تبلیغ کلیکی برای طراحی سایت

تبلیغ کلیکی برای طراحی سایت

تبلیغ کلیکی برای طراحی سایت


تبلیغ کلیکی برای طراحی سایت تبلیغات کلیکی یکی از راه های بهبود رنک طراحی سایت است که بررسی مزایا و معایب آن کمک شایانی به افزایش بازده تبلیغات کلیکی می کند. امروزه مدیران سایت ها از هیچ راهی برای تقویت وب سایت و رسیدن به رتبه های برتر گوگل دریغ نمی کنند و از آن جایی که فضای رقابت در دنیای مجازی تنگاتنگ شده است پروسه سئو کمی دشوار و زمان بر شده است همچنین داشتن استراتژی مناسب برای تبلیغات کلیکی و سئو کیفیت و بازده عملکردتان را چند برابر می کند. بنابراین قبل از شروع کار می توانید از کارشناسان سئو مشاوره و راهنمایی بخواهید تا طراحی سایت خود را بهتر بشناسید و بتوانید بهترین استراتژی را برای تبلیغات داشته باشید. در ادامه مقاله به بررسی مزایا و معایب تبلیغات کلیکی در طراحی سایت می پردازیم.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی یا pay per click که به اختصار تبلیغات PPC نیز شناخته می شوند یکی از روش های موثر در بهبود رنکینگ طراحی سایت است اما به تنهایی کافی نیست و از بهترین متد نمی باشد به یاد داشته باشید که تبلیغات کلیکی تنها یکی از روش های بهبود وضعیت طراحی وب سایت است. حتما در تبلیغات تلویزیونی شنیده اید که می گویند کلیک کن و پول در بیار! دقیقا کاری که شما انجام می دهید امکان کسب درآمد برای افراد را فراهم می کنید. به این ترتیب سایت های مخصوصی در این میان واسطه می شوند و شما مبلغی را به ازای هر کلیک واریز می کنید. در آن طرف ماجرا افرادی که در سایت تبلیغاتی عضو شده اند به ازای هر کلیکی که روی لینک های تبلیغاتی می کنند و طبق مدت زمان مشخص شده در سایت می مانند پولی دریافت می کنند و این امر باعث افزایش نرخ ترافیک طراحی سایت می شود.

مزایای تبلیغات کلیکی برای طراحی سایت

در تبلیغات کلیکی به ازای بازدید کننده ای که دریافت می کنید هزینه پرداخت می کنید و شما می توانید بازده و نتیجه ها را بررسی کنید. علاوه بر این نتیجه را سریع تر مشاهده و افزایش ورودی به طراحی سایت موجب افزایش رتبه سایت می شود. در تبلیغات کلیکی زمان نمایش تبلیغات به عهده خود شماست به این ترتیب می توانید در بازه زمانی شلوغ تر تبلیغات را ثبت کنید التبه شما به ازای سایت و یا محدوده زمانی پولی نمی دهید و تنها با هر کلیک هزینه از حسابتان کسر می شود. به این ترتیب تبلیغات کلیکی مقرون به صرفه تر هستند و شما می توانید مدیریت آن را در دست بگیرید.

معایب تبلیغات کلیکی برای طراحی سایت

از معایب تبلیغات کلیکی برای طراحی سایت همین پرداخت هزینه ها ست شما تا زمانی که حساب خود را شارژ می کنید تبلیغاتتان نمایش داده می شود و در غیر این صورت تبلیغ شما حذف می شود. علاوه بر این اگر به درستی مدیریت نکنید هزینه های گزافی برایتان به دنبال خواهد داشت و همچنین برخی از کلیک ها فیک است که نتیجه مثبتی برایتان ندارد.

سایر روش های بهبود رنک طراحی سایت

علاوه بر تبلیغات کلیکی سئو سایت داخلی و سئو خارجی نیز به افزایش رتبه طراحی سایت کمک می کند. از جمله اقدامات برای سئو داخلی افزایش سرعت سایت، بهبود امنیت، برطرف کردن خطا ها، ریسپانسیو بودن طراحی سایت است و برای سئو خارجی می توانید از انواع روش های بک لینک کمک بگیرید. از دیگر موارد قابل توجه محتوا است. محتوا نباید بی ارزش و نا مفهوم باشد از مطالب معتبر استفاده کنید تا کاربران طراحی سایت شما را به عنوان سایت منبع بشناسند و در مواقع بعدی نیز به وب سایت مراجعه کنند. با رعایت استاندارد های گوگل و داشتن استراتژی مناسب برای تبلیغات می توانید در صفحه اول گوگل و جز 10 سایت برتر قرار بگیرید.

سوالات رایج در خصوص تبلیغات کلیکی برای طراحی سایت عبارتند از:

آیا تبلیغات کلیکی کمکی به برند سازی می کند؟
در تبلیغات کاربران با طراحی سایت آشنا می شوند و از آن جایی که می بایست زمان چند ثانیه ای را در سایت سپری کنند باعث دیده شدن برند می شود. در ادامه متن تبلیغات شما به جذب بیشتر کاربر کمک می کند تا در وب سایت جستجوی بیشتری داشته باشد و بتوانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.

نتایج تبلیغات کلیکی در چه بازه زمانی مشخص می شود؟
یکی از نکات مثبت تبلیغات کلیکی باعث محبوبیت این روش شده مشاهده نتایج در کوتاه مدت است. اغلب روش های سئو به بازه زمانی چندماهه برای نمایش نتایج نیاز دارند در صورتی که تبلیغات کلیکی این گونه نیست و شما می توانید شاهد بهبود وضعیت سایت باشید.

تبلیغات کلیکی خوب است یا بد؟
در پروسه سئو سایت و تبلیغات نمی توان خوب و یا بد مطلق در نظر گرفت در واقع هر استراتژی با توجه به شرایط سایت انتخاب می شود و یک روش که ممکن برای طراحی سایت فروشگاهی مناسب باشد در مقابل برای طراحی سایت خبری بازده خوبی نداشته باشد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش