ترفند های کسب موفقیت در طراحی سایت

ترفند های کسب موفقیت در طراحی سایت

ترفند های کسب موفقیت در طراحی سایت


ترفند های کسب موفقیت در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران به احتمال زیاد یکی از دو عکس یا شاید دکمه در طراحی سایت ذکر شده را انتخاب کنید. این ویژگی ها به وضوح برجسته ترین صفحه است هر دو در اندازه و زیبایی شناسی بصری. سلسله مراتب ویژوال، عمل ساخت عنصری در طراحی سایت است که می خواهید بازدیدکنندگان با بیشترین توجه خود را نسبت به هر چیز دیگری درگیر کنند. چند راهکار برای استفاده از سلسله مراتب بصری برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان طراحی سایت برای انجام یک اقدام خاص وجود دارد. همانطور که در مثال بالا، شما می توانید عناصر خاصی از طراحی سایت خود را بزرگتر و دقیق تر کنید. همچنین ممکن است از رنگ دکتر دندانپزشکی استفاده کنید: صفحه اصلی طراحی سایت با های مختلف شرح دهید که چگونه بیشتر بدانید از دریای آبی رنگ است. شما می توانید به سادگی از فضای خالی استفاده کنید تا عنصر هدف شما به عنوان انجام دهید وقتی که از سلسله مراتب بصری استفاده می کنید، ترفند این است که عنصر تمرکز خود را در طراحی سایت برجسته کنید در حالی که همزمان آن را با بقیه سایت خود سازگار کنید. به عبارت دیگر، آن را برجسته کنید اما در مورد آن نگران نباشید مشاور بازاریابی دیجیتال، طراحی توجه کردن و نگه داشتن اگر ما این نکته را به یک کلمه تکمیل کردیم، آن به احتمال زیاد غوطه وری می شود. شما می خواهید بازدید کننده ها با طراحی سایت خود درگیر شوند که در طول مدت اقامت خود آنها هرگز در اطراف آنها را فراموش نکنند. تصویر هارو از یک سرویس گیرنده با کوه در پشت و نوار جستجو من فقط می تواند در این تصویر صلح آمیز از طراحی سایت در تمام روز تماشا کنید. نگاهی به چگونگی جردن روپر از خلاقیت انقلاب و نگه می دارد توجه ما با استفاده از ترکیبی از تصاویر چشمگیر و نسخه بد: با موهای صورتی و سیاه لباسها در سمت چپ و طراحی سایت او کپی شده و در سمت راست گاهی اوقات، حفظ توجه بازدیدکنندگان به معنی ارائه غیر منتظره است.

کسب موفقیت در طراحی سایت

همانطور که طراحی سایت با کپی خرابکارانه اش می کند. در موارد دیگر، به سادگی به معنی گفتن بازدید کنندگان دقیقا همان چیزی است که آنها باید انتظار داشته باشند که چگونه است چگونه کار می کند برای خرید یک کارت تبریک مجازی. مهم ترین چیز در ذهن داشته باشید این است که طراحی سایت شما به بازدید کننده تجربه آن را به یاد ماندنی تمرکز منحصر به فرد اگر طراحی سایت و طراحی وب سایت شما با هدف جستجوی مشتری منطبق نباشد، معادل انجام جراحی با خاموش کردن چراغ است. به همین دلیل مهم است که هر یک از صفحات طراحی سایت شما خود را به گونه ای تنظیم کند که پرس و جو کاربر را حل کند در غیر این صورت آنها فقط می روند و به دنبال راه حل دیگری می گردند. دن یانگ، مدیر، هر صفحه در وب سایت شما باید برای یک دلیل وجود دارد. صفحات طراحی سایت شما نباید بازدیدکنندگان را در بیش از یک جهت افزایش دهد. آنچه که شما می خواهید بازدید کنندگان خود را در یک صفحه خاص انجام دهید این چیزی است که شما باید توجه خود را بر طراحی سایت تمرکز کنید. این به این معنا نیست که همه چیز در صفحه غیر مهم است. در حقیقت از آن دور است. برعکس، هر چیز دیگری در صفحه باید به منظور هدایت یک بازدید کننده به عمل خاصی که می خواهید آنها را انجام دهد، هدایت می شود. منبع در مثال بالا، پیشنهاد می شود جلو و مرکز را ارتقا داد، اما تماس با عمل ، دکمه نیز کریستالیزه شده است. گاهی اوقات ممکن است بخواهید ثانوی را برای جذب بازدیدکنندگان طراحی سایت که تمایلی دارند برای انجام عملیات اصلی طراحی سایت با این حال، اصلی دیدن برنامه ها واضح است، و آسان ساختن کسانی که آماده اند انجام می دهند. هدف شما باید استفاده از کلیه هر صفحه در طراحی سایت خود برای آماده سازی بازدید کنندگان با عنصر مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید. برای ثبت نام در لیست پستی خود، خرید محصول خود و یا تماس با شرکت طراحی سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر هر چیز دیگری در آن صفحه خاص باید بازدیدکنندگان را آماده اقدام به خود کند. انتخاب یک ابزار قانع کننده قدرتمند است، اما شما می خواهید مطمئن شوید که ارائه گزینه هایی است که بازدید کنندگان را در مسیر دلخواه حرکت می دهد، اما آنها را در یک طراحی سایت نمی گیرند این عمل متعادل است.

مشخص کردن اهداف در طراحی سایت

کتاب طراحی سایت مفاهیم اساسی طراحی وب، از جمله تایپوگرافی، نظریه رنگ، طراحی بصری، و خیلی بیشتر. در حال حاضر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود را با مخاطبان خود را در اکنون که ما بر اساس اصول طراحی سایت رفته ایم، مهم است که چیزهایی را از طریق چشم افرادی که واقعا اهمیت می دهند را ببینیم: مشتریان شما. درک رفتار و انتظارات مخاطبان هدف خود به منظور طراحی سایت خود به طوری که مخاطبان خود را و آنها را به عمل می کشد شما باید بدانید که چگونه آنها عمل می کنند و چه چیزی انتظار می رود هنگام مرور طراحی سایت شما. از لحاظ رفتار، چند چیز برای یادداشت کردن وجود دارد اول، شما می خواهید بدانید که چگونه و چرا بازدید کنندگان در وب سایت شما در وهله اول به پایان رسید. این اطلاعات اولیه می تواند بینش ارزشمندی را در ذهنیت بازدیدکنندگان طراحی سایت شما هنگام رسیدن به شما فراهم کند. گوگل آنالیتیک می تواند با این کمک کند صفحه ی نشان دادن منابع ترافیکی از ، فیس بوک، گوگل و غیره منبع توجه داشته باشید سه صفحه ارجاع در اینجا. کسانی که از این طراحی سایت بازدید می کنند هرچند ممکن است از به احتمال زیاد فقط مرور هستند و احتمالا بر روی طراحی سایت به صورت شگفت انگیز بر روی طراحی سایت قرار گرفتند. اما کسانی که از فیس بوک و گوگل استفاده می کنند بیشتر احتمال دارد به دلیل خاصی روی صفحه کلیک کنند. گفتنی است که صاحب این طراحی سایت برای کشف آنچه که این دلیل است، به نفع صاحبان طراحی سایت است، بنابراین می توانند مطمئن باشند که ارزش در ارتباط با این دلیل در طراحی سایت آنها وجود داشته باشد. در ذهن داشته باشید، همانطور که در مورد آن صحبت می کنیم در یک لحظه انتظارات بازدیدکنندگان همچنین می خواهید توجه خود را به بازدید کنندگان خود در طراحی سایت خود بیافزایید کدام صفحات بازدید می کنند و با کدام نظرسنجی چگونه با هر صفحه ارتباط برقرار می کنند چه مقدار در هر صفحه صرف می کنید کدام صفحات عمدتا باعث می شود تا آنها به طور کامل از طراحی سایت شما حرکت کنند پاسخ به این سؤالات می تواند بینش ارزشمندی در مورد چگونگی بازدیدکنندگان شما در طراحی سایت شما برقرار کند.