بهینه سازی طراحی سایت با تکنیک های اصولی

بهینه سازی طراحی سایت با تکنیک های اصولی

بهینه سازی طراحی سایت با تکنیک های اصولی


بهینه سازی طراحی سایت با تکنیک های اصولی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران از تحقیقات برای پیام خود استفاده کنید با توجه به این موضوع که چگونه می توانید بازار جستجوی خود را هدف قرار دهید .زمان آن رسیده است که کاری برای بهینه سازی سایت خود انجام دهید. محتوای SEO پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب است.
بدون محتوایی که هدف خود را به خوبی به کاربران و موتورهای جستجو منتقل کند ، نمی توانید موقعیت شماره 1 را در Google بدست آورید. و محتوای فاقد استراتژی سئو در این امر محدود است که بتواند تجارت شما را به سمت اهداف بازاریابی خود نزدیک کند. در اینجا ، منظور ما از "محتوای SEO" ، آنچه را که باید هنگام برنامه ریزی محتوای خود برای سئو جستجو کنید و ابزارهایی که می توانید برای پیشرفت بازی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید ، بیان خواهیم کرد.
محتوای SEO شامل هر محتوایی است که هدف آن ایجاد ترافیک از جستجوی ارگانیک است. در استراتژی بازاریابی محتوا ، ممکن است شما قصد داشته باشید محتوا را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید یا به عنوان صفحات اصلی تبلیغات پولی عمل کنید. در حالی که برخی از محتوای SEO شما نیز در خدمت این اهداف است ، هدف اصلی این است که افرادی را جستجو کنید که کلمات کلیدی خاص مربوط به تجارت شما را جستجو می کنند.

تحقیقات کلمات کلیدی طراحی سایت

در قسمت قبل ما روش های چگونگی جستجوی مخاطبان را کشف کردیم .حال باید این کشف را در دنیای واقعی امتحان کنیم .کیوردهای خود را برسی کنید و آنهایی راکه دارای موضوع و هدف مشترک اند را در یک گروه قرار دهید این گروه صفحات شما را ایجاد می کند. سئو منفی در طراحی سایت که از بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

تکنیک های کم ارزش در طراحی سایت

تکنیک های کم ارزشی که باید از آن جلوگیری کرد. محتوای شما برای پاسخ دادن به سوالات کاربران ایجاد شده است برای هدایت آنها در طراحی سایت خود و اینکه به آنها کمک کنید.

محتوای ضعیف در طراحی سایت

در حالی که در صفحات مختلف و منحصر به فرد در موضوعات متفاوت عادی است در قدیم یک استراتژی تولید محتوا وجود داشت.

محتوای تکراری در طراحی سایت

مخفی کردن یکی از اصل ها و دستورالعمل گوگل این است که آن چیزی را به جستجوگر نشان می دهد که به کاربران نیز نشان می دهد.

2 سوال وجود دارد که باید قبل از شروع ایجاد محتوای SEO خود در نظر بگیرید

1. آیا تقاضا وجود دارد؟

محتوا بسیار شبیه تجارت است. ایده شما ممکن است شگفت آور باشد ... برای شما ... و شاید مادر شما اما ، اگر هیچ بازاری برای آن وجود ندارد. و به گوش کر می افتد. این می تواند به جلوگیری از اتلاف ساعت های بسیار زیاد ، بسیار زیاد کمک کند. ایجاد محتوا فقط برای عدم موفقیت آن جالب نیست. اگر کورکورانه آن ایده را دنبال کنید و بعداً فهمیدید که این موضوع صدای ویروسی مورد آرزوی شما را پیدا نکرد ، از این که وقت خود را صرف ایجاد آن کرده اید بسیار ناامید خواهید شد. تعادل بین محبوبیت و امتیازات رقابت را ارزیابی کنید.
با دانستن محبوبیت و احتمال رتبه بندی ، می توانید تعیین کنید که آیا عبارت دانه ای که وارد کرده اید ارزش پیگیری دارد. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است در برخی گزینه های مرتبط که هنوز همخوانی با مفهوم شما هستند ، تصادف کنید. در نظر بگیرید که این فرآیند کشف کلمه کلیدی بتواند ایده اصلی شما را کمی در موضعی حفظ کند که اصل آن را حفظ کند ، اما خواسته اثبات شده ای را که مردم به آن علاقه نشان داده اند را برآورده کند.

2. مشتری شما از چه نحوی استفاده می کند؟

وقتی نوبت به جابجایی ارگانیک به محتوای SEO شما می رسد ، بهترین انتخاب کلمه دور از ذهن است. در حالی که راهی قانونی برای انتقال همان چیز است ، ممکن است بقیه جهان از این طریق ارتباط برقرار نکنند. استفاده از زبان مشترک بهترین راه برای اطمینان از جذب و استقبال بیشتر مخاطبان از محتوای شما است.