراحی سایت

من در واقع می خواستم این بخش را با ابزار سئو بنامم ، اما بعد متوجه شدم که این دسته بندی بسیار گسترده است. به همین دلیل است که اکنون شما را با ابزارهای بک لینک که می توانید برای بهبود نمایه پیوند خود استفاده کنید معرفی می کنم. بک لینک ها در سئو مانند ارز هستند. می توانید از آنها برای قرار دادن صفحه خود در نتایج جستجو و رشد طراحی سایت خود استفاده کنید. اکنون اشتباه نکنید ، بسیاری از برنامه های عالی از جمله موز وجود دارد.
یک نویسنده مستقل را در طراحی سایت استخدام کنید استراتژی شما فقط در صورت داشتن ابزارهای مناسب می تواند کار کند. وقتی می گویم ابزار ، بیشتر منظورم نرم افزار و برنامه است. به عنوان مثال ، یک سیستم مدیریت محتوا سی ام اس با استفاده از سی ام اس می توانید استراتژی خود را در طراحی سایت اصلاح کنید. وردپرس یک سی ام اس شناخته شده است. بسیاری از برنامه های مدیریت محتوا وجود دارد و همه آنها عمدتا از نظر قیمت متفاوت هستند.

توزیع رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

لازم نیست که به شما بگویم رسانه های اجتماعی چقدر مهم هستند. اکثر شرکت ها از این واقعیت آگاه هستند ، اما بیشتر آنها هزینه های بسیار کمی را صرف رسانه های اجتماعی می کنند. چرا در استراتژی رسانه های اجتماعی خود هیچ پولی نمی گذارید همچنین چند برنامه وجود دارد که اغلب برای مدیریت پروفایل های اجتماعی در طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. این شامل بافر است. حتماً از آن شنیده اید با استفاده از این برنامه می توانید کمک های خود را از قبل برنامه ریزی کنید.
می توانید چندین حساب و پروفایل را به طور همزمان پیوند داده و تمام محتوای خود را بصورت خودکار تنظیم کنید. من از بافر استفاده می کنم و فکر می کنم عالی است. برای امتحان کردن بافر می توانید از آزمایشی رایگان در طراحی سایت استفاده کنید. برای این کار در صفحه اصلی ثبت نام کنید و یک حساب کاربری تنظیم کنید. دسترسی رایگان محدود است ، بنابراین می خواهم نسخه های برتر را به شما توصیه کنم. برنامه های مختلفی وجود دارد بافر چیزی را برای همه ارائه می دهد.

تجدید نظر در متون طراحی سایت

به سرعت پنج شرکت موفق را که می شناسید به یاد بیاورید اکنون طراحی سایت های آنها را باز کنید. به اشعار توجه ویژه ای کنید. من در واقع شرط نمی بندم ، اما در این حالت می خواهم شرط بندی کنم که تمام طراحی سایت ها متون فوق العاده خوبی دارند. اگر کاربر در متون شما یافت نشد ، محصول شما را خریداری نمی کند. متون شما باید قانع کننده باشند. اگر اینگونه نباشند ، باید سرمایه گذاری کنید و متن های خود را تجدید نظر کنید.
شما باید یک نویسنده نویس خوب استخدام کنید که نیازهای شما را درک کند و تمام متن های شما را متناسب با مخاطبان مورد نظر خود قرار دهد. خواه شرکت های کوچک باشد یا تیم های بزرگی با بیش از صد کارمند اما اگر واقعاً جدی هستید ، باید کمی پول بیشتری سرمایه گذاری کنید. چند برنامه وجود دارد که من می خواهم به شما توصیه کنم. از توصیف من می توان دریافت که من طرفدار بزرگی هستم من از ابزارهای بک لینک رایگان زیادی استفاده کردم.

بارگیری مجدد در طراحی سایت

اگر هنوز از ریتارگتینگ که به آن بازاریابی نیز گفته می شود استفاده نمی کنید مشتری و فروش خود را از دست خواهید داد مشتریان بالقوه که فقط یک بار تبلیغات شما را می بینند می توانند بلافاصله محصول شما را خریداری کنند اما معمولاً اینگونه نیست فقط در حدود از نفر وقتی اولین بار با برند تماس می گیرند ، محصولی را در طراحی وب سایت خریداری می کنند برای تصمیم گیری در مورد خرید ، مشتریان بیشتر باید تبلیغات شما را ببینند.
با استفاده از این استراتژی ساده می توانید به مشتریان بیشتری برسید و حتی لازم نیست تلاش بیشتری کنید. شما باید بخشی از بودجه خود را برای بازآرایی دوباره برنامه ریزی کنید و مبلغ کمی را برای فعالیت های بازاریابی مجدد در طراحی سایت اختصاص دهید. اکثر آنها کار بسیار خوبی در طراحی سایت انجام داده اند ، اما از همه آنها پیشی گرفته است. داده های کلمات کلیدی خود را در فواصل منظم به روز می کند و تاکنون تریلیون پیوند را در پایگاه داده خود ذخیره کرده است.

بازاریابی ایمیل در طراحی سایت

اکثر قریب به اتفاق بازاریابان می گویند که بازاریابی از طریق ایمیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو این بیانیه پول در لیست است چیزی در مورد آن وجود دارد بازاریابی پست الکترونیکی نمی تواند یک شرکتی را به موفقیت در یک شب منجر کند ، اما شما می توانید با مشتریان و آینده نگران ایده خود را مبادله کرده و رابطه بهتری با آنها در طراحی سایت برقرار کنید. بنابراین جای تعجب ندارد که مجبور باشید بخشی از بودجه خود را صرف ابزار بازاریابی ایمیل کنید.
این برنامه تقریباً امکانات بی پایان را ارائه می دهد و تنوع عملکردها واقعاً در طراحی سایت چشمگیر است. بنابراین کمتر در مورد وزوز و بیشتر در مورد چقدر هزینه صرف می کنید. موسسه بازاریابی محتوا در طراحی سایت دریافت که چگونه بیشتر بازاریابان پول خود را خرج می کنند متأسفانه انتخاب بسیار زیادی وجود دارد از کدام برنامه باید استفاده کنید هیچ برنامه ای مناسب برای هر شرکتی بدون استثنا وجود ندارد.

نتیجه گیری

اما اکنون می خواهم شما را با برنامه های پرکاربرد پست الکترونیکی آشنا کنم. عملکرد مورد علاقه من تقویم است. به سادگی می توانید ایمیل های خود را به مکان دلخواه بکشید و رها کنید. برنامه های نرم افزاری پیچیده ، فنجان چای من نیستند به همین دلیل فکر می کنم بسیار عالی است. با وجود استفاده ساده ، توابع چیزی را برای مطلوب باقی نمی گذارد می توانید این برنامه را به مدت یک ماه به صورت رایگان در طراحی وب سایت امتحان کنید ثبت نام آن در صفحه اصل است.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش