تحلیل پارامترهای الکسای سایت

تحلیل پارامترهای الکسای سایت

تحلیل پارامترهای الکسای سایت

از آنجایی که درک و تحلیل پارامترهای الکسای سایت برای مدیران سایت اهمیت ویژه ای داره این مطلب را برای دوستانی که با پارمترهای الکسا آشنایی کافی ندارند منتشر شده است:

رتبه
مورد نخست که با ایکون زمین مشخص شده رتبه جهانی سایت و مورد بعد که با پرچم یک کشور مشخص شده ، مشخص می کنه سایت شما در کشوری که بیشترین نرخ بازدید را دارد چه رتبه ای دارد. توجه : فرض کنید رتبه سایت شما در آلمان 100 و در آمریکا 1000 باشد و 20% ترافیک سایت از آلمان و 30% ترافیک از آمریکا باشد. چون نرخ ترافیک شما از آمریکا بیشتر است رتبه 1000 در آمریکا نمایش داده می شود.  
رتبه کشوری و جهانی

تعامل بازدیدکنندگان
Bounce Rate: این پارامتر مشخص می نماید چند درصد از بازدید کنندکان پس از دیدن اولین صفحه وبسایت شما را ترک کرده اند. هر چه میزان این مقدار کمتر باشد وضعیت سایت شما بهتر است. معمولا بالای 80% بد ، 50% متوسط و زیر 30% عالی است . این مورد زمانی بیشتر خودنمایی می کند که طراحی سایت خیلی ضعیف باشد و کاربران رغبتی به دیدن مابقی سایت نداشته باشند. 
Bounce Rate
Daily Pageviews per Visitor: این پارامتر مشخص می نماید بطور میانگین بازدیدکنندگان چند صفحه از وب سایت شما را ملاحضه کرده اند. هرچه بیشتر باشد بهتر است.  
Daily Pageviews per Visitor
Daily Time on Site: این پارامتر مشخص می نماید بطور میانگین بازدیدکنندگان چند دقیقه از وب سایت شما دیدن کرده اند. هرچه بیشتر باشد بهتر است.  
Daily Time on Site